quote:Op donderdag 27 september 2007 10:58 schreef Gaoxing het volgende:
Vroeg iemand hier een tijdje geleden niet naar bekende dj's die in Bangkok optreden? Ik zag net een aankondiging van Armin van Buuren. Als ik het goed gezien heb volgende week donderdag in Narcissus.
quote:
quote:Op zondag 7 oktober 2007 10:03 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Valt mee. Je moet gewoon rustig aan doen. Kijk naar de Thai, die zul je zich (op een paar uitzonderingen dan) nooit druk zien maken
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 20:53 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Samen met mei de twee warmste maanden van het jaar.. Dat is wat minder dus. Maar ach, daar wen je vanzelf aan
quote:Op zondag 7 oktober 2007 17:09 schreef kasper het volgende:
Waarom wordt Thailand in vredesnaam het land van de glimlach genoemd?![]()
De enige glimlach die ik tijdens mijn verblijf in Thailand heb kunnen ontdekken was op het gezicht van een corrupte politieagent die dankbaar mijn 200 Bath in ontvangst nam.![]()
quote:Op zondag 7 oktober 2007 17:09 schreef kasper het volgende:
De enige glimlach die ik tijdens mijn verblijf in Thailand heb kunnen ontdekken was op het gezicht van een corrupte politieagent die dankbaar mijn 200 Bath in ontvangst nam.![]()
Sawati kaaaaaaaa!quote:Op zondag 7 oktober 2007 17:09 schreef kasper het volgende:
Twee weken.quote:Op zondag 7 oktober 2007 23:09 schreef marcb1974 het volgende:
Ik zit er steeds meer aan te denken om half maart tot begin april te gaan. Wel alleen dan, weet niet of me dat gaat bevallen zo lang
quote:Op maandag 8 oktober 2007 00:02 schreef APK het volgende:
[..]
Twee weken.![]()
Als je je eenzaam voelt heb je snel genoeg gezelschap.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 20:46 schreef Baka_neko het volgende:
Hoop dat mn vraag hier goed staat
Ik ga in december, tenminste dat is de planning. Nou ben ik al eens eerder in Thailand geweest en toen vlogen de aanbiedingen voor tours etc me om de oren. Eigenlijk had ik nu dus gewoon een vlucht willen boeken en ter plekke al mijn tourtjes en hotels willen regelen. Maar lukt dat ook in het hoogseizoen, december dus, of zit alles dan vol?
Alvast bedankt![]()
Leuk dat je er wat aan hebt gehadquote:Op zaterdag 6 oktober 2007 22:47 schreef kenjijmijnog het volgende:
Thanks voor de tip Gaoxing, ben net terug in NL maar heb dat feestje nog wel meegepakt afgelopen donderdag. Pittig feestje met niet thaise prijzen (entree 1000 baht, heineken 200 baht). Die Armin zou de hoofdprijs wel gevraagd hebben....
is in dit geval niet echt nodig toch, gaat toch om bangkok. een tijdsbestek zou alleen wel makkelijk zijnquote:Op donderdag 11 oktober 2007 02:48 schreef Gaoxing het volgende:
UhuhApril 2009 via Helsinki en Osaka ok?
Oftewel: als je er nou even iets meer bij zet heb je best kans dat je een relevant antwoord krijgt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |