abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53439771
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 02:41 schreef APK het volgende:

[..]

Nice one!

Jij hebt mazzel dat je laat terug kunt gaan.
Rond 14 december lijken de meeste maatschappijen de prijzen te verhogen en de eerste twee weken van januari zijn er weinig stoelen terug.
Morgen maar weer eens rondsnuffelen.
doe 'ns een belletje naar www.333travel.nl , die weten er vaak wel een mauw aan te passen

-humor, ik had de laatste pagina reacties nog niet gelezen -
  maandag 24 september 2007 @ 19:39:33 #277
6941 APK
Factual, I think.
pi_53440587
quote:
Op maandag 24 september 2007 19:16 schreef Dinosaur_Sr het volgende:

doe 'ns een belletje naar www.333travel.nl , die weten er vaak wel een mauw aan te passen

-humor, ik had de laatste pagina reacties nog niet gelezen -

Heb jij ervaring met 333travel?
Het vreemde is dat op hun website een ticket met Eva Air met vertrek op 11 december ¤949 kost (zonder hotel) en dat KLM ticket (met hotel) ¤879

Ze hebben mij dus een Eva Air ticket zonder hotel gegeven voor de -goedkopere- prijs van een KLM ticket met hotel.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_53441138
quote:
Op maandag 24 september 2007 19:39 schreef APK het volgende:

[..]

Heb jij ervaring met 333travel?
Het vreemde is dat op hun website een ticket met Eva Air met vertrek op 11 december ¤949 kost (zonder hotel) en dat KLM ticket (met hotel) ¤879

Ze hebben mij dus een Eva Air ticket zonder hotel gegeven voor de -goedkopere- prijs van een KLM ticket met hotel.
ze zijn lichtelijk chaotisch, maar alles komt toch altijd goed. Ze hebben vaak rare deals, maar vaker mee gereisd en nooit problemen mee gehad. Het printen van tickets wil soms wel even duren (ik denk persoonlijk dat ze even wachten of er toevalig een lager klasse beschikbaar komt, maar welke agent doet dat eigenlijk niet )
  Moderator maandag 24 september 2007 @ 20:40:40 #279
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_53442541
Ik heb bij 333-travel twee jaar geleden tickets geboekt naar Bangkok met Phuket Air.
Toen het niet helemaal goed ging met die maatschappij, hebben ze dit omgezet naar het door mijzelf aangedragen El-Al.
(Dat was ongeveer even duur, alleen een uurtje of 6 langer reizen. )
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_53447076
In plaats van alleen maar relaxen tijdens mijn mini overwintering in Thailand ( dec - jan ) denk ik erover om een week of 3 naar Vietnam te gaan tussendoor...die dollars kan je tegenwoordig toch gratis afhalen bij het GWK nietwaar?

Vliegen vanaf Bangkok naar Hanoi en vanaf HCMC terug naar Bangkok.

Wat kosten me die 2 tickets ongeveer?

[ Bericht 7% gewijzigd door Pieldeprutkarbonkel op 24-09-2007 23:11:58 ]
The things you own, end up owning you - Tyler Durden
  dinsdag 25 september 2007 @ 08:39:47 #281
44629 Skeffie
@ Suzhou, China
pi_53451956
Ik ben van plan om 2 weken te gaan reizen in Thailand, vanaf begin t/m half December. Welke plekken zou ik volgens jullie echt moeten bezoeken? (Het wordt mijn eerste reis naar Thailand). Zowiezo Bankok natuurlijk, daarnaast zat ik te denken om eerst een beetje in het noorden te reizen en daarna 5 dagen ofzo aan het strand hangen in het zuiden... Tips/suggesties zijn welkom
Some call Flair, "The Dirtiest Player in the Game." Others refer to him as simply "The Nature Boy."
To be the man........ You've got to beat the man, WHOOOOOOOO
  dinsdag 25 september 2007 @ 09:27:18 #282
113712 Freshthinking
Het kan áltijd decadenter
pi_53452614
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 08:39 schreef Skeffie het volgende:
Ik ben van plan om 2 weken te gaan reizen in Thailand, vanaf begin t/m half December. Welke plekken zou ik volgens jullie echt moeten bezoeken? (Het wordt mijn eerste reis naar Thailand). Zowiezo Bankok natuurlijk, daarnaast zat ik te denken om eerst een beetje in het noorden te reizen en daarna 5 dagen ofzo aan het strand hangen in het zuiden... Tips/suggesties zijn welkom
Veel succes met het boeken van een vliegticket. Schijnt helemaal vol te zitten.. Maar goed, voor de eerste keer is Chiang Mai in het noorden leuk. Daar heb je de Doi Suthep, een tempel uit de veertiende eeuw. Verder kun je naar de Gouden Driehoek, ook iets wat je moet zien als je daar bent. In het zuiden kun je voor Phuket of Koh Samet kiezen. Mooie stranden en een lekker klimaat.

Als je nog meer vragen hebt, hoor ik ze graag.
Let's go fucking Mental.
  dinsdag 25 september 2007 @ 09:29:50 #283
6941 APK
Factual, I think.
pi_53452662
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 09:27 schreef Freshthinking het volgende:

Veel succes met het boeken van een vliegticket. Schijnt helemaal vol te zitten..
www.333travel.nl, zie boven.
  donderdag 27 september 2007 @ 03:44:06 #284
44629 Skeffie
@ Suzhou, China
pi_53505896
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 09:27 schreef Freshthinking het volgende:

[..]

Veel succes met het boeken van een vliegticket. Schijnt helemaal vol te zitten.. Maar goed, voor de eerste keer is Chiang Mai in het noorden leuk. Daar heb je de Doi Suthep, een tempel uit de veertiende eeuw. Verder kun je naar de Gouden Driehoek, ook iets wat je moet zien als je daar bent. In het zuiden kun je voor Phuket of Koh Samet kiezen. Mooie stranden en een lekker klimaat.

Als je nog meer vragen hebt, hoor ik ze graag.
Ok tnx, dat zijn exact de plekken die ik al in gedachten had..

Vliegtickets maak ik me geen zorgen om. Ik woon in Shanghai, en het is redelijk makkelijk om vanuit hier in Bangkok te komen
Some call Flair, "The Dirtiest Player in the Game." Others refer to him as simply "The Nature Boy."
To be the man........ You've got to beat the man, WHOOOOOOOO
  donderdag 27 september 2007 @ 10:58:18 #285
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_53509600
Vroeg iemand hier een tijdje geleden niet naar bekende dj's die in Bangkok optreden? Ik zag net een aankondiging van Armin van Buuren. Als ik het goed gezien heb volgende week donderdag in Narcissus.
  donderdag 27 september 2007 @ 11:23:06 #286
79106 mynick
Wat lach je ??
pi_53510309
quote:
Op maandag 24 september 2007 23:03 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
In plaats van alleen maar relaxen tijdens mijn mini overwintering in Thailand ( dec - jan ) denk ik erover om een week of 3 naar Vietnam te gaan tussendoor...die dollars kan je tegenwoordig toch gratis afhalen bij het GWK nietwaar?

Vliegen vanaf Bangkok naar Hanoi en vanaf HCMC terug naar Bangkok.

Wat kosten me die 2 tickets ongeveer?
BKK Hanoi kost je ongeveer 40 euro met Airasia. HCMC BKK kost je een stuk meer, zo'n 140 euro met Vietnam Airlines...
Na lang nadenken tot het pakkende signature `Biertje` gekomen
  zondag 30 september 2007 @ 01:56:26 #287
6941 APK
Factual, I think.
pi_53581432
Weet iemand hoe lang het duurt en wat het kost om per taxi van Suvarnabhumi naar het centrum te gaan?
pi_53581469
Van Pakkret naar Don Muang kostte 15bhat. Reken maar uit.
  zondag 30 september 2007 @ 02:04:19 #289
6941 APK
Factual, I think.
pi_53581500
quote:
Op zondag 30 september 2007 02:01 schreef F04 het volgende:

Van Pakkret naar Don Muang kostte 15bhat. Reken maar uit.
Ik kom niet eens in de buurt van Don Muang.
pi_53581568
Naah, APK volgens mij was er ergens zón site waar de per km prijzen van de taxi's stonden. Dat moet je even zelf zoeken, en dan kan je evrder Google Earth gebruiken.
  maandag 1 oktober 2007 @ 11:27:27 #291
79106 mynick
Wat lach je ??
pi_53612338
quote:
Op zondag 30 september 2007 01:56 schreef APK het volgende:
Weet iemand hoe lang het duurt en wat het kost om per taxi van Suvarnabhumi naar het centrum te gaan?
Dat ligt eraan wat jij het centrum vindt natuurlijk. Maar gemiddeld kost het je (op de meter dan he) zo'n 250 bath plus twee keer 40 bath tol. Het ritje duurt iets meer dan een half uur.

Ow ja, als je op het vliegveld bent volg dan de bordjes Departure, dan kan je een taxi nemen die net mensen afgezet heeft. Dit heeft twee voordelen: ten eerste willen ze je graag hebben en zullen dus niet zeuren over wel of geen meter. Ten tweede bespaar je zo 50 bath airport toeslag

[ Bericht 26% gewijzigd door mynick op 01-10-2007 11:30:40 (gratis tip) ]
Na lang nadenken tot het pakkende signature `Biertje` gekomen
pi_53640182
Over een dikke week vertrek ik samen met een vriendin voor 8 weken naar zuid-oost Azie, met het plan lekker op eigen houtje Thailand, Laos, Vietnam en Cambodja aan te doen. We vliegen op Bangkok en hebben grofweg een reisschema, met waarschijnlijk de laatste 5 dagen op 1 van de Koh's

Heeft iemand voor de aankomst in BKK een tip voor een niet al te duur maar wel netjes en een beetje rustig (dus iets buiten Khao San Road) maar wel in het centrum gelegen hotel/hostel? Het is de bedoeling voor 2 nachten om daarna verder te reizen. Ik verzuip alleen in alle informatie en hoop op wat ervaringsdeskundigenmeningen (3x woordwaarde, 2x letterwaarde ).

Daarnaast nog tips t.a.v. de laatste 5 dagen? Iets van Koh Tao of Koh Chang? In de zin van relaxed strand, niet idioot druk maar wel wat te doen?

Bedankt voor jullie tips! (kan echt niet wachten )
[i]Als je iets loslaat heb je 2 handen om iets aan te pakken[/i]
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 14:48:42 #293
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_53641063
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 14:14 schreef Ilske het volgende:
Over een dikke week vertrek ik samen met een vriendin voor 8 weken naar zuid-oost Azie, met het plan lekker op eigen houtje Thailand, Laos, Vietnam en Cambodja aan te doen. We vliegen op Bangkok en hebben grofweg een reisschema, met waarschijnlijk de laatste 5 dagen op 1 van de Koh's

Heeft iemand voor de aankomst in BKK een tip voor een niet al te duur maar wel netjes en een beetje rustig (dus iets buiten Khao San Road) maar wel in het centrum gelegen hotel/hostel? Het is de bedoeling voor 2 nachten om daarna verder te reizen. Ik verzuip alleen in alle informatie en hoop op wat ervaringsdeskundigenmeningen (3x woordwaarde, 2x letterwaarde ).

Daarnaast nog tips t.a.v. de laatste 5 dagen? Iets van Koh Tao of Koh Chang? In de zin van relaxed strand, niet idioot druk maar wel wat te doen?

Even snel zou ik zeggen New Siam II (vlakbij Khao San, maar veel betere buurt). Koh Tao is een leuk (duik)eiland, maar wel even wat verder weg dan Koh Chang. Chang is dan echter weer sextoeristischer, in mijn beleving. Als je toch wat verder wilt reizen, zou ik voor Koh Pah Nhang gaan .
pi_53642016
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 14:48 schreef BlaatschaaP het volgende:

[..]

Even snel zou ik zeggen New Siam II (vlakbij Khao San, maar veel betere buurt). Koh Tao is een leuk (duik)eiland, maar wel even wat verder weg dan Koh Chang. Chang is dan echter weer sextoeristischer, in mijn beleving. Als je toch wat verder wilt reizen, zou ik voor Koh Pah Nhang gaan .
dankjewel! Ik neem je tips mee in mn overwegingen!
[i]Als je iets loslaat heb je 2 handen om iets aan te pakken[/i]
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 16:04:17 #295
62913 Blik
The one and Only!
pi_53643082
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 14:48 schreef BlaatschaaP het volgende:

[..]

Even snel zou ik zeggen New Siam II (vlakbij Khao San, maar veel betere buurt).
Of New Siam I natuurlijk. Allebei prima guesthouses. New Siam II is alleen wat luxer (heeft bijv. een zwembad. In hoogseizoen kan het slim zijn om vantevoren te boeken, ondanks dat ze allebei erg groot zijn zitten ze regelmatig vol

(heb in beide guesthouses geslapen, allebei prima value for money)
pi_53644317
Ik ga in mei weer naar Thailand als het goed is
pi_53646546
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 14:14 schreef Ilske het volgende:

Ik zit altijd in Rambuttri Village Inn http://www.khaosan-hotels.com .....recent gebouwd, erg schoon en netjes, airco, tv, warme douche en een zwembad op het dak voor maar 800 Baht (16 Euro) .... 2 minuten lopen van Khao San Road.

Voor de laatste 5 dagen op het strand is Ko Samet bijzonder tof....kom er elk jaar....niet op het 1e (grootste) strand gaan zitten want daar zitten allemaal oudere toeristen...het 2e strandje zit vol met backpackers, daar is het erg leuk...laat je door de taxi droppen bij Naga en loop dan verder het strand af op zoek naar een plek die je leuk vindt.

Samet ligt op slechts 2,5 uur van Bangkok Airport...zodoende kan je tot de laatste dag op het strand liggen...gewoon op de dag van vertrek vanaf Samet een taxi naar de luchthaven ( 2,5 uur 1800 Baht )

Mocht je toch besluiten naar Ko Chang te gaan (ook leuk) dan zijn Treehouse en de toko's ernaast het backpacker central van Ko Chang...om te eten en relaxen is Treehouse erg leuk...overnachten een drama...het naastgelegen bungalowresort (ben naam ff kwijt, vanaf zee gezien rechts naast Treehouse met de witte bungalows) is een bijzonder fijne plek om te overnachten.

Veel plezier!

[ Bericht 9% gewijzigd door Pieldeprutkarbonkel op 02-10-2007 18:32:13 ]
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 18:27:36 #298
62913 Blik
The one and Only!
pi_53646638
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 18:24 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:

[..]

Ik zit altijd in Rambuttri Village Inn http://www.khaosan-hotels.com .....recent gebouwd, erg schoon en netjes, airco, tv, warme douche en een zwembad op het dak voor maar 800 Baht (16 Euro) .... 2 minuten lopen van Khao San Road.
IS ook erg goed idd, zit ook in dezelfde buurt als de 2 New Siam guesthouses
pi_53646733
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 18:24 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:

[..]

Voor de laatste 5 dagen op het strand is Ko Samet bijzonder tof....kom er elk jaar....niet op het 1e (grootste) strand gaan zitten want daar zitten allemaal oudere toeristen...het 2e strandje zit vol met backpackers, daar is het erg leuk...laat je door de taxi droppen bij Naga en loop dan verder het strand af op zoek naar een plek die je leuk vindt.

Samet ligt op slechts 2,5 uur van Bangkok Airport...zodoende kan je tot de laatste dag op het strand liggen...gewoon op de dag van vertrek vanaf Samet een taxi naar de luchthaven ( 2,5 uur 1800 Baht )

Mocht je toch besluiten naar Ko Chang te gaan (ook leuk) dan zijn Treehouse en de toko's ernaast het backpacker central van Ko Chang...om te eten en relaxen is Treehouse erg leuk...overnachten een drama...het naastgelegen bungalowresort (ben naam ff kwijt, vanaf zee gezien rechts naast Treehouse met de witte bungalows) is een bijzonder fijne plek om te overnachten.

Veel plezier!
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 19:11:05 #300
6941 APK
Factual, I think.
pi_53647901
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 11:27 schreef mynick het volgende:

Dat ligt eraan wat jij het centrum vindt natuurlijk. Maar gemiddeld kost het je (op de meter dan he) zo'n 250 bath plus twee keer 40 bath tol. Het ritje duurt iets meer dan een half uur.
Ik wil nog even een paar uur shoppen in de buurt van Khao San Road.
Ik had eigenlijk de indruk dat Suvarnabhumi daar een stuk verder vanaf lag dan Don Muang en dat lukte alleen 's nachts in een half uur...
quote:
Ow ja, als je op het vliegveld bent volg dan de bordjes Departure, dan kan je een taxi nemen die net mensen afgezet heeft. Dit heeft twee voordelen: ten eerste willen ze je graag hebben en zullen dus niet zeuren over wel of geen meter. Ten tweede bespaar je zo 50 bath airport toeslag
Merci.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')