Die goede vriendin Mirjam die bij de politie zit en daardoor waarschijnlijk niet kan komenquote:Op woensdag 3 oktober 2007 23:52 schreef Guuskeee het volgende:
Wie gaat L bellen?
Vriendin die bij de politie werktquote:Op woensdag 3 oktober 2007 23:52 schreef Guuskeee het volgende:
Wie gaat L bellen?
Echt een omgebouwde vent...quote:Op woensdag 3 oktober 2007 23:56 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Stevige rug !
[afbeelding]
Was Luc in de buurt dan?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 23:56 schreef petraa het volgende:
Heel toevallig valt het handdoekje van Nadia af!
Nee maar Amanda zei net ervoor er staan weer hoop screenshots op internetvan je. Nadia zei neeeeeeee dat wil ik niet. Amanda loopt weg en oeps het handdoekje valt!quote:
Damn, ik zou willen dat ik (als man) zo breed was als haar wasquote:Op woensdag 3 oktober 2007 23:56 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Stevige rug !
[afbeelding]
Volgens mij wil hij gewoon weten wat er in het kantoor hebben besproken.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 00:05 schreef Taurus het volgende:
Wat wil Brian bespreken?
Brian tegen Lieke: "Maar ben je er nu wat over uit? Was er een soort tweestrijd tussen jou en Huub, over hij wil dit en jij wil dat?"
Lieke: "He? Waar heb je het nu over?"
Brian: "Ik praat er straks wel met je over"
Lieke: "ja want ik weet even niet welke kant je nu op wil"
Wat zou hij moeten doen dan? Heel hard "boem boem boem" in Lucs oor piepen?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 23:50 schreef pullup het volgende:
Er hebben toch echt wel mensen een toneelhaak gekregen voor minder dan wat Dennis nu weer niet laat zien. Wederom geen enkele reactie als er iemand aan zijn ' vrouwtje ' zit.
Ik denk *eigenlijk weet ik zeker* dat jij de enige liefhebber bent!!!quote:
N: Jammer dat we nu niet kunnen seksen he schatje. Ik ben ongesteldquote:Op donderdag 4 oktober 2007 00:11 schreef Varen het volgende:
Dennis gaat de voeten van Nadia masseren met penismelk
Dat zou een goed begin zijnquote:Op donderdag 4 oktober 2007 00:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat zou hij moeten doen dan? Heel hard "boem boem boem" in Lucs oor piepen?![]()
Iemand had nog glijmiddel nodig: Anale sex met olijfolie als glijmiddel?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 00:11 schreef Varen het volgende:
Dennis gaat de voeten van Nadia masseren met penismelk
Waterpolospeelsters hebben zo'n ruime rug, mijn zus had het ook.quote:
Hij zou Luc aan zijn haren door de slaapkamer kunnen trekken.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 00:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat zou hij moeten doen dan? Heel hard "boem boem boem" in Lucs oor piepen?![]()
Lieke??quote:Op donderdag 4 oktober 2007 00:15 schreef Varen het volgende:
Nadia: wat een kuttijd wordt dit.
Dennis: voor het spel niet.
Nadia kapt met het flirten met Lieke, oke schatje
Prachtig zo'n serieuze relatie gebaseerd op wederzijds vertrouwen...quote:Op donderdag 4 oktober 2007 00:13 schreef petraa het volgende:
[..]
N: Jammer dat we nu niet kunnen seksen he schatje. Ik ben ongesteld
D; Je liegt!!!!!
N; Nee echt niet!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |