Je vindt Het Gesprek op het kanaal van Tell Sell. Bespreek hier wat je er van vindt. Op dit moment zijn de grote drie interviewers van de publieke omroep te gast: Pauw, Witteman en Van Nieuwkerk.quote:Dit is het podium waar elke mening telt en iedereen mee mag praten.
Met ruimte voor felle discussies en heftige debatten.
Maar óók voor een mooi gesprek over de liefde, humor of muziek.
Met politiek, sport, cultuur en wetenschap.
Voor jong en oud, voor gelovigen en ongelovigen, voor mannen en vrouwen.
Dit is Het Gesprek!
In Nederland en in Vlaanderen via de kabel, In heel Europa via de Astra 1G satelliet en in de rest van de wereld via het internet.Het Gesprek garandeert u programma's die ergens over gaan. Het Gesprek staat voor kwaliteit en absolute redactionele vrijheid.
Wij willen groots worden, maar niet de grootste. We willen oud worden en jong blijven.
Perfect als je toch achter de pc zitquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:44 schreef SunChaser het volgende:
Oersaai, 2 mensen die geen interviewer zijn praten beetje tegen elkaarDit is behang, net radio
De gesprekken gaan alelen nergens over. Kluun en Mulisch zijn beide niet monogaam, nou, dat is nieuwsquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:48 schreef remlof het volgende:
[..]
Perfect als je toch achter de pc zit
Nu Verhagen met die gozert van Netwerk, dat gaat wel degelijk ergens over.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:06 schreef SunChaser het volgende:
[..]
De gesprekken gaan alelen nergens over. Kluun en Mulisch zijn beide niet monogaam, nou, dat is nieuws
Sowieso terug te bekijken op www.hetgesprek.nlquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 19:51 schreef shmoopy het volgende:
Lijkt me wel een interessante zender idd.
Worden die gesprekken herhaald, iemand?
Die gaat binnenkort een interviewprogramma bij de NCRV doen: De Kofferquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 23:06 schreef GeorgKacher het volgende:
Leuk initiatief. Hoop dat Frenk van der Linden op een goede dag wordt aangetrokken.
kan interessant zijn.quote:Kruisverhoor
Bij het programma Kruisverhoor wordt niets of niemand gespaard.
In de linkerhoek vindt u Yoeri Albrecht, in de rechterhoek Joost Eerdmans. Samen en apart, als team en als individu leggen zij het vuur na aan de schenen van hun gast. Wekelijks, alleen bij Het Gesprek.
Donderdag 4 Oktober om 20:00
Yoeri Albrecht en Joost Eerdmans in een spraakmakend gesprek met Ehsan Jami
Dat kan wel eens de botteneck voor die zender worden, dat de meeste presentatoren zich belangrijker voelen dan de gastquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:20 schreef Hephaistos. het volgende:
Kluun is geen geboren interviewer, begint de hele tijd over zichzelf. Mulisch blijft toch een interessante kerel, hoop dat ik nog zo vitaal ben op m'n 80e.
Dat hoorde ik al een tijd geleden, maar dat werd geen programma van minimaal een uur als ik me niet vergis.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 23:28 schreef SCH het volgende:
[..]
Die gaat binnenkort een interviewprogramma bij de NCRV doen: De Koffer
Inderdaad, zeker als je bedenkt dat iig de Casema hier (en elders) Homeshopping + Het Gesprek op het oude kanaal van BBC World (helaas) heeft gezet. En dat RTL 8 nauwelijks meer kijkers trekt dan datquote:Op woensdag 3 oktober 2007 10:30 schreef kassenbouwer het volgende:
33.000 op het hoogtepunt, dat valt me eigenlijk nog best mee...
Inderdaad, ik ben benieuwd. Denk niet dat ik het veel zal kijken maar tochquote:
http://www.volkskrant.nl/(...)et_Gesprek_is_getsiequote:Nieuwe zender Het Gesprek is 'getsie'
Wim de Jong
Maandag zat Derk Sauer in De wereld draait door uitgebreid te praten over de mede door hem gefinancierde nieuwe zender Het Gesprek. Diezelfde avond kwam mede-initiatiefnemer Frits Barend nog eens graag naar Pauw & Witteman om erover te vertellen. En gisteren waren Pauw, Witteman en Matthijs van Nieuwkerk op hun beurt weer te gast bij Frits Barend en Ruud Hendriks in de openingsuitzending van Het Gesprek.
Het zal niemand verbazen dat al die publieke sessies geheel en al waren gewijd aan het strijken van elkaars pluimen, dinsdag culminerend in echte groepsseks op de eerste tv-avond van Het Gesprek. Het huidige ‘koningskoppel’ van de interviewjournalistiek, Pauw & Witteman, trad bij die gelegenheid namelijk in een historische dialoog over het vak met ‘Henk & ik’, u weet wel, die twee eerdere spraakmakers van de Hollandse late night. En dan was er voor die andere grootheid in dezelfde opperjournalistieke interviewfamilie, ‘maatje’ Matthijs van Nieuwkerk, nog meer dan genoeg collegiaal slijm en kwijl over om ook hem weer eens te doen glanzen.
In de een uur durende topontmoeting tussen de kampioenen kwamen nog maar weer eens kwesties naar voren als die of vriendin Witteman nog kan leven met het feit dat ze Paul zo weinig ziet, of Jeroen echt zo gemakzuchtig is als hij in de ogen van leken misschien overkomt, hoe de gasten aan het hof van de talkshow-keizers worden verdeeld, of superinterviewers ook echt al die moeilijke boeken lezen die door gasten van hun praatprogramma zijn geschreven, wat Matthijs dacht van Wat Nu?!, dat De wereld draait door de afgelopen zomer verving, en wat je bij zo’n historische samenspraak als ijdeltuiten zoal nog meer van elkaar wilt weten. Incestueus? Ach ja : ze ‘kenden elkaar al wat langer’. En trouwens: ‘Matthijs, jij doet ook Hard Gras nog hè, echt mijn favoriete blad!’
Afijn, om kort te gaan: getsie. De regiekamer van het Gesprek had gisteren wel een idee hoe al die zelfbevlekking een halt moest worden toegeroepen: door zelf ook mee te helpen kijkers weg te jagen. De ‘spraakmakers’ werden tot drie keer toe uit de lucht gehaald voor reclamespotjes, waarvan dan steeds maar een paar seconden werden vertoond of zelfs helemaal niets. Keek je thuis gewoon een minuut tegen een plaatje van een witte wolkenlucht aan. Maar dat kunnen dus net zo goed zaadvlokken tegen het studioplafond zijn geweest.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |