Wat heb jij toch scherpe ogen.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 12:15 schreef Elefes het volgende:
The Frog: ik vind de twee foto's uit de tweede post het mooiste (de brug en de gebouwen), allebei erg aparte foto's met mooie kleuren. De zonsopgang vind ik eigenlijk de minste, omdat hij mij niet helemaal lekker scherp lijkt.
Dat heb ik dan ook gedaan bij de vorige wedstrijdquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:28 schreef Kamermans het volgende:
[..]
als je je foto inzend kan je er een link bij geven naar groter formaat
Ik niet. Wel aan de scheve horizon, maar dat is te verhelpen en dan vind ik het een hele leuke foto, een soort remake van dat beeld in Kopenhagen.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 13:45 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik heb er nog vier
1
[afbeelding]
Ik stoor me aan haar schoen en sok![]()
Ik bedoelde het verschil wat er nu is tussen liggende en staande foto'squote:Op vrijdag 5 oktober 2007 15:18 schreef Tha_Erik het volgende:
Het is ooit al "vergroot" van 550 naar 580 pixels.
Ieder voordeel hep se nadeel. Een portrait van 580 breed (het ws nu toch weer verhoogd naar 610 of 620 btw?) kan ik op mijn laptop niet zonder scrollen bekijken. Weg eerste indruk. Bovendien, een goede foto is een goede foto, en dat zie je ook op 300x200 pixels wel.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 15:31 schreef lcicle het volgende:
[..]
Ik bedoelde het verschil wat er nu is tussen liggende en staande foto's(zie eerste pagina)
LOL, kun je in ieder geval van alles bij verzinnen.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 16:07 schreef senesta het volgende:
Het is geen technisch hoogstandje maar ik vind hem wel heel kunstig getimed![]()
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 16:20 schreef ElizabethR het volgende:
Ik heb nog geen idee wat ik ga sturen, maar deze maand maar weer eens proberen mee te doen.
quote:
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 20:05 schreef _Kaatje_ het volgende:
[..]
(Als je in NL geschoten hebt is dat ook vakantie... toch?)
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 16:20 schreef Avano het volgende:
Ik ga denk ik dan toch voor deze:
[afbeelding]
Tenerife
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 20:10 schreef _Kaatje_ het volgende:
[..]
Vooropgesteld dat ik absoluut bevooroordeeld ben als het over Australië gaat, vind ik deze foto gewoon erg mooi. Alle andere foto's ook, vooral ook omdat ze zo herkenbaar zijn als typisch Oz, maar bovenstaande foto is prachtig qua kleuren.
Jouw Australië-bijdragen doen me toch nog eens naar mijn eigen Oz-foto's terugkijken, misschien dat ik toch wel meedoe. Archief ja, maar van dit jaar heb ik geen fatsoenlijke vakantiefoto.![]()
Ik vind 1, 4 en 7 mooi. 1 omdat ie herkenbaar Russisch is, 2 is gewoon een fantastische opname van de regenboog met de pot goud aan het eind, maar 7 vind ik persoonlijk door de sfeer het mooist.quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 15:30 schreef ultra_ivo het volgende:
De foto's van Kroatië en een deel van de Frankrijk foto's moet ik nog uitzoeken, van Rusland een kleine preselectie.
Moskou (januari):
1)
[afbeelding]
2)
[afbeelding]
St. Petersburg (juni)
3)
[afbeelding]
Petrozavodsk (juni):
4)
[afbeelding]
Solovetski eilanden (juni)
5)
[afbeelding]
6)
[afbeelding]
Karelië (juni)
7)
[afbeelding]
buranoquote:Op donderdag 4 oktober 2007 20:52 schreef Sugar het volgende:
Jongens, zonder rand, he? Die van mij, die mediterrane voetjes onder een half gordijntje?
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 17:22 schreef Sugar het volgende:
Ja.![]()
Maar niemand bevestigt meen nu denk ik zelf weer aan mét witte rand. Wat vinden jullie?
![]()
quote:Op zondag 7 oktober 2007 02:13 schreef ElizabethR het volgende:
Alle foto's zijn genomen in Ierland, maar ik weet nog niet welke ik ga insturen
1.
[afbeelding]
2.
[afbeelding]
3.
[afbeelding]
4.
[afbeelding]
5.
[afbeelding]
6.
[afbeelding]
7.
[afbeelding]
5quote:Op zondag 7 oktober 2007 14:23 schreef ElizabethR het volgende:
OK, Thanks iedereen. 1 of 5 dus. Ik ga nog even iene miene mutte doen en afwachten of ik deze maand toch niet nog wat anders kan schieten, maar mijn eigen voorkeur gaat naar 6.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 13:42 schreef Inu het volgende:
Geldt een 5-maanden verblijf als uitwisselingsstudent ook als vakantie?Het is mijn enige vakantie dit jaar iig
Zo ja, dan ga ik misschien toch eens iets insturen
quote:Op zondag 7 oktober 2007 17:56 schreef Brici het volgende:
[afbeelding]
Schildpaddenopvang Sardinië (2007)
quote:Op zondag 7 oktober 2007 16:29 schreef Kamermans het volgende:
hier een probeersel, alleen weet niet of het helemaal binnen het thema past,..
[afbeelding]
en anders hier nog een vakantie foto van noorwegen.
het is een uitsnede van verticale panorama,.. klik er op om de panorama te kijken vond het beetje groot worden voor op het forum
[[url=http://members.chello.nl/m.kamermans/vakantie2.jpg]afbeelding][/url]
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 15:09 schreef -Marjo- het volgende:
![]()
Even melden dat mijn doek er al is:
[afbeelding]
En ik kreeg een 60*40 ipv een vierkante!
Geweldige service![]()
laat dan ziehienquote:
quote:Op zondag 7 oktober 2007 19:05 schreef Ireth het volgende:
[..]
Hij zat nog onder mijn ctrl-v![]()
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |