Ik ben al geweestquote:Op woensdag 3 oktober 2007 10:16 schreef Sugar het volgende:
[..]
Ja hee, gij naäperd.![]()
Zien! Of ga je er nog heen? * Sugar jaloers wordt
Mits niet in Japan geschotenquote:Op woensdag 3 oktober 2007 11:39 schreef Vliegvrager het volgende:
Mag het ook een dienstreisfoto zijn?
quote:
ik ga speciaal voor deze wedstrijd nog een keer op reisquote:Op woensdag 3 oktober 2007 13:49 schreef fr.oosje het volgende:
Ik vind dit onderwerp zo jammer, de meeste zullen aan het begin van de maand al klaar zijn aangezien veel mensen al op vakantie zijn geweest.
Maar goed vakantie foto zal het worden, ik zal vanavond eens in mijn archief neuzen
die is gaaf zegquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:44 schreef Sugar het volgende:
Misschien wordt het deze, maar ik ben hartstikke groen dus wie me wil waarschuwen mag.![]()
[afbeelding]
ik heb het onderwerp ingestuurd; leek me wel mooi om er reklame voor te maken op de rest van fok (hint hint) om zo meer volk naar FOT te halen.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 13:49 schreef fr.oosje het volgende:
Ik vind dit onderwerp zo jammer, de meeste zullen aan het begin van de maand al klaar zijn aangezien veel mensen al op vakantie zijn geweest.
Maar goed vakantie foto zal het worden, ik zal vanavond eens in mijn archief neuzen
MOD wannabequote:Op woensdag 3 oktober 2007 15:26 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
ik heb het onderwerp ingestuurd; leek me wel mooi om er reklame voor te maken op de rest van fok (hint hint) om zo meer volk naar FOT te halen.
Dankjewel!quote:Op woensdag 3 oktober 2007 14:30 schreef buzzer het volgende:
[..]
die is gaaf zeg
Wil je mij het origineel mailen, ik heb nog een heel mooi plekje over in een lijst...
klassefoto!quote:Op woensdag 3 oktober 2007 10:30 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik denk dat ik voor China ga, ondanks dat die vakantie afgelopen december/januari was, aangezien mijn zomervakantie fotoloos was.
[afbeelding]
Barcaquote:Op woensdag 3 oktober 2007 20:01 schreef -Marjo- het volgende:
Ik heb ook alleen maar archiefjes ben ik bang:
[afbeelding]
[afbeelding]
In dit Gaudi huis werd ik helemaal duizeligquote:Op woensdag 3 oktober 2007 20:01 schreef -Marjo- het volgende:
Ik heb ook alleen maar archiefjes ben ik bang:
[afbeelding]
[afbeelding]
La Pedreraquote:Op woensdag 3 oktober 2007 21:08 schreef ..bennie het volgende:
[..]
In dit Gaudi huis werd ik helemaal duizelig.
de kids in t parkquote:Op woensdag 3 oktober 2007 22:35 schreef Ireth het volgende:
Mijn 'vakantie' komt niet verder dan het plaatselijke plantsoentje en de supermarkt...![]()
Kom maar alvast met die bootquote:Op woensdag 3 oktober 2007 19:36 schreef An24 het volgende:
Pffff dit wordt een lastige. Er moet heel wat gebeuren, wil ik niet naar archiefmateriaal grijpen![]()
wat ik meestal doe als ik heel veel fotos heb genomen (ok 4600 is wel heel veelquote:Op woensdag 3 oktober 2007 23:16 schreef The_Frog het volgende:
'k Wil graag meedoen, maar....
We zijn dit jaar naar Australië geweest. Dat betekent dat ik nogal wat foto's heb geschoten (wat heet 4600). Wel lastig om daar er 1 uit te kiezen. Dus ik weet nog niet. ppfff![]()
Is idd veel. Ben er echter al een maand mee bezig hoor. Ik heb er nu zo ongeveer 165 waar ik van denk, mmm best wel aardig tot goed. Echter...quote:Op woensdag 3 oktober 2007 23:19 schreef prupke het volgende:
[..]
wat ik meestal doe als ik heel veel fotos heb genomen (ok 4600 is wel heel veel)
dan zet ik mijn proggie op kleine afbeeldingen en dan ga ik scrollen. Meestal valt mijn oog dan op een foto waarvan ik denk dat het heel wat is
En dan bedoel ik : die springt er uit !!
scheelt soms een hoop zoek en beoordeel werk
Dan zou ik voor de ansichtkaarten gaan:)quote:Op woensdag 3 oktober 2007 23:23 schreef The_Frog het volgende:
[..]
Is idd veel. Ben er echter al een maand mee bezig hoor. Ik heb er nu zo ongeveer 165 waar ik van denk, mmm best wel aardig tot goed. Echter...
Sommige zijn meer "ansichtskaarten" en andere zijn meer abstracten van planten. Dus wat kies je...
Maar ik zou jou methode er wel eens op kunnen loslaten.
Stuur een goede vakantie-werk-foto in dan!quote:Op donderdag 4 oktober 2007 00:06 schreef KD-fotografie het volgende:
hier ook niet op vakantie geweest, niet eens echt gehad zelfs, heb juist in de "vakantie" meer gewerkt.
ik vind 'm echt schitterend! OK misschien bootje beetje teveel in het midden. iets meer ruimte aan de rechterkant geeft een beetje een 'richting' aan de foto. de spiegeling is erg tof. persoonlijk zou ik 'm iets meer bewerken om de kleuren wat meer te laten knallen en het bootje er wat uit te laten springen.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 22:28 schreef RS4 het volgende:
Ik ga voor deze foto, gemaakt in Aswan:
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |