Die van Danny is de makkelijkste. Je kan er zo aan beginnen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:16 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Precies, je zou minimaal voor Danny's rol gaan of helemaal niets.
Zeven woorden:quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:34 schreef Aoristus het volgende:
Ik ben inmiddels wel toe aan iets sadistisch.
quote:Jan Marijnissen Weblog
Wie is de baas?
Ik zou beginnen met de halve crew te ontslaan. Just 'cause.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:33 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Die van Danny is de makkelijkste. Je kan er zo aan beginnen.
En dan geen nieuwe voor in de plaats?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:36 schreef gronk het volgende:
[..]
Ik zou beginnen met de halve crew te ontslaan. Just 'cause.
Beetje makkelijk hè dat geouwehoer over Danny.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:33 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Die van Danny is de makkelijkste. Je kan er zo aan beginnen.
Maar toch moest ie worden afgeschoten omdat hij al teveel aan mensen gewend was geraakt, right?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:37 schreef Apropos het volgende:
Dit verhaal is dan wel weer erg lief. Met dank aan Jan:
http://telstarlogistics.t(...)big-bear-rescue.html
Inderdaad, yvonne is de ware schuldige.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:38 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Beetje makkelijk hè dat geouwehoer over Danny.
Ja, dat kan dus niet meer in mijn topic.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:38 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Gemakkelijk. Beter.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:38 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Iemand moet het doen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:39 schreef Apropos het volgende:
[..]
Inderdaad, yvonne is de ware schuldige.
Nee, lul. Kijk eens hoe nonchalant hij wegbanjert:quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:38 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Maar toch moest ie worden afgeschoten omdat hij al teveel aan mensen gewend was geraakt, right?
Alleen tegen betaling of voor anderen dienstenquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:37 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
En dan geen nieuwe voor in de plaats?
Wat zou je tegen hem moeten hebben? Jullie draaien allemaal al meer dan een jaar, sommigen al jaren en jaren mee op zijn site. En toch dat dedain. Hij biedt jullie aardige levensvervulling.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:39 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ja, dat kan dus niet meer in mijn topic.![]()
Losgelaten in een zalm-arm gebied omdat John West daar al woonde danquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:40 schreef Apropos het volgende:
[..]
Nee, lul. Kijk eens hoe nonchalant hij wegbanjert:
[afbeelding]
Doe je het onder een andere naam, samen met Autodidact, en maak je van je avonturen op Jans site hier verslag.quote:
Moet ik het veranderen?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:32 schreef Apropos het volgende:
O, het moest ''Misselijke HBO'ers'' zijn.
Toch maar begonnen in het rode boekje dan?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:42 schreef Apropos het volgende:
Ja, hoor eens, als Wittgenstein al niet op geluk rekende hoeft Danny er zeker niet op te hopen.
Zoals de grote Chinese wijsgeer al zei: ''De wijze is niet teleurgesteld wanneer hij miskend wordt, maar wanneer hij niet voldoet''.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |