jullie hebben t te pakken hequote:Op zondag 7 oktober 2007 19:13 schreef Ireth het volgende:
Overigens wil ik graag stemmen voor een tussendoorse Macro-ronde!
nummer 4quote:Op zondag 7 oktober 2007 19:20 schreef Miss_S het volgende:
iemand nog advies over welke foto ik het beste kan kiezen?
quote:Op zondag 7 oktober 2007 19:15 schreef Ynske het volgende:
[..]
jullie hebben t te pakken he
tof die spinnetjes
quote:Op zondag 7 oktober 2007 19:23 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag een half uur in het gras tussen de zoemers gezeten
@Miss_S: Ik vind ze allemaal niet je van het (qua 'vakantieuitstraling'), maar de derde vind ik het leukst. Vind alleen de boom zo donker (maar dat kan ook aan mijn monitor liggen)
De foto's 4 en 5 geven mij het meeste vakantiegevoel. Veel mensen bekijken op hun vakantie kerken en andere gebouwen. Dus 5 heeft wel wat.quote:Op zondag 7 oktober 2007 19:04 schreef Miss_S het volgende:
ik heb nog wat oude vakantie fotos gevonden
1
[afbeelding]
2
[afbeelding]
3
[afbeelding]
4
[afbeelding]
5
[afbeelding]
Gossie mijne, dat zijn me fijne. Prachtig, dat Ierland.quote:Op zondag 7 oktober 2007 02:13 schreef ElizabethR het volgende:
Alle foto's zijn genomen in Ierland, maar ik weet nog niet welke ik ga insturen
1.
[afbeelding]
2.
[afbeelding]
3.
[afbeelding]
4.
[afbeelding]
5.
[afbeelding]
6.
[afbeelding]
7.
[afbeelding]
Mooie foto, ik ben zo vrij geweest om hem te bewerkenquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 12:24 schreef JamesBrownie het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb deze, maar ik twijfel, vind de kleuren wel heel mooi.
de bewerkte is inderdaad net ff wat minder vaal en de kleuren zijn net iets "punchy-er"quote:Op maandag 8 oktober 2007 12:57 schreef M42 het volgende:
[..]
Mooie foto, ik ben zo vrij geweest om hem te bewerken
bewerkt
[ afbeelding ]
onbewerkt
[ afbeelding ]
nummer 6quote:Op maandag 8 oktober 2007 19:40 schreef ultra_ivo het volgende:
Streng geselecteerd op m'n Rusland foto's. Dus daar zijn er nog maar twee van over. Ben ik net klaar met m'n Kroatië foto's van de afgelopen weken, komt daar ook wat leuks bij.
6)
[ afbeelding ]
je hebt vast beterequote:Op maandag 8 oktober 2007 21:44 schreef Re het volgende:
is dit wat en mag het
[ afbeelding ]
Duiven op San Marco
vind ik niet erg hoor, integendeel! Ik zat er zelf ook aan te denken bij een aantal foto's. Misschien dat ik hem iets minder donker zou doen bij die schaduwpartijen.quote:Op maandag 8 oktober 2007 21:59 schreef Shark.Bait het volgende:
nummer 7, in zwart wit omzetten
[ afbeelding ]
zoiets. Als je het niet goed vind haal ik hem weg
keequote:Op maandag 8 oktober 2007 22:10 schreef _Lau_ het volgende:
[..]
vind ik niet erg hoor, integendeel! Ik zat er zelf ook aan te denken bij een aantal foto's. Misschien dat ik hem iets minder donker zou doen bij die schaduwpartijen.
je egypte vind ik stuk minder interesant dan de fotos van new york. van je new york fotos vallen 2 en 4 wat mij betreft af.quote:Op maandag 8 oktober 2007 22:39 schreef Dizer het volgende:
Ik kan niet kiezen...
New York
*knip*
Egypte
*knip*
De Egypte foto's missen een onderwerp. Daardoor wat minder interessant. Van New York vind ik 2 en 4 het minst aansprekend voor het vakantiegevoel.quote:Op maandag 8 oktober 2007 22:39 schreef Dizer het volgende:
Ik kan niet kiezen...
New York
....
Egypte
.....
Ja! DIT vind ik nou een echt vakantiegevoel uitademenquote:
Bedankt! Ik zie net dat ik de volledig onbewerkte foto geupload heb!quote:Op donderdag 4 oktober 2007 09:35 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ik vind 'm echt schitterend! OK misschien bootje beetje teveel in het midden. iets meer ruimte aan de rechterkant geeft een beetje een 'richting' aan de foto. de spiegeling is erg tof. persoonlijk zou ik 'm iets meer bewerken om de kleuren wat meer te laten knallen en het bootje er wat uit te laten springen.
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:19 schreef Gaoxing het volgende:
Ik heb ook wat moeite met kiezen, maar dit is een van de kanshebbers:
[ afbeelding ]
Was ook om stil van te worden. Frisjes, wind om de oren en dan zo'n uitzicht.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:35 schreef Sugar het volgende:
Gave foto's, The Frog!
Ik vind dat bijna het mooiste wat er bestaat: schaduw van wolken op een landschap.![]()
Dat kan ik wel met je eens zijn. De andere foto's zijn, voor mij, wel mooie plaatjes, omdat ik er bij was. De rij wachtenden is iets dat veel meer mensen op hun vakantie hebben meegemaakt.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:45 schreef Sugar het volgende:
Ik vind trouwens foto 2 (wachten op vliegveld) het beste. dat is een originele en interessante foto, vind ik.![]()
Ik zie het. Vooral het water. De lucht zou je nog wel mee kunnen spelen, maar het water breekt het geheel af op een negatieve manier. Inderdaad, ZW/W is ontzettend mooiquote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:00 schreef Gaoxing het volgende:
In kleur is 't niks Dizer. Het was een raar weekend: bewolkt, maar toch veel hard licht. En m'n nieuwe polafilter bleek defectDe foto hierboven had ik aardig onderbelicht, maar daardoor zijn de kleuren echt niet mooi meer te trekken. Deze is dan wat beter:
(#2)
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |