Voelt als een jas.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 19:27 schreef SCH het volgende:
het is een hele rechtse zender
Begrijp nog steeds niet waarom niemand zijn vingers wil branden aan deze pracht van een show.quote:Op donderdag 27 maart 2008 11:01 schreef MaxMark het volgende:
Eiiinnndelijk weer David Letterman op de Nederlandse TV.
"Vroegah", volgens mij wel zo'n 10/15 jaar geleden was het op de Nederlandse zender die toen Fox TV (of V8) heette. Kan me nog herinneren dat ze toen in de show zo'n item hadden dat heette "Know your BeNeLux countries". Daar werden we toch belachelijk gemaaktquote:Op vrijdag 28 maart 2008 00:58 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Begrijp nog steeds niet waarom niemand zijn vingers wil branden aan deze pracht van een show.
kan me ook nog herinneren dat de kijkcijfers daarvan dramatisch waren, op een gegeven moment deden ze het nieteens meer ondertitelen voordat het definitief verdween. Kan me ook wel voorstellen waarom dat het hier nooit écht een succes geweest is aangezien de humor voor het grote deel erg flauw is en de gesprekken voorgekauwd. Je moet er van houden en ik vind het wel lekker om te kijkenquote:Op vrijdag 28 maart 2008 03:41 schreef MaxMark het volgende:
[..]
"Vroegah", volgens mij wel zo'n 10/15 jaar geleden was het op de Nederlandse zender die toen Fox TV (of V8) heette. Kan me nog herinneren dat ze toen in de show zo'n item hadden dat heette "Know your BeNeLux countries". Daar werden we toch belachelijk gemaakt
Ik kijk vaak op de website naar de clips die ze dr op gooien, al zijn het meestal maar 3 fragmentjes per show. Maar ze zijn vrijwel direct de volgende dag te zien. En ik vind het ook lekker om te kijken, ook al weet je dat er een team van schrijvers achter de grappen zit.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 12:13 schreef planethugo het volgende:
[..]
kan me ook nog herinneren dat de kijkcijfers daarvan dramatisch waren, op een gegeven moment deden ze het nieteens meer ondertitelen voordat het definitief verdween. Kan me ook wel voorstellen waarom dat het hier nooit écht een succes geweest is aangezien de humor voor het grote deel erg flauw is en de gesprekken voorgekauwd. Je moet er van houden en ik vind het wel lekker om te kijken
Klink wel goed.quote:David Letterman, nieuwe programma's van 30 en 60 minuten, bekende en nieuwe gezichten. Vanaf 7 april komt Het Gesprek met een nieuwe programmering vanuit een nieuw decor.
Er verandert veel bij Het Gesprek. Nieuwe, dagelijkse programma's van 30 en 60 minuten in een nieuwe vormgeving die past bij de stap die we zetten op weg naar ons doel: de kwaliteitszender van Nederland worden. Nieuwe en bestaande programma's worden uitgezonden in een herkenbare, horizontale programmering voor door de week en een aangepaste programmering voor in het weekend.
Vanaf 7 april wordt ons nieuws dagelijks geduid in Dagbeeld met Ronald Olsthoorn en in Dagboek kijken we mee in de agenda van een gast die juist dan met iets belangrijks bezig is. We zenden de beste interviews uit van Ischa Meijer en bekijken dat programma met gasten in de studio. Er komen nieuwe programma's over boeken en film, diverse nieuwe gesprekken en interviews en op elke werkdag sluit een oude bekende de avond af: The Late Show van David Letterman, ondertiteld en enkele dagen na uitzending in de VS.
Bij dat programma zit bij mij altijd een heel slecht geluidquote:Op zondag 6 april 2008 16:38 schreef Caesu het volgende:
ik vind het toch aardig om the kijken naar Het Gesprek van de Dag.
met Holman of Van der Linden.
ligt aan de gasten - maar afgelopen week bijv. was het interessant.
om 19:00 en herhaling om 23:00.
quote:Op maandag 7 april 2008 22:44 schreef Caesu het volgende:
beeld gaat heel parkinson-achtig. bij jullie ook?
quote:
Ja, nou goede start van David Lettermanquote:Op maandag 7 april 2008 22:44 schreef Caesu het volgende:
beeld gaat heel parkinson-achtig. bij jullie ook?
Ik wist niet dat meneer Letterman Parkinson hadquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |