Sowieso gebeurt er in een aflevering van DBZ bijna niets. Ze deden altijd weken over een gevecht dat net zo makkelijk in tien minuutjes klaar had kunnen zijn.quote:Op donderdag 10 januari 2008 14:42 schreef Dethroned het volgende:
[..]
Moet je teleurstellen. het betreft aantal afleveringen, zal alleen van 1ste saga zijn
.
En dan 10 weken opbouwen voor die ene ultieme aanval.quote:Op maandag 11 februari 2008 00:33 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Sowieso gebeurt er in een aflevering van DBZ bijna niets. Ze deden altijd weken over een gevecht dat net zo makkelijk in tien minuutjes klaar had kunnen zijn.
subtiel kickje, koffiegast
Die mislukt waardoor ze nog een keertje moeten power-uppen.quote:Op maandag 11 februari 2008 09:54 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
En dan 10 weken opbouwen voor die ene ultieme aanval.
Uhuh.quote:Op maandag 11 februari 2008 10:14 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Die mislukt waardoor ze nog een keertje moeten power-uppen.
Tot 3-maal toe
quote:A young boy named Goku seeks out upon his grandfather's dying request to find the great Master Roshi and gather all seven Dragon Balls (of which he has one) in order to prevent Piccolo from succeeding in his desire to use the Dragon Balls to take over the world.
Status: Filming.quote:Justin Chatwin as Goku
Emmy Rossum as Bulma
James Marsters as Picollo
Yun-Fat Chow as Master Roshi
Jamie Chung as Chi Chi
Joon Park as Yamcha
Vegeta komt niet in Dragonball voor.quote:
Oh!quote:Op maandag 11 februari 2008 17:26 schreef Un-X-PecteD het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Dragonball_(film)
Ik vond kung fu hustle en shoalin soccor geweldig!quote:The film began development in 2002, and is directed by James Wong and produced by Stephen Chow.
Er zullen er denk ik wel meer komen (tenzij deze natuurlijk flopt)quote:Op maandag 11 februari 2008 22:19 schreef Sc0tTy het volgende:
Vin het toch jammer dat het niet over Dragonball Z gaat, toch de beste van de 3
quote:Op maandag 11 februari 2008 22:19 schreef Sc0tTy het volgende:
Vin het toch jammer dat het niet over Dragonball Z gaat, toch de beste van de 3
dat komt hopelijk nog wel, ik hoop ook op een dbz tbh, altijd al een vegeta als persoon willen zien toen ik klein wasquote:Op dinsdag 12 februari 2008 18:18 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
geen vegeta, geen trunks, geen super saiyen special effects
Er zullen geen fans meer zijn om het te bekijken als ze het zo blijven uitstellen.quote:Op woensdag 5 maart 2008 23:45 schreef sitting_elfling het volgende:
Het is uitgesteld dames en heren ..
2009 april
nahquote:Op donderdag 6 maart 2008 00:13 schreef rakotto het volgende:
Volgens IMDB is het nog steeds 2008.
nah. de hype gaat nog steeds door met de DB(Z) games en andere merchandise.quote:Op woensdag 5 maart 2008 23:48 schreef zuiderbuur het volgende:
[..]
Er zullen geen fans meer zijn om het te bekijken als ze het zo blijven uitstellen.
idd, hoe kut het ook zal worden, ik zal iig proberen er iets van te zien .. ckerquote:Op donderdag 6 maart 2008 00:53 schreef SlimShady het volgende:
[..]
nah. de hype gaat nog steeds door met de DB(Z) games en andere merchandise.
Misschien is het wel een re-imagine ipv een vertolking en krijgen we toch een goud harige spierbundel te zien die vliegt en goofy doet.quote:Op donderdag 6 maart 2008 03:18 schreef Sc0tTy het volgende:
Same here, zit al jaren uit te kijken naar film met real life mensen, had wel gehoopt dat dit verder in de toekomst zou liggen en dat Goku iig Super Saiyan zou kunnen worden
Het zou geen db zijn zonder het lang opladenquote:Op donderdag 6 maart 2008 09:46 schreef Seneca het volgende:
Lijkt me helemaal niksDan zit je straks 2 uur naar een film te kijken, zijn ze NOG aan het opladen
Ik voel er niets voor om te wachten tot deel 2 voor het daadwerkelijke gevechtquote:Op donderdag 6 maart 2008 09:47 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Het zou geen db zijn zonder het lang opladen
Ja en en dat hun reader dan ontploffen 'n shitquote:Op donderdag 6 maart 2008 09:48 schreef Seneca het volgende:
[..]
Ik voel er niets voor om te wachten tot deel 2 voor het daadwerkelijke gevecht
Wat wel vet zou zijn is Vegeta die 'IT'S OVER NINE THOUSAAAAAAAAAAAAAAAAAAAND' schreeuwt in de film
Ik hoop het ja. Zou anders vrij kut zijn.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 23:25 schreef Lonewolf2003 het volgende:
CGI lijkt me, hé
Hoe wil je het anders doen dan ?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 23:41 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Ik hoop het ja. Zou anders vrij kut zijn.
Beste die ik tot nu toe gezien hebquote:Op zondag 9 maart 2008 00:21 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Hoe wil je het anders doen dan ?
een redelijke dragonball z kamehameha
http://www.youtube.com/watch?v=Sh4czmTA7sY&feature=related
papier-maché ftw...quote:Op zondag 9 maart 2008 00:21 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Hoe wil je het anders doen dan ?
da's meer 100+ miljard...quote:Op zondag 9 maart 2008 14:53 schreef SlimShady het volgende:
planeten vernietigen doen ze denk ik niet. tenzij ze 100+ miljoen in hun budget stoppen om de filmcrew naar Venus te sturen.
hoezo het had wel wat in de series moet ik zeggenquote:Op zondag 9 maart 2008 15:07 schreef zuiderbuur het volgende:
Ik ben ook benieuwd hoe ze die gevechten aan hoge snelheid gaan doen. In de tekenfilms wat dat gewoon flits flits en dan waren ze een eindje verder, en dan nog eens flits flits... maar van een film zou je toch beter verwachten.
hoeveel zou het kosten naar namek?quote:Op zondag 9 maart 2008 14:53 schreef SlimShady het volgende:
planeten vernietigen doen ze denk ik niet. tenzij ze 100+ miljoen in hun budget stoppen om de filmcrew naar Venus te sturen.
Natuurlijk, maar voor de film zouden ze bijvoorbeeld eens kunnen tonen hoe dat er uitziet vanuit het standpunt van de vechters die zelf bewegen.quote:Op zondag 9 maart 2008 17:19 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
hoezo het had wel wat in de series moet ik zeggen
Ik vrees bijmezelf dat ik hier straks over een jaar in geuren en kleuren vertel hoe kut het wel niet is, fok afsluit en weer verder db ga kijkenquote:Op zondag 9 maart 2008 17:39 schreef zuiderbuur het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar voor de film zouden ze bijvoorbeeld eens kunnen tonen hoe dat er uitziet vanuit het standpunt van de vechters die zelf bewegen.
Toch heb ik er een slecht gevoel bij. Het budget zal waarschijnlijk niet genoeg zijn, en het script zal misschien vanuit een veel te commercieel standpunt geschreven zijn. Of zie ik het te zwart in?
haha die gokuquote:Op vrijdag 23 mei 2008 21:12 schreef Un-X-PecteD het volgende:
http://dbthemovie.com/200(...)nd-chi-chi-revealed/
volgens mij wordt dit echt een ongelooflijk slechte film..quote:Op zaterdag 24 mei 2008 07:51 schreef Jnk18 het volgende:
ik verw8 er niks van dus het kan alleen maar meevallen.
Dat is nog begrijpelijk, want de manga veranderde ook niet van naam toen Radditz op aarde verscheen.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 17:18 schreef koffiegast het volgende:
btw dragonball, dus geen dragonball z, maar toch is goku al blijkbaar volgroeid
Duidelijk, ik heb hetzelfde! Shit gaat hoe dan ook geniaal wordenquote:Op zaterdag 24 mei 2008 17:23 schreef 2Drix het volgende:
dit wordt zo slechtmaar ik ga hem absoluut kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |