abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 3 oktober 2007 @ 19:31:33 #51
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_53676172
Interessante zender.
Alleen is de beeldkwaliteit idd niet al te best en het geluid is echt vervelend slecht - staat erg zacht en "zompig" afgesteld. Als je het dan harder zet hoor ik er nogal wat storende popjes en raakjes doorheen.
Daardoor is zo'n gesprek beetje moeilijk te volgen.
Wat ik ook mis is wat tekst onder in beeld wie met wie aan het praten is.
  woensdag 3 oktober 2007 @ 20:25:34 #53
164290 ouderejongere
jemig de pemig !
pi_53676211
Het moet nog wel een beetje groeien. Ik zal deze zender niet vanaf de bank bekijken, maar wel aanhebben tijdens het internetten.
Jezus redt
[-== Arch Linux ==-]
pi_53676619
quote:
Op woensdag 3 oktober 2007 19:31 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik heb het al voor mekaar
Ik wou net zeggen, want Caiway doet het het hier prima
Maak nie regtig saak nie
  woensdag 3 oktober 2007 @ 21:16:29 #55
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_53677544
quote:
Op woensdag 3 oktober 2007 20:43 schreef kassenbouwer het volgende:

[..]

Ik wou net zeggen, want Caiway doet het het hier prima
Is niet bij onze tv te zien IK heb net een stukje via internet gekeken.
Ik heb vanmiddag via digitale kastje gekeken of het erop is ...Maar bij ons niet
Ik woon in Gelderland.
  woensdag 3 oktober 2007 @ 21:20:18 #56
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_53677665
Het Gesprek is te zien op het kanaal van Tele2 Voetbal als geen voetbal te zien is.

Ik vroeg het aan mijn man en die zei dat wij geen Tele2 Voetbal hebben.
Dus is er bij ons niet te zien
  Redactie Frontpage woensdag 3 oktober 2007 @ 21:31:53 #57
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_53678072
Hier is t te zien op een andere kanaal, van LiveShop ofzo
pi_53678569
Ligt eraan wat voor kabelbedrijf je hebt, Casema heeft iig Liveshop/Het Gesprek op de plaats gezet van ofwel BBC World ofwel het etalagekanaal.
pi_53678962
quote:
Op woensdag 3 oktober 2007 21:16 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

Is niet bij onze tv te zien IK heb net een stukje via internet gekeken.
Ik heb vanmiddag via digitale kastje gekeken of het erop is ...Maar bij ons niet
Ik woon in Gelderland.
Je moet even met de afstandsbeding van je kastje de knop "menu" indrukken. Dan bij kanalen de "kanalenlijst vernieuwen". En dan is het volgens mij nr. 29 of ergens daar in de buurt.
Het zit op een apart kanaal wat gewoon Het Gesprek heet en tussen 7 en 12 gisteravond vond ik het ook op dat Liveshop-kanaal.
Maak nie regtig saak nie
  woensdag 3 oktober 2007 @ 22:01:56 #60
104871 remlof
Europees federalist
pi_53679068
quote:
Op woensdag 3 oktober 2007 20:23 schreef Aplus het volgende:
Interessante zender.
Alleen is de beeldkwaliteit idd niet al te best en het geluid is echt vervelend slecht - staat erg zacht en "zompig" afgesteld. Als je het dan harder zet hoor ik er nogal wat storende popjes en raakjes doorheen.
Daardoor is zo'n gesprek beetje moeilijk te volgen.
Wat ik ook mis is wat tekst onder in beeld wie met wie aan het praten is.
Het valt me wel op dat de kwaliteit via UPC Digital (kanaal 311) vandaag stukken slechter is dan gisteren, toen het gewoon goed was. Zouden ze de bandwidth hebben geknepen?
pi_53681119
Ik vind het er sowieso nogal armoedig uitzien.

En net een interview met een cardioloog die zei "ik zit al 30 jaar in het vak" waarop de interviewster diep onder de indruk fluisterde "jeetje"
pi_53688574
bij mij is het beeld ook vaag en het geluid slecht, ik ben wel blij dat er geen 'bewegende shit' op de achtergrond te zien is.
pi_53695774
quote:
Op woensdag 3 oktober 2007 19:01 schreef SteveBallmer het volgende:
Hoera, Jan Marijnissen.
Ik had een zender verwacht met goede interviews waarbij niet teveel de gedachte achter zat om de wereld te willen veranderen naar het droombeeld van de interviewer.

De interviewer staat soms een beetje te centraal naar mijn mening, en de interviewer pusht de geinterviewde soms te vaak naar het antwoord dat hij wil horen. Een voorbeeld daarvan wat het interview van Jan Marijnissen

Dat interview gaf me een beetje gevoel ons kent ons en dat marijnissen het een beetje gebruikte als zendtijd voor de politieke partijen met alsof er een doel achter het gesprek zat.

Ook bepaalde andere interviewers hebben de gedachte om met hun gesprek een bepaald doel proberen te bereiken zoals:

Mike Akkermans: "Ik ga link het leven zuur maken"
Leo de Later: "het is mijn missie om de verzorgingsstaat af te breken zodat we weer op onze eigen benen kunnen staan"

Zie: De Pers van 4 oktober 2007 op pagina 2
Realisme moet de leidraad zijn van ons bestaan, maar mag het ons er niet van weerhouden te dromen. Of te fantaseren over het paradijs -- Real life goes before e-life
pi_53700495
quote:
Op woensdag 3 oktober 2007 21:47 schreef ItaloDancer het volgende:
Ligt eraan wat voor kabelbedrijf je hebt, Casema heeft iig Liveshop/Het Gesprek op de plaats gezet van ofwel BBC World ofwel het etalagekanaal.
Klopt het dat Casema het alleen nog analoog doorgeeft? Bij de digitale zenders kan ik het nog niet vinden.
pi_53700728
Het geluid is gelukkig een stuk beter geworden hier

Ik geloof stiekem dat "het Gesprek" een blijvertje zal blijken Vind het wel interessant om er regelmatig langs te zappen en tijd(je) mee te luisteren.
  donderdag 4 oktober 2007 @ 19:55:14 #66
164290 ouderejongere
jemig de pemig !
pi_53701073
Straks komt Eerdmans (LPF) + ???? + Eshan Jami
Helaas kan ik het niet helemaal zien vandaag. Gelukkig is alles terug te zien.

[ Bericht 0% gewijzigd door ouderejongere op 04-10-2007 20:01:21 ]
Jezus redt
[-== Arch Linux ==-]
pi_53701186
Ik vind tot nu vrij interessant...gisteren weer flink gelachen met Maarten van Rossum...kijk nu uit naar onze fan van Adolf Hitler...dhr. Eshan Gamaarsnelweg
pi_53702427
quote:
Op donderdag 4 oktober 2007 19:36 schreef Tourniquet het volgende:

[..]

Klopt het dat Casema het alleen nog analoog doorgeeft? Bij de digitale zenders kan ik het nog niet vinden.
Dat klopt idd. Vreemd.
pi_53707456
de kijkcijfers zijn echt hilarisch
٩๏̯͡๏)۶
pi_53707913
ik vond het gesprek van Sven Kockelmann met Verhagen en Maarten van Rossum niet onaardig.

kijkcijfers kunnen me niet zoveel schelen.
kwaliteit is in ieder geval beter dan RTL7,8, Veronica.
toch denk ik niet dat mensen zo snel LiveShopping op 9 zullen zetten.
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
  donderdag 4 oktober 2007 @ 23:12:47 #71
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_53708011
Ik zit nu naar de herhaling te kijken van en met Huub Stapel en Catherine Keijl via internet
  vrijdag 5 oktober 2007 @ 13:46:19 #72
5805 FrankR
aka Kiuchi
pi_53719631
quote:
Op donderdag 4 oktober 2007 19:58 schreef Pulu het volgende:
Ik vind tot nu vrij interessant...gisteren weer flink gelachen met Maarten van Rossum...kijk nu uit naar onze fan van Adolf Hitler...dhr. Eshan Gamaarsnelweg
Ik heb ook gelachen om van Rossum, en hij had nog gelijk ook met zijn visie op de democratie. http://www.hetgesprek.nl/archief/8
Realisme moet de leidraad zijn van ons bestaan, maar mag het ons er niet van weerhouden te dromen. Of te fantaseren over het paradijs -- Real life goes before e-life
  Moderator vrijdag 5 oktober 2007 @ 14:32:23 #73
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_53720869
Bedankt voor de tip over van Rossum. Was het helemaal met 'm eens op het gebied van democratie.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
  vrijdag 5 oktober 2007 @ 14:47:31 #74
154952 spoor4
Spoort niet
pi_53721254
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:32 schreef Mike het volgende:
Bedankt voor de tip over van Rossum. Was het helemaal met 'm eens op het gebied van democratie.
Voor de mensen die het niet gezien hebben: Van Rossum was tegen referenda omdat de bevolking bijvoorbeeld vóór belastingverlaging is en tegelijkertijd vóór meer voorzieningen van overheidswege.

Met het punt dat hij maakte over referenda was ik het niet helemaal eens. Je kunt referenda best op een dusdanige wijze houden dat je de bevolking verschillende alternatieven aanbiedt voor een bepaald probleem, waarbij je de kosten van dergelijke alternatieven meeneemt en dus ook aangeeft wat dit concreet voor de belastingbetaler betekent. De Ja/Nee referenda ben ik ook op tegen. Leg het volk een aantal doorgerekende realistische alternatieven voor en dan kan een referendum een prima aanvulling zijn op de democratie.
pi_53721346
Iemand dat interview met Jami gezien? Zo ja, wat vond je ervan?
  vrijdag 5 oktober 2007 @ 14:53:35 #76
154952 spoor4
Spoort niet
pi_53721425
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:50 schreef Toad het volgende:
Jami zat maar wat te giechelen en vindt het allemaal lekker spannend. Zo kwam hij op mij over.
pi_53721830
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:53 schreef spoor4 het volgende:

[..]

Jami zat maar wat te giechelen en vindt het allemaal lekker spannend. Zo kwam hij op mij over.
Dat had ik nou ook.
pi_53722607
Voor wie het gemist heeft en wil zien: http://www.hetgesprek.nl/archief/17/
  vrijdag 5 oktober 2007 @ 16:32:58 #79
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_53723690
Interview met Afshin Ellian was erg interessant, net even gekeken via internet. De man heeft een uur lang zinnige dingen gezegd.
pi_53797114
Dat interview nu met Knevel. Wat heeft hij toch een vervelende manier van zichzelf uitdrukken. Het is zo over the top...
  maandag 8 oktober 2007 @ 23:20:17 #81
193728 sgt.
Holy War means striving
pi_53802763
Interview van vanavond was met Peter R.De Vries en Keje Molenaar. Opzich een best interessant interview die over het gedoe bij Ajax ging en dat de problemen van nu eigenlijk dieper liggen dan vooraf werd gedacht. Het probleem ligt eigenlijk bij de RvC met oud Voorzitter Michael van Praag en externe adviseur Piet Keizer die naast Martin van Geel mag opereren en in de praktijk blijk geeft geen notie van zaken te hebben. Meer mensen die dit hebben gezien?
"The greatest Holy War is to say the truth in front of The King"
pi_53805896
Van Rossum was top! Ook z'n analyse over de Nederlandse politiek sinds paars en Fortuyn kon ik me helemaal in vinden.
  dinsdag 9 oktober 2007 @ 09:28:08 #83
126836 Super7fighter
Obedience brings victory.
pi_53807170
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:50 schreef Toad het volgende:
Die gozer is focking lijp. Zit telkens te glunderen alsof de wereld om hem draait, en maakt domme grapjes zo nu en dan, waar hij zelf dan als een paard om lacht. Hij heeft zichzelf met zijn televisieoptredens bij Nova en Pauw en witteman al onsterfelijk belachelijk gemaakt, en die trend zet dus gewoon door. " Ik keep een low-profile".

Inhoudelijk verder: de gebruikelijke leugens over zijn jeugd en afvalligheid, de leugens over het geloof van zijn ouders, zijn gebrek aan kennis over zijn "eigen" geloof, zijn jeugdherinneringen die selectief werken, de gebruikelijke versprekingen en spreekfouten, zijn idiote vergelijking met Hitler en het nazisme, onwaarheden over de Islam en de profeet, de vele domme tegenspraken en zijn vervelende en ingestudeerde stopzinnen als "vergis je niet" en "laat er geen misverstand over bestaan".

Kortom: 55 minuten kolder bekeken.
We will export death and violence to the four corners of the earth in defence of our great nation.
pi_53842570
Ursul de Geer probeerde gisteren Susan Smit college te geven. Gelukkig is ze daar véél te eigenwijs voor. Aardig gesprek, maar het is niet echt een interview.
pi_53847212
Heeft iemand trouwens een idee hoe ze geld willen verdienen? Ik heb nog geen reclame langs zien komen in ieder geval... Of moeten ze het misschien hebben van de bedragen die andere programma's gaan betalen om beelden te laten zien als een van de gasten een pikante uitspraak doet?
Maak nie regtig saak nie
pi_53847356
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 16:32 schreef Hephaistos. het volgende:
Interview met Afshin Ellian was erg interessant, net even gekeken via internet. De man heeft een uur lang zinnige dingen gezegd.
oei, dat had ik graag gezien, kun je dat nog steeds terugkijken?
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_53847454
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 20:44 schreef milagro het volgende:

[..]

oei, dat had ik graag gezien, kun je dat nog steeds terugkijken?
http://www.hetgesprek.nl/archief/12/
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
pi_53847516
quote:
oeps, zo makkelijk was het dus, sorry en dank je wel
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_53862571
vond gister de herhaling van Pitchtalk erg leuk!
pi_53936425
oei oei - volgens mij hebben ze last van (dodelijke) kinderziektes: geluidskwaliteit is soms nog steeds erg slecht. Maar het kan nog erger: het beeld staat bij mij al een uur stil ... Van de week ook al
  zondag 14 oktober 2007 @ 23:25:04 #91
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_53936526
Dat geluid blijft maar belabberd ja. Als ik eerst Het Gesprek kijk en dan naar iets anders zap schrik ik me elke keer weer de tyfus.
pi_53946705
quote:
Op zondag 14 oktober 2007 23:25 schreef Hephaistos. het volgende:
Dat geluid blijft maar belabberd ja. Als ik eerst Het Gesprek kijk en dan naar iets anders zap schrik ik me elke keer weer de tyfus.
Via mijn digitale kastje is het geluid en beeld allemaal prima, maar analoog is het inderdaad nog steeds belabberd...
Kijkcijfers zijn ook nog steeds niet echt om over naar huis te schrijven. En veel beter zal het ook wel niet worden denk. Iedereen vindt het een goed idee die zender, maar ik denk dat weinig mensen ook echt tijd hebben om een uur ervoor te gaan zitten.
Maak nie regtig saak nie
pi_53951634
beetje jammer dat Gesprek gemist het vanaf vorige week niet meer doet

Redactie Frontpage / Weblog dinsdag 16 oktober 2007 @ 20:02:28 #94
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_53974876
TVP ik mis weer alles ! was Ten Cate daar gewoon
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_54207244
zijn dit de echte kijkcijfers???

http://www.kijkonderzoek.(...)kcijfers.php?m1-0;fs
pi_55447888
Holman snapt er weinig van.
"hoe weet je nou dat er een nieuwsbrief is"

maar toch vond ik het een interessant gesprek.
quote:
Theodor Holman bespreekt met publiciste Karin Spaink, europarlementarier Kathalijne Buitenweg en advocate Hester de Vries over aanpak van topinkomens, bescherming van klokkenluiders, privacy en gevaar voor de rechtstaat van anti-terreurmaatregelen.
http://www.hetgesprek.nl/archief/476/
pi_55465567
hier is het gesprek volgens mij al weer van de kabel zie 24/7 tell sell of home shop maar geen gesprek
  Redactie Frontpage / Weblog zaterdag 22 december 2007 @ 16:47:43 #98
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_55465659
quote:
Op zaterdag 27 oktober 2007 20:10 schreef racing-weirdo het volgende:
zijn dit de echte kijkcijfers???

http://www.kijkonderzoek.(...)kcijfers.php?m1-0;fs
Nee neppe
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_55978905
Om een kwartiertje de tijd te vullen laatst even Van Rossum aangehoord over de Amerikaanse verkiezingen op Het Gesprek. Was een aardig college. Hoelang kan dat nog? Dat nieuwe programma van Frenk van der Linden 30 hoog vond ik overigens tegenvallen. Improviseren kan Frenk niet, daar is hij teveel controlfreak voor. Geef mij dan maar Simek, heel andere stijl,schaamteloos af en toe, maar die kan veel meer vanuit de losse pols dingen vragen. Frenk stond gewoon te stotteren euhm euhm euhm wat zal mijn openingsvraag zijn.....
pi_55979034
Mat Herben die 1 van de vaste interviewers is. Net als Sander Simons (EenNl) en Bart Jan Spruyt, het is een hele rechtse zender maar dat is nog tot daar aan toe. Het zijn gewoon geen interviewers.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')