Ik zit nog te wachten op m'n collega's....quote:Op donderdag 4 oktober 2007 09:01 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Als ik m'n werk zou doen wel ja.
Nu nogquote:Op donderdag 4 oktober 2007 09:09 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ik zit nog te wachten op m'n collega's....
het is een projectje. Hebben een wat latere starttijd afgesproken...quote:Op donderdag 4 oktober 2007 09:11 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Nu nog
Ik zit te wachten tot m'n collega's weggaan, dan kan ik tenminste m'n hoofd op m'n bureau leggen.
Waarom ben jij dan zo vroeg?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 09:15 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
het is een projectje. Hebben een wat latere starttijd afgesproken...
En jij verveelde je thuis zo in je bed...quote:Op donderdag 4 oktober 2007 09:15 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
het is een projectje. Hebben een wat latere starttijd afgesproken...
quote:
De file viel meequote:Op donderdag 4 oktober 2007 09:16 schreef Autodidact het volgende:
[..]
En jij verveelde je thuis zo in je bed...
Niets mis met zelfbevrediging.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 23:46 schreef Elseetje het volgende:
Jawel hoor, ik geil op mods (m/v maakt niet uit), FA's vereer ik en Danny is mijn god.
De file viel mee? Op de A12?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 09:20 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
[..]
De file viel meeEn de rest is wel erg laat....
In je bungalow in Leersum.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 09:22 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Niets mis met zelfbevrediging.
Dat hoefden we niet te weten.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 09:32 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
In je bungalow in Leersum.
quote:
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 09:38 schreef Elseetje het volgende:
[..]
* obsessief aan andere dingen denken gaat.
Ik wil dus posticons toevoegen/veranderen in de oude layout. Zoals dezequote:Op donderdag 4 oktober 2007 10:56 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Nee.
Je zult moeten wachten tot er iemand anders langskomt.
Jij bent toch nu programmeur?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 10:57 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
aan mij heb je ook niks.
Nope.quote:
Kennis over java zal je niet verder helpen. Javascript, dat is hierbij handig. En ik had het in een vorig topic al uitgelegd.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 10:58 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik wil dus posticons toevoegen/veranderen in de oude layout. Zoals deze![]()
Ja, je gaf een regeltje aan. Mijn vraag was waar en hoe ik dat regeltje dan moet plaatsen ? (quote:Op donderdag 4 oktober 2007 11:18 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Kennis over java zal je niet verder helpen. Javascript, dat is hierbij handig. En ik had het in een vorig topic al uitgelegd.
Klopt. Op zich een mooie layout, maar wel met de klassieke fout dat het veel te licht is en te fel aan je ogen. (=beginnersfout).quote:Maar, je kan ook de nieuwe layout gebruiken, daar zat het toch standaard in?
Jaquote:Op donderdag 4 oktober 2007 11:18 schreef Sidekick het volgende:
Maar, je kan ook de nieuwe layout gebruiken, daar zat het toch standaard in?
Ja, stom heh dat zwarte letters op witte achtergrond. Wie dat ooit bedacht heeft.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 11:20 schreef EchtGaaf het volgende:
Klopt. Op zich een mooie layout, maar wel met de klassieke fout dat het veel te licht is en te fel aan je ogen. (=beginnersfout).
Je kan de achtergrond aanpassen. Scheet een hoop. Heb ik ook gedaan.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 11:20 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ja, je gaf een regeltje aan. Mijn vraag was waar en hoe ik dat regeltje dan moet plaatsen ? ()
Vast in een bestandje ofzo?
[..]
Klopt. Op zich een mooie layout, maar wel met de klassieke fout dat het veel te licht is en te fel aan je ogen. (=beginnersfout).
Ja, inderdaad. Je krijgt gewoon lasogen.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 11:24 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ja, stom heh dat zwarte letters op witte achtergrond. Wie dat ooit bedacht heeft.![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |