Die goede vriendin Mirjam die bij de politie zit en daardoor waarschijnlijk niet kan komenquote:Op woensdag 3 oktober 2007 23:52 schreef Guuskeee het volgende:
Wie gaat L bellen?
Vriendin die bij de politie werktquote:Op woensdag 3 oktober 2007 23:52 schreef Guuskeee het volgende:
Wie gaat L bellen?
Echt een omgebouwde vent...quote:Op woensdag 3 oktober 2007 23:56 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Stevige rug !
[afbeelding]
Was Luc in de buurt dan?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 23:56 schreef petraa het volgende:
Heel toevallig valt het handdoekje van Nadia af!
Nee maar Amanda zei net ervoor er staan weer hoop screenshots op internetvan je. Nadia zei neeeeeeee dat wil ik niet. Amanda loopt weg en oeps het handdoekje valt!quote:
Damn, ik zou willen dat ik (als man) zo breed was als haar wasquote:Op woensdag 3 oktober 2007 23:56 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Stevige rug !
[afbeelding]
Volgens mij wil hij gewoon weten wat er in het kantoor hebben besproken.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 00:05 schreef Taurus het volgende:
Wat wil Brian bespreken?
Brian tegen Lieke: "Maar ben je er nu wat over uit? Was er een soort tweestrijd tussen jou en Huub, over hij wil dit en jij wil dat?"
Lieke: "He? Waar heb je het nu over?"
Brian: "Ik praat er straks wel met je over"
Lieke: "ja want ik weet even niet welke kant je nu op wil"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |