dat komt hopelijk nog wel, ik hoop ook op een dbz tbh, altijd al een vegeta als persoon willen zien toen ik klein wasquote:Op dinsdag 12 februari 2008 18:18 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
geen vegeta, geen trunks, geen super saiyen special effects
Er zullen geen fans meer zijn om het te bekijken als ze het zo blijven uitstellen.quote:Op woensdag 5 maart 2008 23:45 schreef sitting_elfling het volgende:
Het is uitgesteld dames en heren ..
2009 april
nahquote:Op donderdag 6 maart 2008 00:13 schreef rakotto het volgende:
Volgens IMDB is het nog steeds 2008.
nah. de hype gaat nog steeds door met de DB(Z) games en andere merchandise.quote:Op woensdag 5 maart 2008 23:48 schreef zuiderbuur het volgende:
[..]
Er zullen geen fans meer zijn om het te bekijken als ze het zo blijven uitstellen.
idd, hoe kut het ook zal worden, ik zal iig proberen er iets van te zien .. ckerquote:Op donderdag 6 maart 2008 00:53 schreef SlimShady het volgende:
[..]
nah. de hype gaat nog steeds door met de DB(Z) games en andere merchandise.
Misschien is het wel een re-imagine ipv een vertolking en krijgen we toch een goud harige spierbundel te zien die vliegt en goofy doet.quote:Op donderdag 6 maart 2008 03:18 schreef Sc0tTy het volgende:
Same here, zit al jaren uit te kijken naar film met real life mensen, had wel gehoopt dat dit verder in de toekomst zou liggen en dat Goku iig Super Saiyan zou kunnen worden
Het zou geen db zijn zonder het lang opladenquote:Op donderdag 6 maart 2008 09:46 schreef Seneca het volgende:
Lijkt me helemaal niksDan zit je straks 2 uur naar een film te kijken, zijn ze NOG aan het opladen
Ik voel er niets voor om te wachten tot deel 2 voor het daadwerkelijke gevechtquote:Op donderdag 6 maart 2008 09:47 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Het zou geen db zijn zonder het lang opladen
Ja en en dat hun reader dan ontploffen 'n shitquote:Op donderdag 6 maart 2008 09:48 schreef Seneca het volgende:
[..]
Ik voel er niets voor om te wachten tot deel 2 voor het daadwerkelijke gevecht
Wat wel vet zou zijn is Vegeta die 'IT'S OVER NINE THOUSAAAAAAAAAAAAAAAAAAAND' schreeuwt in de film
Ik hoop het ja. Zou anders vrij kut zijn.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 23:25 schreef Lonewolf2003 het volgende:
CGI lijkt me, hé
Hoe wil je het anders doen dan ?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 23:41 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Ik hoop het ja. Zou anders vrij kut zijn.
Beste die ik tot nu toe gezien hebquote:Op zondag 9 maart 2008 00:21 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Hoe wil je het anders doen dan ?
een redelijke dragonball z kamehameha
http://www.youtube.com/watch?v=Sh4czmTA7sY&feature=related
papier-maché ftw...quote:Op zondag 9 maart 2008 00:21 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Hoe wil je het anders doen dan ?
da's meer 100+ miljard...quote:Op zondag 9 maart 2008 14:53 schreef SlimShady het volgende:
planeten vernietigen doen ze denk ik niet. tenzij ze 100+ miljoen in hun budget stoppen om de filmcrew naar Venus te sturen.
hoezo het had wel wat in de series moet ik zeggenquote:Op zondag 9 maart 2008 15:07 schreef zuiderbuur het volgende:
Ik ben ook benieuwd hoe ze die gevechten aan hoge snelheid gaan doen. In de tekenfilms wat dat gewoon flits flits en dan waren ze een eindje verder, en dan nog eens flits flits... maar van een film zou je toch beter verwachten.
hoeveel zou het kosten naar namek?quote:Op zondag 9 maart 2008 14:53 schreef SlimShady het volgende:
planeten vernietigen doen ze denk ik niet. tenzij ze 100+ miljoen in hun budget stoppen om de filmcrew naar Venus te sturen.
Natuurlijk, maar voor de film zouden ze bijvoorbeeld eens kunnen tonen hoe dat er uitziet vanuit het standpunt van de vechters die zelf bewegen.quote:Op zondag 9 maart 2008 17:19 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
hoezo het had wel wat in de series moet ik zeggen
Ik vrees bijmezelf dat ik hier straks over een jaar in geuren en kleuren vertel hoe kut het wel niet is, fok afsluit en weer verder db ga kijkenquote:Op zondag 9 maart 2008 17:39 schreef zuiderbuur het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar voor de film zouden ze bijvoorbeeld eens kunnen tonen hoe dat er uitziet vanuit het standpunt van de vechters die zelf bewegen.
Toch heb ik er een slecht gevoel bij. Het budget zal waarschijnlijk niet genoeg zijn, en het script zal misschien vanuit een veel te commercieel standpunt geschreven zijn. Of zie ik het te zwart in?
haha die gokuquote:Op vrijdag 23 mei 2008 21:12 schreef Un-X-PecteD het volgende:
http://dbthemovie.com/200(...)nd-chi-chi-revealed/
volgens mij wordt dit echt een ongelooflijk slechte film..quote:Op zaterdag 24 mei 2008 07:51 schreef Jnk18 het volgende:
ik verw8 er niks van dus het kan alleen maar meevallen.
Dat is nog begrijpelijk, want de manga veranderde ook niet van naam toen Radditz op aarde verscheen.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 17:18 schreef koffiegast het volgende:
btw dragonball, dus geen dragonball z, maar toch is goku al blijkbaar volgroeid
Duidelijk, ik heb hetzelfde! Shit gaat hoe dan ook geniaal wordenquote:Op zaterdag 24 mei 2008 17:23 schreef 2Drix het volgende:
dit wordt zo slechtmaar ik ga hem absoluut kijken
niet gewoon nappaquote:Op dinsdag 27 mei 2008 12:22 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
![]()
Krillin of die groene kikker van de puntjepuntje-force.
Ginyu Force was van Furiza (toen ze verschenen waren ze zogezegd de elite van het universum maar elke slechterik in DBZ was om de één of andere reden wel überuitzonderlijkquote:
haha, leuk feitjequote:Op woensdag 28 mei 2008 21:29 schreef zuiderbuur het volgende:
[..]
Ginyu Force was van Furiza (toen ze verschenen waren ze zogezegd de elite van het universum maar elke slechterik in DBZ was om de één of andere reden wel überuitzonderlijk)
Zij zijn allen naar zuivelproducten genoemd, terwijl de Saiyans allen naar groenten genoemd zijn : Radditz, Nappa, Kakarotto, Vegeta,..
Dragonball zit vol van zulke zaken.quote:
dat laatste wist ikquote:Op woensdag 28 mei 2008 21:59 schreef zuiderbuur het volgende:
[..]
Dragonball zit vol van zulke zaken.
Zo hebben de namen van alle familieleden van Bulma (Buruma in het japans) BRIEFS wat met (onder)kleding te maken : Bra, Trunks,....
Mister Satan is dan weer de vader van Videl, die de moeder is van Pan.![]()
De vader van Furiza was King Cold, en zijn broer Cooler...
Ons aller Barack?quote:Op zaterdag 31 mei 2008 22:02 schreef Liquidootje het volgende:
Wie zal hem vertolken?
Echte fans zullen en moeten kijken, ook al zeggen ze nu al hoe slecht de film is. Hetzelfde geldt voor mij.quote:Op woensdag 4 juni 2008 13:15 schreef Pannekoekje het volgende:
Tekenfilm vond ik gaaf maar om er nu een film van te gaan maken met echte mensen erin.
NO WAY dat ik daar me ogen op ga richten.
Euhm NEEquote:Op maandag 8 september 2008 19:44 schreef DeTolk het volgende:
Toch maar de 95 dagen overschrijden dan.
Even de volgende rollen:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo jammer, die sidekick van Piccolo moet dan in plaats van zijn offspring zijn?quote:Op woensdag 10 december 2008 15:16 schreef fumoffu het volgende:
oolong en krillin zitten er niet in...
Joh.. ik had veel slechter verwacht.quote:Op woensdag 10 december 2008 15:00 schreef Scorpie het volgende:
Nou, de trailer valt nog mee.
Yupquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |