Bakkes.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 22:27 schreef JortK het volgende:
Waar is Lenny eigenlijk?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.
Ik ga iets vertellen wat dus echt waar is!quote:Op woensdag 3 oktober 2007 22:27 schreef JortK het volgende:
dierendag:r
ben niets in het bantopic tegengekomenquote:Op woensdag 3 oktober 2007 22:29 schreef JortK het volgende:
Lenny heb toch geen ban zeker:')
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 22:29 schreef BrandX het volgende:
[..]
Ik ga iets vertellen wat dus echt waar is!![]()
De oudste dochter van mijn voogd is dierenarts, getrouwd met een veearts. Ze hebben samen een dochter en je raadt het al: Zij is geboren op 4 oktober!
Hoe krijg je het voor elkaar [afbeelding]
Yeps, one down, six to go!quote:Op woensdag 3 oktober 2007 22:26 schreef OA het volgende:
Nog 6 te gaan....:7
[..]
De oudste dochter van mijn voogd is dierenarts, getrouwd met een veearts. Ze hebben samen een dochter en je raadt het al: Zij is geboren op 4 oktober!
[..]
Dát is pas bijzonderquote:Op woensdag 3 oktober 2007 22:31 schreef Muck het volgende:
[..]
wat een tof toeval
mijn nicht is ook jarig op dierendag, maar ja, haar vader is buschauffeur
Is te doen.quote:
mmm, goed punt, we hebben rekening te houden met de alombekende KSC-weekenddip....quote:Op woensdag 3 oktober 2007 22:32 schreef OA het volgende:
[..]
Is te doen.
Deze morgen vol. 495,496 en 497 ook
498 en 499 vrijdag en 500 zondag.
Denk ik.:P
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |