Nee! Ik heb ze in een mooie grote glazen bak met filtertjes en pompjes en plantjes en frobeltjes enzo en en en...quote:Op maandag 8 oktober 2007 22:19 schreef broodmonkeh het volgende:
[..]
als ie in een kom zit mag je je eigen topic lekker maken![]()
anders .. welkom![]()
en daarom hecht ik zeer weinig waarde aan de "kennis" van winkelpersoneelquote:Op zaterdag 6 oktober 2007 13:40 schreef saaw het volgende:
ik heb weer nieuwe visjes
2 kogelvisjes[ik dacht altijd dat dat niet kon in een gezelschapsaquarium maar dit is een vriendelijke soort volgens mijn aquariumwinkelmevrouw]
truequote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:38 schreef Leipo666 het volgende:
[..]
en daarom hecht ik zeer weinig waarde aan de "kennis" van winkelpersoneel
zolang die genoeg slakjes heeft zal het wel even goedgaan. daarna gaat hij alsnog je andere vissen aanvallen.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 12:11 schreef saaw het volgende:
[..]
true
maar ik heb zat slakjes en ook iedere dag rode muggen larven dus ze blijven tot nu toe braaf van alle andere visjes af
aparte bak (of zo'n plastic klein bakje) , plantjes kopen in de dierenwinkel en wachten maar , gwoon af en toe zo'n algentabletje of komkommer erin gooien , en je hebt een shitload aan slakken.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 20:28 schreef saaw het volgende:
iemand tips om slakken te kweken?
ik heb wel wat slakjes in mn bak maar het lijkt niet heel hard te gaan
is een los bakje om te kweken makkelijk? en zijn er verschillende soorten slakjes? en waar krijg ik die?
ik heb juist altij dmn best gedaan zo min mogelijk slakjes te hebben maar nu heb ik ze ineens nodig
uit mijn dierenwinkelplantjes komen nooit slakjesquote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:17 schreef broodmonkeh het volgende:
[..]
aparte bak (of zo'n plastic klein bakje) , plantjes kopen in de dierenwinkel en wachten maar , gwoon af en toe zo'n algentabletje of komkommer erin gooien , en je hebt een shitload aan slakken.
opzich een tof planquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 07:18 schreef Trusten het volgende:
Laat iemand je er wat op sturen in een tictac-doosje (met natte watjes etc), zo ben ik aan mijn appelslakken gekomen...
Edit: Ik heb genoeg poelslakjes dus als je interesse hebt wil ik er best een aantal sturen. Hoef je niks voor te betalen maar ik ga het ook niet betalen. Dus als je mij dan een tictac doosje + gefrankeerde envelop stuurt dan stuur ik het gevulde doosje naar je terug
![]()
Voor 40 kan ik het hele setje ophalen. Zelf wil gezeldschap aquarium gaan houden. Wat voor vissen heb ik nog niet over nagedacht ben nu eigelijk veel aan het informeren wat het beste is.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 10:14 schreef BoNi het volgende:
Voor datzelfde geld (misschien net iets meer) zou ik toch gewoon voor een JUWEL gaan.
Verder zou ik er persoonlijk direct een andere achterwand in zetten.
Wat ben je van plan in die bak te gaan houden?
60*30*30quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 12:20 schreef master_X het volgende:
en was zijn daar de afmetingen van ben er nog niet zo bekend mee![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |