Schitterende serie en ik was zeker niet de enige kijker. Onze hele klas keek er in ieder geval naar.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 23:22 schreef qonmann het volgende:
Fort Alpha ?
Jaquote:Op woensdag 3 oktober 2007 23:32 schreef Neleos het volgende:
Neighbours
Nijl is 1, Amazone is 2. Wolga is niet goed.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 23:37 schreef Hawaii_Tim het volgende:
De Nijl, de Wolga en de Amazone
De blauwe rivier. De gele is een andere Chineze rivier, maar wel de Jangtsekiangquote:Op woensdag 3 oktober 2007 23:40 schreef qonmann het volgende:
Jantse_kiang (Gele rivier)
ja een parabool heeft een brandpuntquote:Op woensdag 3 oktober 2007 23:53 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Om alle energie in een punt te bundelen zodat je minder zonnecellen nodig hebt om hetzelfde resultaat te bereiken
En dat komt omdat ze ook Bijlhout heet!quote:Op donderdag 4 oktober 2007 00:00 schreef qonmann het volgende:
Die Surinaamse..klinkt als Bijlhout..
Dat was m'n eerste ingeving. later dacht ik dat het Bijlvoet wasquote:Op donderdag 4 oktober 2007 00:04 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
En dat komt omdat ze ook Bijlhout heet!
Ja, In Amsterdam ging het wat minder met haar, maar ze is nu weer helemaal terug,.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 00:10 schreef ScottTracy het volgende:
Laetitia Griffith
erkel +1quote:Op donderdag 4 oktober 2007 00:32 schreef erkel het volgende:
Bouaouzan en Niels Kokmeijer
Jaja, deze man liet nog eenmaal zijn voeten sprekenquote:Op donderdag 4 oktober 2007 00:50 schreef qonmann het volgende:
Socrates ? ..is wellicht al wat ouder
volgens mij ookquote:Op donderdag 4 oktober 2007 08:55 schreef MadMaster het volgende:
Dat deed hij toch zelf?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |