Is niet bij onze tv te zienquote:Op woensdag 3 oktober 2007 20:43 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen, want Caiway doet het het hier prima
Je moet even met de afstandsbeding van je kastje de knop "menu" indrukken. Dan bij kanalen de "kanalenlijst vernieuwen". En dan is het volgens mij nr. 29 of ergens daar in de buurt.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 21:16 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Is niet bij onze tv te zienIK heb net een stukje via internet gekeken.
Ik heb vanmiddag via digitale kastje gekeken of het erop is ...Maar bij ons niet
Ik woon in Gelderland.
Het valt me wel op dat de kwaliteit via UPC Digital (kanaal 311) vandaag stukken slechter is dan gisteren, toen het gewoon goed was. Zouden ze de bandwidth hebben geknepen?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 20:23 schreef Aplus het volgende:
Interessante zender.
Alleen is de beeldkwaliteit idd niet al te best en het geluid is echt vervelend slecht - staat erg zacht en "zompig" afgesteld. Als je het dan harder zet hoor ik er nogal wat storende popjes en raakjes doorheen.
Daardoor is zo'n gesprek beetje moeilijk te volgen.
Wat ik ook mis is wat tekst onder in beeld wie met wie aan het praten is.
Ik had een zender verwacht met goede interviews waarbij niet teveel de gedachte achter zat om de wereld te willen veranderen naar het droombeeld van de interviewer.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 19:01 schreef SteveBallmer het volgende:
Hoera, Jan Marijnissen.
Klopt het dat Casema het alleen nog analoog doorgeeft? Bij de digitale zenders kan ik het nog niet vinden.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 21:47 schreef ItaloDancer het volgende:
Ligt eraan wat voor kabelbedrijf je hebt, Casema heeft iig Liveshop/Het Gesprek op de plaats gezet van ofwel BBC World ofwel het etalagekanaal.
Dat klopt idd. Vreemd.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 19:36 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Klopt het dat Casema het alleen nog analoog doorgeeft? Bij de digitale zenders kan ik het nog niet vinden.
Ik heb ook gelachen om van Rossum, en hij had nog gelijk ook met zijn visie op de democratie. http://www.hetgesprek.nl/archief/8quote:Op donderdag 4 oktober 2007 19:58 schreef Pulu het volgende:
Ik vind tot nu vrij interessant...gisteren weer flink gelachen met Maarten van Rossum...kijk nu uit naar onze fan van Adolf Hitler...dhr. Eshan Gamaarsnelweg
Voor de mensen die het niet gezien hebben: Van Rossum was tegen referenda omdat de bevolking bijvoorbeeld vóór belastingverlaging is en tegelijkertijd vóór meer voorzieningen van overheidswege.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 14:32 schreef Mike het volgende:
Bedankt voor de tip over van Rossum. Was het helemaal met 'm eens op het gebied van democratie.
Jami zat maar wat te giechelen en vindt het allemaal lekker spannend. Zo kwam hij op mij over.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 14:50 schreef Toad het volgende:
Iemand dat interview met Jami gezien? Zo ja, wat vond je ervan?
Dat had ik nou ook.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 14:53 schreef spoor4 het volgende:
[..]
Jami zat maar wat te giechelen en vindt het allemaal lekker spannend. Zo kwam hij op mij over.
Die gozer is focking lijp. Zit telkens te glunderen alsof de wereld om hem draait, en maakt domme grapjes zo nu en dan, waar hij zelf dan als een paard om lacht. Hij heeft zichzelf met zijn televisieoptredens bij Nova en Pauw en witteman al onsterfelijk belachelijk gemaakt, en die trend zet dus gewoon door. " Ik keep een low-profile".quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 14:50 schreef Toad het volgende:
Iemand dat interview met Jami gezien? Zo ja, wat vond je ervan?
oei, dat had ik graag gezien, kun je dat nog steeds terugkijken?quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 16:32 schreef Hephaistos. het volgende:
Interview met Afshin Ellian was erg interessant, net even gekeken via internet. De man heeft een uur lang zinnige dingen gezegd.
http://www.hetgesprek.nl/archief/12/quote:Op woensdag 10 oktober 2007 20:44 schreef milagro het volgende:
[..]
oei, dat had ik graag gezien, kun je dat nog steeds terugkijken?
oeps, zo makkelijk was het dus, sorry en dank je welquote:Op woensdag 10 oktober 2007 20:48 schreef Caesu het volgende:
[..]
http://www.hetgesprek.nl/archief/12/
Via mijn digitale kastje is het geluid en beeld allemaal prima, maar analoog is het inderdaad nog steeds belabberd...quote:Op zondag 14 oktober 2007 23:25 schreef Hephaistos. het volgende:
Dat geluid blijft maar belabberd ja. Als ik eerst Het Gesprek kijk en dan naar iets anders zap schrik ik me elke keer weer de tyfus.
http://www.hetgesprek.nl/archief/476/quote:Theodor Holman bespreekt met publiciste Karin Spaink, europarlementarier Kathalijne Buitenweg en advocate Hester de Vries over aanpak van topinkomens, bescherming van klokkenluiders, privacy en gevaar voor de rechtstaat van anti-terreurmaatregelen.
Nee neppequote:Op zaterdag 27 oktober 2007 20:10 schreef racing-weirdo het volgende:
zijn dit de echte kijkcijfers???
http://www.kijkonderzoek.(...)kcijfers.php?m1-0;fs
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |