ik vind 'm echt schitterend! OK misschien bootje beetje teveel in het midden. iets meer ruimte aan de rechterkant geeft een beetje een 'richting' aan de foto. de spiegeling is erg tof. persoonlijk zou ik 'm iets meer bewerken om de kleuren wat meer te laten knallen en het bootje er wat uit te laten springen.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 22:28 schreef RS4 het volgende:
Ik ga voor deze foto, gemaakt in Aswan:
[afbeelding]
hehe dat dacht ik al wel een beetje. Zonsopgangen zijn vaak prachtig om te zien. Mooie kleuren.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 21:53 schreef prupke het volgende:
ik vind de zonsopgang het mooiste van de 4
australie doe je niet in een weekquote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:23 schreef The_Frog het volgende:
Ja ja, je ziet het. Het blijft toch weer lastig.
Was ik maar een week gegaan. Had ik minder foto's om uit te kiezen![]()
Pak telkens 2 foto's en pik de mooiste. Dit volhouden tot er maar 1 overbliijft. Afvallers mogen niet meer meedoen...quote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:23 schreef The_Frog het volgende:
Ja ja, je ziet het. Het blijft toch weer lastig.
Was ik maar een week gegaan. Had ik minder foto's om uit te kiezen![]()
Klopt, was twee maanden en dus tekort.... Maar mij hoor je niet mopperenquote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:26 schreef prupke het volgende:
[..]
australie doe je niet in een week
Maar ik ga niet verder offtopic ..anders moet ik in de hoek gaan staan
verder praten over australie kan in de sc
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 21:40 schreef The_Frog het volgende:
Ok deze beide vind ik wel aardig.
1.
Da's wel een goed idee. Ik kom er anders niet uit.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:31 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Pak telkens 2 foto's en pik de mooiste. Dit volhouden tot er maar 1 overbliijft. Afvallers mogen niet meer meedoen...
Ik vind de kleuren ook prachtig (kan water echt zo blauw zijnquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 12:24 schreef JamesBrownie het volgende:
[afbeelding]
Ik heb deze, maar ik twijfel, vind de kleuren wel heel mooi.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |