Ajax.nlquote:Ajax en Chelsea akkoord over Henk ten Cate
Amsterdam, 08 okt 2007
Ajax heeft in gesprekken met Chelsea overeenstemming bereikt over de medewerking van Ajax aan de directe overgang van Henk ten Cate naar naar de Engelse club.
Vorige week verzocht Henk ten Cate, nadat hij persoonlijk door Chelsea was benaderd, de clubleiding van Ajax om met Chelsea in onderhandeling te treden. Na intern beraad is Ajax op dat verzoek ingegaan.
Het is nu aan Chelsea en Henk ten Cate om hun onderlinge contacten af te ronden en de overgang definitief te maken. Ajax verwacht dat dit niet lang op zich zal laten wachten.
Tja dat is toch gewoon inherent aan de voetballerij.quote:Op maandag 8 oktober 2007 16:31 schreef RayMania het volgende:
De vreselijke leugenaar, walgelijk.
"Ik heb gewoon een contract bij Ajax".
"Indianenverhalen".
2 keer beker dacht ik....quote:Op maandag 8 oktober 2007 16:35 schreef FrankyMcG het volgende:
Voor ajax zal dit geen verlies zijn, als je het financieel bekijkt, zeker niet...
HTC is re-de-lijk door de mand gevallen bij ajax, heeft in zijn periode als trainer daar niets bereikt, 1x beker, 2x jc fruitmand, en 2x CL voorronde misgelopen. Blaaskaak met 0.0 rendement.
Nee klopt wat die feyenoorder zegt. Eén keer maar de beker. Hij is ook maar iets meer dan één seizoen trainer van Ajax geweest he.quote:
Aan deze soort opmerkingen heb ik toch zo'n hekel.quote:Op maandag 8 oktober 2007 18:53 schreef rubbereend het volgende:
hij is dus nummer 6 in 9 jaar die voortijdig weg gaat bij Ajaxmooi slagveld weer
dingen als de waarheid bedoel jequote:Op maandag 8 oktober 2007 18:58 schreef sjimz het volgende:
[..]
Aan deze soort opmerkingen heb ik toch zo'n hekel.
quote:Op maandag 8 oktober 2007 19:02 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dingen als de waarheid bedoel je
Ja inderdaad. Als je in 9 jaar tijd 6 trainers verslijt zit er wel meer mis dan alleen maar de trainer.quote:Op maandag 8 oktober 2007 19:02 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dingen als de waarheid bedoel je
Zou je denken?quote:Op maandag 8 oktober 2007 19:21 schreef popolon het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Als je in 9 jaar tijd 6 trainers verslijt zit er wel meer mis dan alleen maar de trainer.
maarja ze doen er toch niks aan in Amsterdam en modderen rustig doorquote:
4-0 en 4-1quote:Op maandag 8 oktober 2007 19:33 schreef ruud_fr het volgende:
Henk bedankt voor alles, je was geweldig![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |