Is Gert het spellen verleerd dan?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 00:46 schreef CarOnline het volgende:
met de hartelijke complimenten van Gert![]()
Ik had net een paar regels 5 min-cos in elkaar geflanst maar jij was me voor.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 00:46 schreef CarOnline het volgende:
met de hartelijke complimenten van Gert![]()
Nee, en deze is echt té erg, effe wijzigen.quote:
Oh sorry, ik was nog op pagina 3 van de vorige dus ik moet nog even bijlezenquote:Op woensdag 3 oktober 2007 00:50 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik had net een paar regels 5 min-cos in elkaar geflanst maar jij was me voor.![]()
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 00:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee, en deze is echt té erg, effe wijzigen.
Zo, de spelling is weer in orde, nu weer on topic liefje.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 00:51 schreef CarOnline het volgende:
[..]
helemaal!
Arme stakker![]()
Maar wel mijn stakker![]()
![]()
![]()
![]()
Ja da's mooi, en ondertussen zie ik ze vliegen want er moest ook nog iemand DOOTquote:Op woensdag 3 oktober 2007 00:51 schreef CarOnline het volgende:
[..]
helemaal!
Arme stakker![]()
Maar wel mijn stakker![]()
![]()
![]()
![]()
Gert heeft het even aangepast, want echt netjes was het nietquote:Op woensdag 3 oktober 2007 00:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja da's mooi, en ondertussen zie ik ze vliegen want er moest ook nog iemand DOOT![]()
Op z'n sjiek met DTquote:Op woensdag 3 oktober 2007 00:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Zo, de spelling is weer in orde, nu weer on topic liefje.![]()
Geef niks hoor, gebeurd wel vaker dat iemand verkeerd speld.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 00:55 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Gert heeft het even aangepast, want echt netjes was het niet![]()
Maar t komt uit een goet hardt.
Geen gezicht in tweevoutquote:Op woensdag 3 oktober 2007 00:59 schreef Disana het volgende:
We zijn er nog stil van... Zullen we het gewoon weer eens over de brede schouders van Nadia hebben? Geen gezicht toch!
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 00:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee, en deze is echt té erg, effe wijzigen.
En die foto heb je niét verbreed? Allemachtig.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 01:00 schreef b.a.s. het volgende:
[..]
Geen gezicht in tweevout
[afbeelding]
Zo in de breette zie je het nog beter vindt ikquote:Op woensdag 3 oktober 2007 01:00 schreef b.a.s. het volgende:
[..]
Geen gezicht in tweevout
[afbeelding]
Haha nope niet verbreedtquote:Op woensdag 3 oktober 2007 01:01 schreef Gert het volgende:
[..]
En die foto heb je niét verbreed? Allemachtig.![]()
![]()
Pragtigquote:Op woensdag 3 oktober 2007 01:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Zo in de breette zie je het nog beter vindt ik
[afbeelding]
Hier nog een goeie in volle breedte (wel verkeerde aspect-ratio van deze stream, maar dat mag de pret niet drukkenquote:Op woensdag 3 oktober 2007 00:59 schreef Disana het volgende:
We zijn er nog stil van... Zullen we het gewoon weer eens over de brede schouders van Nadia hebben? Geen gezicht toch!
Moet je het weer verknolen?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 01:04 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Hier nog een goeie in volle breedte (wel verkeerde aspect-ratio van deze stream, maar dat mag de pret net drukken)
[afbeelding]
En nix moet haar neuken voor backup.... valt me mee dat er geen haar groeit....quote:Op woensdag 3 oktober 2007 01:00 schreef b.a.s. het volgende:
[..]
Geen gezicht in tweevout
[afbeelding]
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 01:01 schreef Gert het volgende:
[..]
![]()
Het lijkt wel of ze met de dag meer sportschool sjonnie wordt.
quote:
Nou voorruit. Dennis heeft trouwens een schattig bloemenbroekje aanquote:Op woensdag 3 oktober 2007 01:07 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
![]()
Nadia trekt een slipje aan voor het neuken (vaak loopt ze zonder). Kan ze zo weer lekker gaan faken.
maakt dit het weer een beetje goed![]()
Ow Dennis, baboequote:Op woensdag 3 oktober 2007 01:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou voorruit. Dennis heeft trouwens een schattig bloemenbroekje aan![]()
Denk eerder dat ze met de dag meer transformeert naar een type Ma Tokkiequote:Op woensdag 3 oktober 2007 01:01 schreef Gert het volgende:
[..]
![]()
Het lijkt wel of ze met de dag meer sportschool sjonnie wordt.
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 01:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik lees in jouw sig steeds 'KLIK HIER ALS JE TIETEN WIL'.
Dat is écht de kat op het spek binden he? Ik was al bezig met tekenen toen ik weer bedacht dat dit de COS is...quote:
Lijkt op de tieten van....quote:Op woensdag 3 oktober 2007 01:17 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
NIETS zo leuk als tieten tekenen...................
[afbeelding]
Nee joh, op die van Nadia!quote:Op woensdag 3 oktober 2007 01:19 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Dennis z'n zus...........eh mijn oma
Trusten en tot morgen ik ga ook wat anders doenquote:Op woensdag 3 oktober 2007 01:22 schreef CarOnline het volgende:
Gaat het allemaal goed hier? In mijn zelfgeopende topic? Gert en ik gaan naar bed, dat we jullie met een gerust hart achter kunnen laten? Na 300 posts mag de lamp uit en er een slotje op hoor!
Daag mensen van de COS!![]()
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 01:17 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
NIETS zo leuk als tieten tekenen...................
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |