Zwaarddragers zijn de mooiste levendbarende tandkarpers vind ik zelfen iets minder productief als alle andere bekende levendbarende tandkarpers (maar dat kan natuurlijk ook komen omdat ik toen kweekte met een minder vruchtbare variant)quote:Op maandag 29 oktober 2007 23:55 schreef rene90 het volgende:
en prowl hoe zijn jou ervaringen met zwaarddragers? is dat leuk voor een 60 cm aquariumpje denk je ?
Ik heb ook nooit jonge zwaarddragers gehad. Bij Platys is het ook een stuk minder(maar wel een stuk makkelijker dan zwaarddragers).quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 11:25 schreef Prowl het volgende:
[..]
Zwaarddragers zijn de mooiste levendbarende tandkarpers vind ik zelfen iets minder productief als alle andere bekende levendbarende tandkarpers (maar dat kan natuurlijk ook komen omdat ik toen kweekte met een minder vruchtbare variant)
Met en 60 cm bakje (eigenlijk net iets te klein) kun je met 1man/2 vrouwen wel een tijdje vooruit maar jongen komen er toch wel
Een beetje vuil valt ook wel snel op met zo'n helder groene bodemquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 12:05 schreef rene90 het volgende:
Nu heb ik een gravel washer gekocht, zoals sommige misschien gelezen hebben heb ik wel wat vuil op de bodem, met dit apparaat wordt het mooi schoon en kost 7,90:)
Cheers:)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |