Heb nu ook mijn twijfelsquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:22 schreef Lobasca het volgende:
moet het niet 'het haar op zijn billen' zijn?
jouw billekes mogen er best zijn..quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:24 schreef Disana het volgende:
Wiens billen gaat WJ laten zien? Toch niet de mijne!
snotneus! Is toch goed als het er uit loopt, beter dan dat het vast zit.quote:
Wij hebben prachtbillen, maar dat wil niet zeggen dat die WJ dat allemaal zomaar mag laten zien. Laat ie z'n eigen derriere maar tentoonstellen.quote:
over foto's gesproken...quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:25 schreef willem-jozef het volgende:
ik zal zo ook effe een foto van m'n derriere maken met ouwe marine-onderbroek erbovenuit..
das gewoon een opslagruimte bij hem..quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Wij hebben prachtbillen, maar dat wil niet zeggen dat die WJ dat allemaal zomaar mag laten zien. Laat ie z'n eigen derriere maar tentoonstellen.
Of eigenlijk ook liever niet.
Yoh !!! Heb je wel een breedbeeld lensquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:25 schreef willem-jozef het volgende:
ik zal zo ook effe een foto van m'n derriere maken met ouwe marine-onderbroek erbovenuit..
DOKAquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:27 schreef Pavement het volgende:
Doe mij die tijger maar RRRRRRR
hoi disana, nee, dat zou ik toch nooit doen, rare..quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:24 schreef Disana het volgende:
Wiens billen gaat WJ laten zien? Toch niet de mijne!
Jij hebt ernaar gekeken? Mij niet gezien!quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:27 schreef Lobasca het volgende:
[..]
das gewoon een opslagruimte bij hem..![]()
Jij denkt dat ik jou vertrouw. Een vent die z'n eigen zitvlak wil exposeren.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:28 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hoi diasana, nee, dat zou ik toch nooit doen, rare..
heb je snot in de op gevoegdquote:
tis een foto van soury disana en lobbas op zandvoort maar niet verder zeggen hoorquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:30 schreef willem-jozef het volgende:
lekker fotootje, peef, alleen jammer dat het de reten van joling and friends zijn..
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Lekker, die raakt dus ook niemand meer aan![]()
Ja, natuurlijk, elke rechtgeaarde kattengek laat zo'n beest op haar derriere zettenquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:32 schreef Pavement het volgende:
[..]
tis een foto van soury disana en lobbas op zandvoort maar niet verder zeggen hoor
heb ik wel, maar ik ben een gozer(ondanks dat in fobo 'wijf' staat..) en heb smalle heupjes hahahaquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Yoh !!! Heb je wel een breedbeeld lens![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
seen their arses, far from that...quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:32 schreef Pavement het volgende:
[..]
tis een foto van soury disana en lobbas op zandvoort maar niet verder zeggen hoor
T zou me zwaar tegen vallen als deze het niet zou doen !quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk, elke rechtgeaarde kattengek laat zo'n beest op haar derriere zetten![]()
vraagt gewoon..quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:36 schreef Disana het volgende:
Snelle IQ test die ik ergens las, even zien of ik hem terug kan halen:
Een doofstomme man heeft een nieuwe tandenborstel nodig en gaat naar de drogist. Met poetsgebaren weet hij de drogist al snel duidelijk te maken wat hij nodig heeft.
Een blinde man wil een zonnebril kopen en gaat naar de drogist. Hoe zal deze blinde man de drogist duidelijk maken wat hij nodig heeft?
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:36 schreef Disana het volgende:
Snelle IQ test die ik ergens las, even zien of ik hem terug kan halen:
Een doofstomme man heeft een nieuwe tandenborstel nodig en gaat naar de drogist. Met poetsgebaren weet hij de drogist al snel duidelijk te maken wat hij nodig heeft.
Een blinde man wil een zonnebril kopen en gaat naar de drogist. Hoe zal deze blinde man de drogist duidelijk maken wat hij nodig heeft?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It is not down on any map; true places never are.
CRE / Creatief met een Duim
Serieus he... Waar ik een hekel aan heb, is dat mensen denken dat je gek ben op kaarten met katten en dan vooral langharige katten en kittensquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:36 schreef Pavement het volgende:
[..]
T zou me zwaar tegen vallen als deze het niet zou doen !
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Serieus he... Waar ik een hekel aan heb, is dat mensen denken dat je gek ben op kaarten met katten en dan vooral langharige katten en kittens![]()
Ja ja. En van die poezen zijn meerdere leuke clipjes, Paultjuhhhh gebruikt een andere poes met een headset als avatarquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:45 schreef Pavement het volgende:
[..]
[afbeelding]
en dat raadsel wist ik al![]()
http://b3ta.hnldesign.nl/?list=1&page=allquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja ja. En van die poezen zijn meerdere leuke clipjes, Paultjuhhhh gebruikt een andere poes met een headset als avatar![]()
Je hebt er 34quote:
Ieewwwwwwwquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:54 schreef Disana het volgende:
[..]
En toch zitten er van die kleine muisjes zonder staartje in mijn tuin.
Cool !!!!!!!!!!!!!!quote:
derde vierde lijns wellichtquote:
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Trailer trash waarvan je je hebt gedistantieerd. Begrijpelijk![]()
Ik ben even de tuin in gegaan om het te vragen, maar deze zeggen dat ze uit Pakistan komen. Zegt dat je iets?quote:
Uhh nee dacht dat ik ze had weggejaagdquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ben even de tuin in gegaan om het te vragen, maar deze zeggen dat ze uit Pakistan komen. Zegt dat je iets?
Nou, ik vind het best. Ze spelen 's avonds soms best een aardig deuntje in hun holletje.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Uhh nee dacht dat ik ze had weggejaagd![]()
Ik mag ze ook wel ... hoorquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou, ik vind het best. Ze spelen 's avonds soms best een aardig deuntje in hun holletje.
hola mikert.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:17 schreef Mike1964 het volgende:
ff snel![]()
en ook weer doei!
En ohhhhhh.... wat krijgt PSV op zijn donder zeg....
![]()
Dat noemt men blinde vinkquote:
Aha, so your the man to blame!quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ben ik even een paar dagen weg, passen ze de hele layout aan...
Oh ja niks van gemerkt ...quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ben ik even een paar dagen weg, passen ze de hele layout aan...
Let op, ben in de mood om terug te meppen...quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:40 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Aha, so your the man to blame!![]()
ga dan niet weg![]()
Zit nu in je broekspijp .. Geen pretty sitequote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Muizen zijn laag bij de grond....die zien nooit iets....![]()
ow coolquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Let op, ben in de mood om terug te meppen...![]()
Duh......zolang je naar mijn pijpen danst, totaal geen probleem!quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Zit nu in je broekspijp .. Geen pretty site![]()
Is de kat van huisquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Duh......zolang je naar mijn pijpen danst, totaal geen probleem!
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Zit nu in je broekspijp .. Geen pretty site![]()
ZIt voor altijd in center parcs nu......'t gaat goed, enkel een wegtrekkertje zo nu en dan, 't mag de pret niet drukkenquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:50 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
![]()
hee nmns, gaat ie, center parcs geweest?
quote:
volgens mij hebben WJ en Soury een privé feestje ofzo...quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nog iets te beleven hier....of daar?
Dacht het al gelezen te hebben....wassen wil nog wel eens helpen.......quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:54 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ja prima slaaptemperatuurtje
![]()
ik ben vanmiddag echt bruin geworden in het bos..![]()
Echt nietquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:55 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
volgens mij hebben WJ en Soury een privé feestje ofzo...
tried thatquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dacht het al gelezen te hebben....wassen wil nog wel eens helpen.......
Mensen zitten volgens mij hier meer achterlangs te snollen dan te posten op het forum.......quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:55 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
volgens mij hebben WJ en Soury een privé feestje ofzo...
allemaal van die nieuwerwetse dingen als msn en pm...quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Mensen zitten volgens mij hier meer achterlangs te snollen dan te posten op het forum.......![]()
Uiteindelijk naar de filistijnen....zeker weten...quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:57 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
allemaal van die nieuwerwetse dingen als msn en pm...![]()
waar moet het heen...![]()
Ben al weg je sokken stinkenquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zout eens op uit mijn pijp.....![]()
wat een onheilstijding.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Uiteindelijk naar de filistijnen....zeker weten...![]()
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Mensen zitten volgens mij hier meer achterlangs te snollen dan te posten op het forum.......![]()
Truste Buuf... sweet dreamsquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 23:03 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
wat een onheilstijding.ik hoop dat minister Rouvoet dit probleem met wortel en tak uitroeit
[/sarcasm]
ik ga mij maar eens richting echtelijke sponde begeven...![]()
![]()
Slaap lekker......ik ga ook die kant op....quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 23:03 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
wat een onheilstijding.ik hoop dat minister Rouvoet dit probleem met wortel en tak uitroeit
[/sarcasm]
![]()
jo, truste, ben er niet al te bij. talk to u leeter. dan horen we alles over je nieuwe trailer. trustequote:Op dinsdag 2 oktober 2007 23:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Slaap lekker voor strakkies muis.....wj......![]()
truste buuv, zag je niet vertrekken...leetersquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 23:03 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
[/sarcasm]
![]()
Kijk je ff uit anders krijg ik ruziequote:
owkeejuhquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 23:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Kijk je ff uit anders krijgen we weer ruzie(net als laatst na de bedsessie, lul)![]()
Oi.. je past mijn bericht aan .... Not donequote:
Je vergeet een Squote:
Ja krijg nu op mijn lazer Squote:
OLAquote:Op woensdag 3 oktober 2007 00:29 schreef Leandra het volgende:
AlohA...
quote:
Nee die lieve schat is bij de big boss.... iidquote:Op woensdag 3 oktober 2007 00:37 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
heb je die enge hond al terug, of is ie nog bij pumastreamer?![]()
zag er wel gevaarlijk uit(fobo). wat is het, een maltezer moordenaartje?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 00:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee die lieve schat is bij de big boss.... iid![]()
![]()
Pumastreamer.. WTF .. Wat moet die met mijn hondquote:Op woensdag 3 oktober 2007 00:37 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
heb je die enge hond al terug, of is ie nog bij pumastreamer?![]()
die liet een keer foto van z'n hond zien in de cos..quote:Op woensdag 3 oktober 2007 00:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Pumastreamer.. WTF .. Wat moet die met mijn hond![]()
knuffels geven..quote:Op woensdag 3 oktober 2007 00:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Pumastreamer.. WTF .. Wat moet die met mijn hond![]()
Oh.. net zo´n lieverdjequote:Op woensdag 3 oktober 2007 00:44 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
die liet een keer foto van z'n hond zien in de cos..![]()
Oh ok nou die van mij rent al weg voor een kat ... Het enige gevaarlijke is de achterkant als ze wat verkeerds heeft gegetenquote:Op woensdag 3 oktober 2007 00:51 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
zag er gevaarlijk uut...was een soort actiefoto van baas en hond..![]()
gatver, alleen daarom hoef ik allegaar geen hondquote:Op woensdag 3 oktober 2007 00:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh ok nou die van mij rent al weg voor een kat ... Het enige gevaarlijke is de achterkant als ze wat verkeerds heeft gegeten![]()
![]()
nog gekookt vandaag?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 01:06 schreef Leandra het volgende:
Oeps sorry... zat ff een paar topics verderop
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 01:23 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
vergeet de riem niet[afbeelding]
huh?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 01:34 schreef Disana het volgende:
Grappig. Hoog van de toren blazen maar wel als de kippen erbij zijn om op mijn grap mee te varen.
Welterusten, WJquote:Op woensdag 3 oktober 2007 01:38 schreef willem-jozef het volgende:
ga ook zo nog effe schijten in het park en dan naast oma te bed.
sleep well, leeters
[afbeelding]
Of je zegt gewoon wat je bedoelt ipv zo vaag te lopen klagen... waar gaat dit over??quote:Op woensdag 3 oktober 2007 01:34 schreef Disana het volgende:
Grappig. Hoog van de toren blazen maar wel als de kippen erbij zijn om op mijn grap mee te varen.
Dat hij die aanpassing heeft gedaan na jouw opmerking dat je telkens "tieten" zag staan is pure pech...quote:Voel je je ook zo bedonderd?
KLIK HIER ALS JE TIETEN WIL TEKENEN VOOR EEN REFERENDUM OVER DE EU
Akveor had z'n sig aangepast in iets over tieten tekenen...quote:Op woensdag 3 oktober 2007 02:47 schreef nachtzuster het volgende:
Wat doen de tieten van die heks hier nou weer![]()
Hey er is nog wakker volk! hoi Leandraquote:Op woensdag 3 oktober 2007 02:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Akveor had z'n sig aangepast in iets over tieten tekenen...
Nou kostte het me al ongeveer een minuut of 5 voor ik paint gevonden had... en met een potlood kan ik al niet tekenen, dus met een muis is het helemaal dramatisch...
Conclusie: m'n tekening was zo beroerd dat ik geen andere keuze had dan ze de tieten van Natasia te noemen
NZquote:Op woensdag 3 oktober 2007 02:53 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Hey er is nog wakker volk! hoi Leandra![]()
Heb het even zitten lezen, snap er geen tiet van, maar das nie errug![]()
Vind het een waar kunstwerk, dat dan weer wel![]()
Dokter dinges (ff z'n naam kwijt) deed het niet veel beterquote:Op woensdag 3 oktober 2007 02:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
NZ
Mwah... ik ben niet zo artistiekerig... zelfs 2 halve rondjes met een stip erin lukt niet echt
Dr. Clavan... Oosteuropa-deskundigequote:Op woensdag 3 oktober 2007 02:59 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Dokter dinges (ff z'n naam kwijt) deed het niet veel beter
Je kan vast zo bij die kliniek beginnen![]()
Clavanquote:Op woensdag 3 oktober 2007 03:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dr. Clavan... Oosteuropa-deskundige![]()
[afbeelding]
Maar neuh... het lijkt me niet verstandig als ik in mensen moet gaan snijden enzo, en aan liposuctie uitvoeren moet ik al helemaal niet denken, als ik dat gewroet met die zuigstang onder de huid alleen al zie ga ik al over m'n nek![]()
Eerlijk gezegd had ik daar eerst Dr. Laban neergezet, in de veronderstelling dat dat de Oosteuropa-deskundige van van Kooten en de Bie was... maar die plastische zuigert van Natasia heette Dr. Labanquote:Op woensdag 3 oktober 2007 03:13 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Clavan![]()
hoe kon ik het ooit vergeten![]()
Dat gezuig lijkt me idd ook niks, had meer gedacht aan het voorwerk voor Herr Doktor, met wat oefenen maak je met dit talent vast prachtige schetsen van echte rondingen![]()
'Klagen'... 'zeikopmerking'. Ik vind het mooi dat je dat zo ziet, want het is namelijk precies wat je bij mij deed toen ik opmerkingen over Lieke maakte. Suggestief en vaag reageren in een aparte post: jouw trucquote:Op woensdag 3 oktober 2007 01:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Of je zegt gewoon wat je bedoelt ipv zo vaag te lopen klagen... waar gaat dit over??
Ja, dat vind ik ook. Maar het is geheel aan Leandra.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 03:27 schreef nachtzuster het volgende:
Dames![]()
Peace![]()
Tis nacht, tis de SC maar, drinkt een borrel, lammetjesthee of anijsmelk![]()
Ik snap werkelijk niet waar jij het over hebt als je gaat lopen claimen dat ik "meedein" op de lol van jou en anderen...quote:Op woensdag 3 oktober 2007 03:22 schreef Disana het volgende:
[..]
'Klagen'... 'zeikopmerking'. Ik vind het mooi dat je dat zo ziet, want het is namelijk precies wat je bij mij deed toen ik opmerkingen over Lieke maakte. Suggestief en vaag reageren in een aparte post: jouw truc![]()
Maar goed. Je bent dus meegedeind op de lol die anderen en ik niet in de laatste plaats hadden in de COS. Prima. Ik stel daarom voor dat je die hele kotssmiley en 'ik heb het weer gehad met jou' flauwekul van een tijdje geleden achter je laat en weer helemáál normaal gaat reageren. Zoals het nu is doe je het als Jaap: 'Met jou heb ik het veel leuker maar...'.
Afgesproken?Of zit je alweer te broeden op een akelig antwoord waarvan de stoerheid alleen jou zelf imponeert
![]()
Slaap lekker Disanaquote:Op woensdag 3 oktober 2007 03:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik ook. Maar het is geheel aan Leandra.
Ik ga trouwens zo naar bed, dus misschien zie ik het morgen wel![]()
Sodemieter toch gvd op zeikwijf, met je "het is geheel aan Leandra"quote:Op woensdag 3 oktober 2007 03:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik ook. Maar het is geheel aan Leandra.
Ik ga trouwens zo naar bed, dus misschien zie ik het morgen wel![]()
Ik zie het al: geheel volgens verwachting draait alles om jouw fier gedragen afkeerquote:Op woensdag 3 oktober 2007 03:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik snap werkelijk niet waar jij het over hebt als je gaat lopen claimen dat ik "meedein" op de lol van jou en anderen...
Ik reageer op een post van Akveor in de COS... jij bent degene die vervolgens hier komt lopen zeuren over "hoog van de toren blazen"??
En WTF heb je het over mbt opmerkingen over Lieke??
Of is dit weer zo'n oude koe die uitgemolken moet worden??
Misschien moet je je eens realiseren dat de wereld niet om Disana draait, en mijn wereld al helemaal niet.
Waarschijnlijk ben jij degene die eens eea los moet laten... ipv in iedere post van mij een verborgen anti-Disana boodschap te zoeken...
Dat ik toevallig op een post heb gereageerd die weer een reactie op een post van jou was is jammer, maar meer dan dat was het niet... sterker nog: waarschijnlijk had ik de reactie niet eens gepost als ik had gezien dat het een reactie op een post van jou was...
Maar goed, je hebt weer ff op je stokpaardje kunnen klimmen: zeiken over/tegen Leandra.. gefeliciteerd
Daar zou ik wel eens een paar petsen op willen gevenquote:
Nou vooruit, eentje dan. Maar nu ga ik naar bed. Welterusten doka en Nachtzusterquote:Op woensdag 3 oktober 2007 03:39 schreef doka het volgende:
[..]
Daar zou ik wel eens een paar petsen op willen geven![]()
*pets*quote:Op woensdag 3 oktober 2007 03:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou vooruit, eentje dan. Maar nu ga ik naar bed. Welterusten doka en Nachtzuster![]()
Truste schatjequote:Op woensdag 3 oktober 2007 03:45 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Ah eindelijk, daar ben je![]()
Kan ik tenminste met een gerust hart naar bed![]()
![]()
Truste![]()
![]()
Misschien moet je het principe van "hand uitsteken" eens wat nader onder de loep nemen...quote:Op woensdag 3 oktober 2007 03:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zie het al: geheel volgens verwachting draait alles om jouw fier gedragen afkeerNou dan niet, ik heb mijn hand in elk geval uitgestoken
![]()
quote:Afgesproken?Of zit je alweer te broeden op een akelig antwoord waarvan de stoerheid alleen jou zelf imponeert
Idd.. waar je al niet een drama van kunt maken...quote:Op woensdag 3 oktober 2007 03:43 schreef nachtzuster het volgende:
En dat allemaal door een paar scheve tieten![]()
![]()
Mogge Leanquote:Op woensdag 3 oktober 2007 03:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Idd.. waar je al niet een drama van kunt maken...
? leg uitquote:Op woensdag 3 oktober 2007 08:35 schreef petraa het volgende:
[..]
Mogge Leanen de rest die er nog is.
Ik dacht laat ik na een paar weken weer eens in de SC gaan lezen en wat schetst mij verbazing, het is nog steeds hetzelfde als voor mijn vakantie.
Jammer dat sommige mensen!!! niet eens bij zichzelf te rade gaan, maar goed that's life enzo.
who needs sleepquote:
Lobasca!quote:
ben alleenquote:Op woensdag 3 oktober 2007 09:07 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ja jonguh.... tis wat. Hoest met t vrouwke en de ieniemieniekleine?![]()
tuurlijk! heppie ook met chocola??quote:
je hebt hondjes toch?quote:
voor jouw wel, neem ik een krentenbolquote:Op woensdag 3 oktober 2007 09:09 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
tuurlijk! heppie ook met chocola??![]()
![]()
quote:
Lekker, als je dichtbij een bos woont...quote:Op woensdag 3 oktober 2007 09:13 schreef Pavement het volgende:
Maar is wel lekker rustig zo, ff aankleden en t bos in met de honden maar eerst een bakkie en bammetje
zeker, als ik naar rechts kijk zie ik het al, maar heb liever een boerderij op het platteland met een stuk landquote:Op woensdag 3 oktober 2007 09:14 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Lekker, als je dichtbij een bos woont...![]()
Basjequote:
Hmm. Ik neem aan dat ik het wel snap. Maar ik ben dan ook onvoorstelbaar slimquote:Op woensdag 3 oktober 2007 09:03 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
who needs sleep![]()
snap jij de bijsluiter van medicijnen? hoor net in het nieuws dat 60 (!) procent van de nederlanders dit niet begrijpt![]()
Ruiluh?!quote:Op woensdag 3 oktober 2007 09:16 schreef Pavement het volgende:
[..]
zeker, als ik naar rechts kijk zie ik het al, maar heb liever een boerderij op het platteland met een stuk land
Knorrrrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op woensdag 3 oktober 2007 09:19 schreef doka het volgende:
[..]
Basje![]()
[..]
Hmm. Ik neem aan dat ik het wel snap. Maar ik ben dan ook onvoorstelbaar slim![]()
![]()
En dan hangbuikzwijntjesquote:Op woensdag 3 oktober 2007 09:16 schreef Pavement het volgende:
[..]
zeker, als ik naar rechts kijk zie ik het al, maar heb liever een boerderij op het platteland met een stuk land
quote:
lekker!quote:Op woensdag 3 oktober 2007 09:11 schreef Lobasca het volgende:
[..]
voor jouw wel, neem ik een krentenbol![]()
![]()
![]()
Jeemig, ik vind de rust juist heerlijk.....quote:Op woensdag 3 oktober 2007 09:30 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
En dan hangbuikzwijntjes![]()
ik woon ook naast het bos, en naast weiland. Persoonlijk zou ik wel wat meer "leven"om me heen hebben![]()
Nou, nee.. maar kijk wel op de schaapjes en molens en boerderijtjes uit...quote:
Ja is leuk, we hebben hier herten zwijnen en van die langharige koeien die in kuddes op de heuvels leven. Is echt leuk om te zien ( ik woon net bij een stuk waar bijna geen toeristen komen dus alle beeste komen altijd hier om de dagjes mensen(drukte) te ontwijkenquote:Op woensdag 3 oktober 2007 09:30 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
En dan hangbuikzwijntjes![]()
ik woon ook naast het bos, en naast weiland. Persoonlijk zou ik wel wat meer "leven"om me heen hebben![]()
S leuk is toch mooi vrij uitzichtquote:Op woensdag 3 oktober 2007 09:34 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Nou, nee.. maar kijk wel op de schaapjes en molens en boerderijtjes uit...![]()
Voor mijzelf welquote:Op woensdag 3 oktober 2007 09:33 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Jeemig, ik vind de rust juist heerlijk.....![]()
Schotse hooglanders zijn hier weg gehaald.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 09:34 schreef Pavement het volgende:
[..]
Ja is leuk, we hebben hier herten zwijnen en van die langharige koeien die in kuddes op de heuvels leven. Is echt leuk om te zien ( ik woon net bij een stuk waar bijna geen toeristen komen dus alle beeste komen altijd hier om de dagjes mensen(drukte) te ontwijken
Ja met kids, is het wel handig om faciliteiten dichtbij huis te hebben.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 09:38 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Voor mijzelf wel![]()
maar wat leuke voorstellingen enzo voor kinderen...
Maar een boerderijtje met wat grond is ook leuk!Ik zou er niet voor kiezen. Ben zo opgegroeid. en voor een puber is dat wel wat beperkend. Zeker als je ouders niet bereid zijn om te halen/brengen
quote:
Wij hebben een vlakbij een honden los gebied daar laat ik ze rennen en na een kwartier aan de riem en door de hekken, die schotse hooglanders zijn echt tof het is me gelukt eentje te aaien in het wild, zijn echt net berenquote:Op woensdag 3 oktober 2007 09:40 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Schotse hooglanders zijn hier weg gehaald.echt jammer. was heel tof juist. loopt nog wel een kudde Exmorra's (paarden)
maar achter de hekken mogen honden niet os, dus de meeste mensen overtreden de regels of blijven in het voorste zandvlakte deel.
Had je nog geen kid toen je daar ging wonen? Kan je trouwens toch ook meenemen?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 09:42 schreef Pavement het volgende:
[..]
alleen had ik van mezelf verwacht veel meer in het bos te zijn voor ik hier ging wonen. Maar nu heb ik weer extra zin om ff te wouzen door het bos
Stoepie heeft toch geen kid??quote:Op woensdag 3 oktober 2007 09:45 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Had je nog geen kid toen je daar ging wonen? Kan je trouwens toch ook meenemen?
Of is er een andere reden dat je daar niet vaak bent?
ja we hadden de kleine al, en ik neem m ook vaak mee, alleen soms heb je zin om ff alleen te gaan en nieuwe stukken te ontdekken snap ie, maar ik denk eraltijd aan maar doe het te weinig.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 09:45 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Had je nog geen kid toen je daar ging wonen? Kan je trouwens toch ook meenemen?
Of is er een andere reden dat je daar niet vaak bent?
En das bij jou?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 09:46 schreef debuurvrouw het volgende:
[afbeelding]
lullig bosje vergeleken bij die van stoepie![]()
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 09:47 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Stoepie heeft toch geen kid??![]()
volgens mij ben je in de war![]()
ow, wel...quote:Op woensdag 3 oktober 2007 09:47 schreef Pavement het volgende:
[..]
ja we hadden de kleine al, en ik neem m ook vaak mee, alleen soms heb je zin om ff alleen te gaan en nieuwe stukken te ontdekken snap ie, maar ik denk eraltijd aan maar doe het te weinig.
pavementquote:
laat mijn geestesgesteldheid erbuiten ja?!quote:Op woensdag 3 oktober 2007 09:47 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Stoepie heeft toch geen kid??![]()
volgens mij ben je in de war![]()
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 09:49 schreef Lobasca het volgende:
[..]
laat mijn geestesgesteldheid erbuiten ja?!![]()
![]()
De 2e is al onderweg bij de loverboy...![]()
Ben je een beetje in de war?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 09:48 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ow, wel...
nou snap ik er niets meer van![]()
ik loop ernstig achterquote:Op woensdag 3 oktober 2007 09:49 schreef Lobasca het volgende:
[..]
laat mijn geestesgesteldheid erbuiten ja?!![]()
![]()
De 2e is al onderweg bij de loverboy...![]()
bakkeveen is mooi hoor !quote:Op woensdag 3 oktober 2007 09:46 schreef debuurvrouw het volgende:
[afbeelding]
lullig bosje vergeleken bij die van stoepie![]()
kloptquote:
Daarom vroeg ik bovenstaande net aan 'um Buuf..quote:Op woensdag 3 oktober 2007 09:07 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ja jonguh.... tis wat. Hoest met t vrouwke en de ieniemieniekleine?![]()
daar begreep ik ook geen bal van.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 09:53 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Daarom vroeg ik bovenstaande net aan 'um Buuf..
ben nu ff alleenquote:Op woensdag 3 oktober 2007 09:55 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
daar begreep ik ook geen bal van.![]()
en toen zijn reactie met "ik ben alleen"
klaar toch, alles weer duidelijk en helder...![]()
niet dus![]()
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 09:55 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
daar begreep ik ook geen bal van.![]()
en toen zijn reactie met "ik ben alleen"
klaar toch, alles weer duidelijk en helder...![]()
niet dus![]()
oepsquote:Op woensdag 3 oktober 2007 09:58 schreef Lobasca het volgende:
[..]
En jij hebt nog steeds geen antwoord gegeven op mijn vraag!![]()
Hoe het met het vrouwke en de ieniemieniekleine is.....quote:Op woensdag 3 oktober 2007 09:59 schreef Pavement het volgende:
[..]
oepsff terug lezen mmmmmmmmm welke vraag ?
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 10:00 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Hoe het met het vrouwke en de ieniemieniekleine is.....![]()
oww wel lief van jequote:Op woensdag 3 oktober 2007 10:01 schreef Lobasca het volgende:
Toen je zei "ik ben alleen", dacht ik even dat ze bij je weg was..
Daarom ging ik er niet op door..
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 10:01 schreef Pavement het volgende:
[..]
![]()
goed hoor, we hebben hier geen reden tot klagen, de buik begint alweer te groeien
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 09:57 schreef Lobasca het volgende:
[..]
![]()
Nu snap je het toch wel?
anders moet je misschien ff de bijsluiter lezen
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 10:05 schreef Lobasca het volgende:
Maar, ben er weer vandoor, bloemetjes buiten zetten..
Die van mij heeft een sticker boekje, als die een plas of poep op de po heeft gedaan krijgt ie een sticker, is een pagina vol dan mag ie een klein kado ( ongeveer 2 euro) is het boekej vol een groot kado.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 10:13 schreef debuurvrouw het volgende:
ik was ff een peuter bemoedigend aan het toespreken..![]()
we zijn druk in de zindelijkheidstraining.![]()
daar doet mijnheer niet aanquote:Op woensdag 3 oktober 2007 10:16 schreef Pavement het volgende:
[..]
Die van mij heeft een sticker boekje, als die een plas of poep op de po heeft gedaan krijgt ie een sticker, is een pagina vol dan mag ie een klein kado ( ongeveer 2 euro) is het boekej vol een groot kado.
Zonder dollen maar binnen 3 weken zinderlijk
ah je hebt dus al aardig wat ervaring, buuf hoe oud was je toen je begon je hebt er al 3 !!quote:Op woensdag 3 oktober 2007 10:20 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
daar doet mijnheer niet aan![]()
hij is zéér eigenwijs. heeft nu zijn eerste stickervel bíjna vol. Had een poos geleden al besloten dat ie "te groot"was voor een luier.![]()
Twee weken. toen was het wel weer genoeg, en ging ie het weer in zijn broek doen. Hij kán het wel dus.
zijn oudste broer deed het precies zo, dus ik ben voorbereid. De middelste was zomaar zindelijk. Maar die kan alles wat de oudste kan, maar dan beter(denkt ie zelf
)
ik was bijna 26 toen de oudste kwam. die is nu 8quote:Op woensdag 3 oktober 2007 10:24 schreef Pavement het volgende:
[..]
ah je hebt dus al aardig wat ervaring, buuf hoe oud was je toen je begon je hebt er al 3 !!
ow 26 is een mooie leeftijd ik was een stuk jongerquote:Op woensdag 3 oktober 2007 10:26 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik was bijna 26 toen de oudste kwam. die is nu 8![]()
de tweede is 6 en de jongste is 3,5
hoe oud was je?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 10:50 schreef Pavement het volgende:
[..]
ow 26 is een mooie leeftijd ik was een stuk jonger![]()
ik 24 mn vriendin 23quote:Op woensdag 3 oktober 2007 10:52 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
hoe oud was je?
wel grappig, ik ben nu bij school eigenlijk de jongste moeder. zelfs in de klas van mijn middelste.![]()
In het klasje van mijn jongste zitten meer kinderen met moeders van mijn leeftijd.
kreeg je veel commentaar? wij wel... zeker een ongelukje enzoquote:
nee eigenlijk niet veel commentaar gehad, was idd een ongelukje maar meer dan welkom. Ik vind het leuk jong vader te zijn hoor, als ik in de stad fiets met m of boodschappen doe zie ik alle dames kijkenquote:Op woensdag 3 oktober 2007 11:01 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
kreeg je veel commentaar? wij wel... zeker een ongelukje enzo![]()
Liep ook een topic in oud over dit onderwerp..
nou hebben wij drie zonen. Wat je daar ook over te horen krijgt: nog een meisje proberen??
oh, jongens, nou geeft niks hoor...![]()
eerlijk![]()
ach ja.. het is ook maar net hoe oud je je voelt. Ik ga ook voetballen met mijn jongens. Dat doen lang niet alle moeders, ook niet de jongere.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 11:12 schreef Pavement het volgende:
[..]
nee eigenlijk niet veel commentaar gehad, was idd een ongelukje maar meer dan welkom. Ik vind het leuk jong vader te zijn hoor, als ik in de stad fiets met m of boodschappen doe zie ik alle dames kijken![]()
Maar ik vind het veel leuker dan op mn 35 aan kinderen te beginnen, nu ben ik nog jong en kan erg veel met m doen en als hij 20 is kan ik ook nog mee voetballen etc
Ben ook opzoek naar een nieuwe baan al 2 dagen bezig, ben toe aan iets nieuws en ik wil graag de kop van n baas zien als ik zeg dat ik weg ga.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 11:15 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ach ja.. het is ook maar net hoe oud je je voelt. Ik ga ook voetballen met mijn jongens. Dat doen lang niet alle moeders, ook niet de jongere.![]()
ow, fuck. heb echt geen zin vandaag.![]()
gelukkig al mijn "klusjes" alweer gedaan. toch maar eens een baan zoeken weer.![]()
ik heb nog geen idee wat ik wil, het maakt me eigenlijk niet uit als het maar leuk is en creatief vind ik het bestquote:Op woensdag 3 oktober 2007 11:21 schreef debuurvrouw het volgende:
Hahahahaha, is het geen leuke baas?
Wat zoek je voor werk?
ik heb geen idee, als het maar voor een paar uur is..![]()
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 11:36 schreef nachtzuster het volgende:
Mogguh![]()
* nachtzuster leest even mee![]()
Ach tis ook nooit goedquote:Op woensdag 3 oktober 2007 11:01 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
kreeg je veel commentaar? wij wel... zeker een ongelukje enzo![]()
Liep ook een topic in oud over dit onderwerp..
nou hebben wij drie zonen. Wat je daar ook over te horen krijgt: nog een meisje proberen??
oh, jongens, nou geeft niks hoor...![]()
eerlijk![]()
Billetjes wassen buuf?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 11:37 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
mogguh!
moet ik weer terug de verpleging ingaan?![]()
Waar mensen zich al niet mee bemoeien...quote:Op woensdag 3 oktober 2007 11:39 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Ach tis ook nooit goed![]()
Als je er geen hebt, dan gaan ze er meteen vanuit dat het niet lukt![]()
ja dat...quote:Op woensdag 3 oktober 2007 11:40 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Billetjes wassen buuf?![]()
of wat bedoel je, ben net wakker![]()
Ah zo, hmm ja ik zou het zeker proberen, al lijkt het me wel zwaar zeker met (te) weinig personeel tegenwoordig.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 11:43 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ja dat...![]()
ik wil weer gaan werken (vanaf Maart is jongste telg ook naar school)En ik twijfel. Gewoon een siets heel anders, of toch mijn speld weer afpoetsen en een herintreuderscursus..
weet ikquote:Op woensdag 3 oktober 2007 11:46 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Ah zo, hmm ja ik zou het zeker proberen, al lijkt het me wel zwaar zeker met (te) weinig personeel tegenwoordig.
Verder geen ervaring, ik loop alleen nachtdiensten op Fok![]()
Hehe, okquote:Op woensdag 3 oktober 2007 11:48 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
weet ik![]()
maar was aan het neuzen. en kan het niet echt beslissen. Dus ik denk: gooi het ff in de groep..![]()
beroep is op zich erg tof. alleen kan ik niet zo goed tegen grote groepen vrouwenquote:Op woensdag 3 oktober 2007 11:51 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Hehe, ok![]()
Mja het lijkt me een fantastisch beroep en als je het erbij kunt hebben naast je gezin zou ik het zeker overwegen![]()
Dat eerste kan ik volledig inkomenquote:Op woensdag 3 oktober 2007 11:58 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
beroep is op zich erg tof. alleen kan ik niet zo goed tegen grote groepen vrouwenDus zo'n afdeling is dan toch lastig...
![]()
heb nog een aanbod staan bij de kinderafdeling waar mijn zoon vorig jaar lag. Maar da's wel weer heel confronterend. kindjes met leukemie enzo...![]()
ik heb zelf een a4 gemaakt met 20 sticker plekjes. daar 5 vanquote:Op woensdag 3 oktober 2007 12:51 schreef Utrecht het volgende:
he de buurvrouw, wat moet ik mij voorstellen bij een stickerboekje? Kun je die dingen gewoon kopen of heb je het zelf gemaakt?
Het lijkt mij wel een leuke aanpak, binnenkort gaan wij hier ook beginnen met zindelijkstraining.
je kan ook een kant en klare plaskalender kopen... in oud staat ergens een linkje...quote:Op woensdag 3 oktober 2007 12:58 schreef Utrecht het volgende:
OK dus 20 keer poepen en plassen levert een klein kado open 100 keer een groot kado.
Ik ga meteen aan de slag en straks bij de bruna eens wat stickers kopen
thanks
Over jou ?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 13:36 schreef Ian_Nick het volgende:
Waar de FUCK gaat dit over.
moet het in de Sc nou ook al ergens over gaanquote:Op woensdag 3 oktober 2007 13:36 schreef Ian_Nick het volgende:
Waar de FUCK gaat dit over.
Nou het potje trainen komt toch mooi overeen met het topicquote:Op woensdag 3 oktober 2007 17:35 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
moet het in de Sc nou ook al ergens over gaan![]()
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 17:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou het potje trainen komt toch mooi overeen met het topic![]()
handige oplossing voor je verkouden neusje.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 18:08 schreef Soury het volgende:
En mijn wc rol valt ook niet eens uit zijn rol![]()
![]()
Oooi thanks ik heb nu stukken karton in me neusquote:Op woensdag 3 oktober 2007 18:13 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
handige oplossing voor je verkouden neusje.![]()
misschien moet je het uiteinde gewoon in je neus proppen!![]()
je moet ook niet de heule rol d'r in willen hebben hèquote:Op woensdag 3 oktober 2007 18:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Oooi thanks ik heb nu stukken karton in me neus![]()
Ik heb alleen van die grote tampaxen met hulsquote:Op woensdag 3 oktober 2007 18:17 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
je moet ook niet de heule rol d'r in willen hebben hè![]()
anders een ob? charmant met die blauwe touwtjes eruit..![]()
* debuurvrouw heeft levendige fantasiequote:Op woensdag 3 oktober 2007 18:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb alleen van die grote tampaxen met huls![]()
Schiet ik ze zo mijn breins in![]()
Laat ik maar ff voorzichtig zijn .. Daar gaan de laatste hersencellenquote:Op woensdag 3 oktober 2007 18:34 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
* debuurvrouw heeft levendige fantasie![]()
het voelt alsof mijn hoofd vol watten zitquote:Op woensdag 3 oktober 2007 18:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Laat ik maar ff voorzichtig zijn .. Daar gaan de laatste hersencellen![]()
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 18:56 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
het voelt alsof mijn hoofd vol watten zit![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |