Er hoeft ook geen informatie bij. Een andere volgorde van de bouwstenen van DNA geeft andere eigenschappen. Informatie die erbij zou komen of zou verdwijnen is een bedenksel van creationisten.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 20:43 schreef DeDaan het volgende:
Evolutie is niet waar te nemen, gewoonweg omdat het denk niet bestaat.
Er komt geen informatie bij (evolutie), er gaat alleen informatie verloren.
Ah ja, sorry. Had kennelijk over een zinnetje van de OP heen gelezen.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 18:03 schreef imbaman het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik, das dus weinig goeds allemaal.
Een nieuw diersoort of iets beter dan de mens zou leuker zijn.
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 20:55 schreef dikkedorus het volgende:
Een goed voorbeeld van evolutie is een bepaalde vlinder (geen idee welke soort precies, ik dacht in Engelend) die eerst wit was, maar zich aanpaste aan zijn omgeving.
Nu is hij zwart en kan zich verstoppen tegen de zwarte schoorstenen die tijdens de industriele vooruitgang overal zijn opgesprongen.
Ik weet het verhaal niet precies, maar daar kwam het op neer.
Het feit dat je op je ouders lijkt is erfelijkheid, heeft niets met evolutie te maken. Evolutie is survival of best fitted. Als jij beter aangepast bent dan je broertjes en zusjes, en jij daardoor meer kinderen krijgt, die ook beter aangepast zijn. Dat is evolutie.
Dat bedoel ik, TS snapt jammer genoeg niet dat bacterien niet zomaar in de ruimte kunnen leven.quote:
Daarmee is het dan ook een OP om verder weinig woorden aan vuil te maken.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 21:20 schreef Houtspeer het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, TS snapt jammer genoeg niet dat bacterien niet zomaar in de ruimte kunnen leven.
Zo hee ben jij even belezenquote:Op woensdag 3 oktober 2007 20:43 schreef DeDaan het volgende:
Degeneratie, het stokpaardje van mensen die geen flauw benul hebben van genetica.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 20:43 schreef DeDaan het volgende:
Wanneer gelezen mag TS het nog eens proberen.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 06:38 schreef Invictus_ het volgende:
http://www.talkorigins.org/faqs/comdesc/
Maar misschien kunnen we beter hier beginnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |