Die goede vriendin Mirjam die bij de politie zit en daardoor waarschijnlijk niet kan komenquote:Op woensdag 3 oktober 2007 23:52 schreef Guuskeee het volgende:
Wie gaat L bellen?
Vriendin die bij de politie werktquote:Op woensdag 3 oktober 2007 23:52 schreef Guuskeee het volgende:
Wie gaat L bellen?
Echt een omgebouwde vent...quote:Op woensdag 3 oktober 2007 23:56 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Stevige rug !
[afbeelding]
Was Luc in de buurt dan?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 23:56 schreef petraa het volgende:
Heel toevallig valt het handdoekje van Nadia af!
Nee maar Amanda zei net ervoor er staan weer hoop screenshots op internetvan je. Nadia zei neeeeeeee dat wil ik niet. Amanda loopt weg en oeps het handdoekje valt!quote:
Damn, ik zou willen dat ik (als man) zo breed was als haar wasquote:Op woensdag 3 oktober 2007 23:56 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Stevige rug !
[afbeelding]
Volgens mij wil hij gewoon weten wat er in het kantoor hebben besproken.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 00:05 schreef Taurus het volgende:
Wat wil Brian bespreken?
Brian tegen Lieke: "Maar ben je er nu wat over uit? Was er een soort tweestrijd tussen jou en Huub, over hij wil dit en jij wil dat?"
Lieke: "He? Waar heb je het nu over?"
Brian: "Ik praat er straks wel met je over"
Lieke: "ja want ik weet even niet welke kant je nu op wil"
Wat zou hij moeten doen dan? Heel hard "boem boem boem" in Lucs oor piepen?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 23:50 schreef pullup het volgende:
Er hebben toch echt wel mensen een toneelhaak gekregen voor minder dan wat Dennis nu weer niet laat zien. Wederom geen enkele reactie als er iemand aan zijn ' vrouwtje ' zit.
Ik denk *eigenlijk weet ik zeker* dat jij de enige liefhebber bent!!!quote:
N: Jammer dat we nu niet kunnen seksen he schatje. Ik ben ongesteldquote:Op donderdag 4 oktober 2007 00:11 schreef Varen het volgende:
Dennis gaat de voeten van Nadia masseren met penismelk
Dat zou een goed begin zijnquote:Op donderdag 4 oktober 2007 00:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat zou hij moeten doen dan? Heel hard "boem boem boem" in Lucs oor piepen?![]()
Iemand had nog glijmiddel nodig: Anale sex met olijfolie als glijmiddel?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 00:11 schreef Varen het volgende:
Dennis gaat de voeten van Nadia masseren met penismelk
Waterpolospeelsters hebben zo'n ruime rug, mijn zus had het ook.quote:
Hij zou Luc aan zijn haren door de slaapkamer kunnen trekken.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 00:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat zou hij moeten doen dan? Heel hard "boem boem boem" in Lucs oor piepen?![]()
Lieke??quote:Op donderdag 4 oktober 2007 00:15 schreef Varen het volgende:
Nadia: wat een kuttijd wordt dit.
Dennis: voor het spel niet.
Nadia kapt met het flirten met Lieke, oke schatje
Prachtig zo'n serieuze relatie gebaseerd op wederzijds vertrouwen...quote:Op donderdag 4 oktober 2007 00:13 schreef petraa het volgende:
[..]
N: Jammer dat we nu niet kunnen seksen he schatje. Ik ben ongesteld
D; Je liegt!!!!!
N; Nee echt niet!!!
bijna ........zzzzzzzzzzzquote:Op donderdag 4 oktober 2007 00:30 schreef Varen het volgende:
iedereen naar bed?
Dat vroeg ik me ook net afquote:
Dennis heeft het steeds over Brain.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 00:39 schreef Varen het volgende:
Brian heeft het steeds over Dennis.
Huub zou zich beter op Dennis kunnen richten, daar zou meer uit te halen zijnquote:Op donderdag 4 oktober 2007 00:38 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub zoekt het regelboek. Er zou iets instaan over huishouding. Volgens Huub : "Miljonairs. Over de huishouding hoeft U zich geen zorgen te maken. Alles is geregeld en de huishoudsters .....". Huub en Japio zijn van plan morgen Palma hiermee te gaan confronteren.
ik hoor ook alleen maar de naam Dennix.... voor de rest, kan ik er niets van maken hoorquote:Op donderdag 4 oktober 2007 00:39 schreef Varen het volgende:
Brian heeft het steeds over Dennis.
ja, gaat over de kalenderquote:Op donderdag 4 oktober 2007 00:41 schreef kybe het volgende:
Heeft iemand begrepen waar Lieke het over had? Ze zei:"zo ben ik niet gemotiveerd meer,zelf de grote baas had gezegd dat hij dacht dat iedereen het wist".Nadia's antwoord was zoiets van: iedereen is op vakantie.
Lieke en Nadia krijgen allebei een nieuw contact persoon waarschijnlijk dezelfde.
Het een sluit het ander niet uit.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 00:41 schreef Varen het volgende:
[..]
Huub zou zich beter op Dennis kunnen richten, daar zou meer uit te halen zijn
Dat is waar!quote:Op donderdag 4 oktober 2007 00:44 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Het een sluit het ander niet uit.
Ik hoorde dat ook, IK trap er niet inquote:Op donderdag 4 oktober 2007 00:48 schreef riri het volgende:
Brian vraagt aan Luc of hij denkt dat het met smsjes beslist gaat worden....
nu weten we dus waarom brian zo is verandert in zijn gedrag![]()
ik schreef het ook al....... het ging wel heel snieky idd...quote:Op donderdag 4 oktober 2007 00:49 schreef riri het volgende:
Wat is Luc daar met handgebaren onder het water aan het verklappen aan Brian en Amanda?....mag dat wel?
Het leek er inderdaad op of hij letters met zijn handen in het water aan het maken was.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 00:50 schreef Desii het volgende:
[..]
ik schreef het ook al....... het ging wel heel snieky idd...
Gisteravond hebben Huub en Lieke beloofd om tegen Brian te gaan als die Dennis of Jaap aanvallen.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 00:44 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Het een sluit het ander niet uit.
Natasia heeft tegen nadia gezegd dat zij veel geld verdient met schnabbels.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 00:53 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goed gesprek Nadia, Lieke en Dennis over de escalatie met Natasia
vorige week, veel details en GEEN streamlocks .......
Luc gaf eerst aanwijzingen aan brian...later ging hij aan de andere kant naast Amanda zitten en deed hij precies hetzelfde naar haar....amanda regeerde erop met uuh ja...zo van ze begreep welke aanwijzingen hij haar gafquote:Op donderdag 4 oktober 2007 00:50 schreef Desii het volgende:
[..]
ik schreef het ook al....... het ging wel heel snieky idd...
klopt, ik zag het ook; maar ik niet zien wat hij nu precies deedquote:Op donderdag 4 oktober 2007 00:57 schreef riri het volgende:
[..]
Luc gaf eerst aanwijzingen aan brian...later ging hij aan de andere kant naast Amanda zitten en deed hij precies hetzelfde naar haar....amanda regeerde erop met uuh ja...zo van ze begreep welke aanwijzingen hij haar gaf
ik vind dat maar raar dat een gastspeler zo ver mag gaan met echte aanwijzingen geven
Hij gaf aan dat een aanwijzing 'brotherhood' betekende, wie weet heeft hij dus idd uitgebeeld dat het als Big Brother gaat eindigen.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 00:57 schreef riri het volgende:
[..]
Luc gaf eerst aanwijzingen aan brian...later ging hij aan de andere kant naast Amanda zitten en deed hij precies hetzelfde naar haar....amanda regeerde erop met uuh ja...zo van ze begreep welke aanwijzingen hij haar gaf
ik vind dat maar raar dat een gastspeler zo ver mag gaan met echte aanwijzingen geven
Het zal Huub niet veel maken of Brian eerste target is of Dennix eerste target is. Om Japio 'gunstig te stemmen' zal Huub nu als eerste Brian aanvallen, maar zijn afkeer naar Dennix wordt er echt niet minder door. Het is voor Huub gewoon een keuze wat het meest haalbaar is. (denk ik)quote:Op donderdag 4 oktober 2007 00:54 schreef avonne het volgende:
[..]
Gisteravond hebben Huub en Lieke beloofd om tegen Brian te gaan als die Dennis of Jaap aanvallen.
(althans... Dennis moest er nog over nadenken)
Ik heb ook liever dat Huub dan Brians kant kiest, maar het is niet wat Huub zei.
Inderdaad! dat hij eventueel stelletjes uit elkaar probeert te krijgen en vertrouwen/wantrouwen tussen mensen teweeg kan/moet brengen, vind ik allemaal best en kan ik goed begrijpen... maar zeer bewust aan brian en amanda vertellen hoe het spel gaat stoppen (dat is misschien wel belangrijkste info voor het spel)quote:Op donderdag 4 oktober 2007 00:57 schreef riri het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |