Vind je mij dik?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 23:22 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dan moet je een beetje afvallen.....![]()
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 22:04 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Het duurde even, maar ik heb ze weer gevonden:
[afbeelding]
De Monty Python en de Holy Grail Killer Rabbit sloffen!![]()
![]()
Hier te koop
Waarom denk je dat ik normaal nooit de Telegraafsite bezoekquote:Op woensdag 3 oktober 2007 09:23 schreef Etcetera het volgende:
[..]
daarvoor heb je http://www.imdb.com![]()
Ik ken hetquote:Op woensdag 3 oktober 2007 14:43 schreef Soempie het volgende:
En ik ben een hamster, dus ik wist dat het nog ergens stond op m'n computer.Moest me wel gek zoeken, aangezien ik een chaotische hamster ben.
![]()
EdwardJobhopperquote:Op woensdag 3 oktober 2007 14:46 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dus je weet niet meer wie het oorspronkelijk gepost heeft?
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 15:40 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
En o wee als er iemand mekkert..JA
![]()
![]()
![]()
Hoi wyccie,quote:Op woensdag 3 oktober 2007 23:30 schreef wyccie het volgende:
[..]
*Kijkt naar de weegschaal.... weer aangekomen....
Ik hou van eten![]()
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 23:32 schreef Supersheep het volgende:
Hoi wyccie,
Hoeveel weeg je?
Bedankt.
Groetjes,
Superschaapje
Kolere, ik heb het dubbele gewogenquote:Op woensdag 3 oktober 2007 23:36 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
54.5 kg
Heb al tijden niet meer gesport en van studeren kom ik dus aan.![]()
Oh, ik zat me al af te vragen of je meer weegt dan ikquote:Op woensdag 3 oktober 2007 23:36 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
54.5 kg
Heb al tijden niet meer gesport en van studeren kom ik dus aan.![]()
Nee, ik ben niet zo groot.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 23:40 schreef Supersheep het volgende:
Oh, ik zat me al af te vragen of je meer weegt dan ik
Maar hoe lang ben je dan? 1,6xcm?
Ja, maar ik probeer het te veranderen. En dat lukt, langzaam maar zeker. Ik weet alleen niet hoeveel ik woog toen ik daarmee begon dus heb geen idee hoeveel de precieze vooruitgang is. Gelukkig ben ik ook 1.90 meter, dat valt dan weer een klein beetje meequote:
Ach joh, wat maakt dat nou uit? Ik ga echt niet spastig zitten doen over mijn gewicht. Ik hou me daar niet zo mee bezig, zorg er alleen voor dat ik tussen de 50 en 55 blijf.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 23:41 schreef Supersheep het volgende:
Ik had trouwens niet een echt antwoord van je verwacht wyc
Hartstikke goedquote:Op woensdag 3 oktober 2007 23:45 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ja, maar ik probeer het te veranderen. En dat lukt, langzaam maar zeker. Ik weet alleen niet hoeveel ik woog toen ik daarmee begon dus heb geen idee hoeveel de precieze vooruitgang is. Gelukkig ben ik ook 1.90 meter, dat valt dan weer een klein beetje mee
Als je maar geen anooirexia krijgtquote:
ooitjesquote:Op woensdag 3 oktober 2007 23:49 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Als je maar geen anooirexia krijgt
Neuh, ik fiets naar school en terug maar echt sporten heb ik al een tijdje niet meer gedaan. Zat er laatst wel over te denken om een keer een maandabonnement op het zwembad te nemen. Dat zwembad is hartstikke dichtbij en zo'n abonnement kost maar 15 euroquote:Op woensdag 3 oktober 2007 23:48 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hartstikke goed![]()
Sport je ook, naast het theatersporten?
Het tooilet bedoel jequote:Op woensdag 3 oktober 2007 23:50 schreef Supersheep het volgende:
[..]
ooitjes![]()
* boven de wc gaat hangen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |