Heb nu ook mijn twijfelsquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:22 schreef Lobasca het volgende:
moet het niet 'het haar op zijn billen' zijn?
jouw billekes mogen er best zijn..quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:24 schreef Disana het volgende:
Wiens billen gaat WJ laten zien? Toch niet de mijne!
snotneus! Is toch goed als het er uit loopt, beter dan dat het vast zit.quote:
Wij hebben prachtbillen, maar dat wil niet zeggen dat die WJ dat allemaal zomaar mag laten zien. Laat ie z'n eigen derriere maar tentoonstellen.quote:
over foto's gesproken...quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:25 schreef willem-jozef het volgende:
ik zal zo ook effe een foto van m'n derriere maken met ouwe marine-onderbroek erbovenuit..
das gewoon een opslagruimte bij hem..quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Wij hebben prachtbillen, maar dat wil niet zeggen dat die WJ dat allemaal zomaar mag laten zien. Laat ie z'n eigen derriere maar tentoonstellen.
Of eigenlijk ook liever niet.
Yoh !!! Heb je wel een breedbeeld lensquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:25 schreef willem-jozef het volgende:
ik zal zo ook effe een foto van m'n derriere maken met ouwe marine-onderbroek erbovenuit..
DOKAquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:27 schreef Pavement het volgende:
Doe mij die tijger maar RRRRRRR
hoi disana, nee, dat zou ik toch nooit doen, rare..quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:24 schreef Disana het volgende:
Wiens billen gaat WJ laten zien? Toch niet de mijne!
Jij hebt ernaar gekeken? Mij niet gezien!quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:27 schreef Lobasca het volgende:
[..]
das gewoon een opslagruimte bij hem..![]()
Jij denkt dat ik jou vertrouw. Een vent die z'n eigen zitvlak wil exposeren.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:28 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hoi diasana, nee, dat zou ik toch nooit doen, rare..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |