abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55985220
quote:
Op zaterdag 12 januari 2008 19:27 schreef SCH het volgende:
het is een hele rechtse zender
Voelt als een jas.
pi_57585396
Blijft toch wel zender af en toe leuk naar te kijken, vind maar de enige zender waar ze echt idee heb dat ze de tijd hebben. Ook wel te begrijpen natuurlijk
Bij vele (praat) programma's andere zenders is vaak dat ze in tijd nood komen en nooit echt mooi kunnen afronden het programma.

Maar erg jammer dat volgens mij niet meer lang stand houdt omdat amper iemand kijkt en het geld zal toch is op gaan.
............................
pi_57642843
De commerciële tv-zender Het Gesprek komt vanaf 7 april met een nieuwe, horizontale, programmering. Tevens brengt Het Gesprek vanaf deze datum de Amerikaanse (cbs) talkshow van David Letterman. De uitzendingen wordt ondertiteld enkele dagen na de uitzendingen in de Verenigde Staten uitgezonden, elke werkdag tussen 22.30 en 23.30 uur.

zie ook: NOS / DWDD

[ Bericht 16% gewijzigd door funrider op 27-03-2008 10:56:28 ]
pi_57643192
Eiiinnndelijk weer David Letterman op de Nederlandse TV.
pi_57651636
laten ze Conan ook er bij doen voor het jongere publiek.
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
pi_57652175
relax!
Conan zou idd ook nog mooi zijn
  vrijdag 28 maart 2008 @ 00:58:25 #107
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_57664602
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 11:01 schreef MaxMark het volgende:
Eiiinnndelijk weer David Letterman op de Nederlandse TV.
Begrijp nog steeds niet waarom niemand zijn vingers wil branden aan deze pracht van een show.
pi_57665744
quote:
Op vrijdag 28 maart 2008 00:58 schreef Ofyles2 het volgende:

[..]

Begrijp nog steeds niet waarom niemand zijn vingers wil branden aan deze pracht van een show.
"Vroegah", volgens mij wel zo'n 10/15 jaar geleden was het op de Nederlandse zender die toen Fox TV (of V8) heette. Kan me nog herinneren dat ze toen in de show zo'n item hadden dat heette "Know your BeNeLux countries". Daar werden we toch belachelijk gemaakt
  vrijdag 28 maart 2008 @ 10:55:11 #109
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_57668773
Maar goed, president Bush kan niet eens Kazachstan aanwijzen op een wereldkaart.
  vrijdag 28 maart 2008 @ 12:13:22 #110
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_57670370
quote:
Op vrijdag 28 maart 2008 03:41 schreef MaxMark het volgende:

[..]

"Vroegah", volgens mij wel zo'n 10/15 jaar geleden was het op de Nederlandse zender die toen Fox TV (of V8) heette. Kan me nog herinneren dat ze toen in de show zo'n item hadden dat heette "Know your BeNeLux countries". Daar werden we toch belachelijk gemaakt
kan me ook nog herinneren dat de kijkcijfers daarvan dramatisch waren, op een gegeven moment deden ze het nieteens meer ondertitelen voordat het definitief verdween. Kan me ook wel voorstellen waarom dat het hier nooit écht een succes geweest is aangezien de humor voor het grote deel erg flauw is en de gesprekken voorgekauwd. Je moet er van houden en ik vind het wel lekker om te kijken
pi_57670500
quote:
Op vrijdag 28 maart 2008 12:13 schreef planethugo het volgende:

[..]

kan me ook nog herinneren dat de kijkcijfers daarvan dramatisch waren, op een gegeven moment deden ze het nieteens meer ondertitelen voordat het definitief verdween. Kan me ook wel voorstellen waarom dat het hier nooit écht een succes geweest is aangezien de humor voor het grote deel erg flauw is en de gesprekken voorgekauwd. Je moet er van houden en ik vind het wel lekker om te kijken
Ik kijk vaak op de website naar de clips die ze dr op gooien, al zijn het meestal maar 3 fragmentjes per show. Maar ze zijn vrijwel direct de volgende dag te zien. En ik vind het ook lekker om te kijken, ook al weet je dat er een team van schrijvers achter de grappen zit.
pi_57672322
Hulde voor de uitzending van gisteravond rond Fitna
pi_57677004
ja dat was wel aardig.
ze zonden die film ook in z'n geheel uit.
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
pi_57808838
quote:
David Letterman, nieuwe programma's van 30 en 60 minuten, bekende en nieuwe gezichten. Vanaf 7 april komt Het Gesprek met een nieuwe programmering vanuit een nieuw decor.

Er verandert veel bij Het Gesprek. Nieuwe, dagelijkse programma's van 30 en 60 minuten in een nieuwe vormgeving die past bij de stap die we zetten op weg naar ons doel: de kwaliteitszender van Nederland worden. Nieuwe en bestaande programma's worden uitgezonden in een herkenbare, horizontale programmering voor door de week en een aangepaste programmering voor in het weekend.

Vanaf 7 april wordt ons nieuws dagelijks geduid in Dagbeeld met Ronald Olsthoorn en in Dagboek kijken we mee in de agenda van een gast die juist dan met iets belangrijks bezig is. We zenden de beste interviews uit van Ischa Meijer en bekijken dat programma met gasten in de studio. Er komen nieuwe programma's over boeken en film, diverse nieuwe gesprekken en interviews en op elke werkdag sluit een oude bekende de avond af: The Late Show van David Letterman, ondertiteld en enkele dagen na uitzending in de VS.
Klink wel goed.

Bron: hetgesprek.nl
pi_57820412
Niceee, ff Het Gesprek op mn televisie zetten
  zondag 6 april 2008 @ 11:20:23 #116
151749 Gnittoo
I WANT THAT ONE!
pi_57865164
Maandag 7 April om 22:30
The Late Show with David Letterman. Amerikaanse talkshow.

pi_57871502
ik vind het toch aardig om te kijken naar Het Gesprek van de Dag.
met Holman of Van der Linden.
ligt aan de gasten - maar afgelopen week bijv. was het interessant.
om 19:00 en herhaling om 23:00.

er kan dan tenminste wat dieper op zaken ingegaan worden.
op andere tv-zenders is daar geen tijd voor.

bijvoorbeeld over de 'leugen' van wilders of van de regering:
http://www.hetgesprek.nl/archief/894

volgende week wordt trouwens de programmering omgegooid.
Letterman er bij maar ook andere programma's.
ik hoop dat Het Gesprek van de Dag wel blijft in die vorm.

[ Bericht 0% gewijzigd door Caesu op 06-04-2008 17:09:41 ]
  zondag 6 april 2008 @ 16:40:18 #118
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_57871529
quote:
Op zondag 6 april 2008 16:38 schreef Caesu het volgende:
ik vind het toch aardig om the kijken naar Het Gesprek van de Dag.
met Holman of Van der Linden.
ligt aan de gasten - maar afgelopen week bijv. was het interessant.
om 19:00 en herhaling om 23:00.

Bij dat programma zit bij mij altijd een heel slecht geluid
pi_57899504
beeld gaat heel parkinson-achtig. bij jullie ook?
pi_57899662
quote:
Op maandag 7 april 2008 22:44 schreef Caesu het volgende:
quote:
Op maandag 7 april 2008 22:32 schreef MaxMark het volgende:
Nou, dat loopt lekker zeg
pi_57899670
quote:
Op maandag 7 april 2008 22:44 schreef Caesu het volgende:
Ja, nou goede start van David Letterman
Aan u Medemensch; Onderga het leven niet al te serieus A.U.B.
pi_57899681
Kijkt lekker weg
pi_57899809
quote:
Op maandag 7 april 2008 22:50 schreef Palomar het volgende:
Kijkt lekker weg
Ik wist niet dat meneer Letterman Parkinson had
Aan u Medemensch; Onderga het leven niet al te serieus A.U.B.
pi_57899815
Hier ook beeld haperen op UPC Digital (Dordt) al overige zenders top.
Duidelijk probleem bij 'Het Gesprek' geluid loopt wel goed en ondertiteling ook.
Duidelijk niet helemaal goed getest
Hopelijk morgen beter..
pi_57899822
Dat stotterende beeld
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_57899906
Het stottert niet alleen, maar het beeld is ook helemaal uitgerekt (subtitles vallen gedeeltelijk weg). Snap echt niet wat ze bij deze zender voor techniek gebruiken, want altijd als ik kijk is er wel iets met het beeld of geluid... Heb dat nog nooit gezien bij andere zenders.
pi_57899931
Duidelijk ook geen breedbeeld ..
Bij mij valt trouwens de "H" van Het Gesprek er zo goed als af.
Ook de ondertiteling staat helemaal onderin beeld.

Heb hier prima classic Sony 100hz Breedbeeld tv staan alle andere zenders werken pico.
pi_57900182
tja, qua techniek hebben ze het nog niet zo goed voor elkaar.
was ook zo bij de start eind vorig jaar.
en nu vandaag bij de nieuwe programmering zitten ze weer te klungelen.

voor de rest hoop ik dat deze zender niet weggaat.
met name Het Gesprek van de Dag (sinds vandaag heet het Dagboek) heeft wel potentie.
ook Een Politiek Gesprek kan aardig zijn.
natuurlijk altijd afhankelijk van de gasten.
sommige gasten zijn gewoon simpelweg niet interessant genoeg voor een heel uur.

http://www.hetgesprek.nl/gids
pi_57900235
En nu dus zwart beeld. Prima start hoor
pi_57900332
Inmiddels maar eigen programma 'Dagbeeld' wat normaal op 23.30 uur begint ingestart die loopt wel goed.
pi_57900343
Man o man, het is toch ook niet te geloven
Eindelijk weer David Letterman op de Nederlandse televisie en dan krijg je dit:

Haperende beelden
Pillarboxed 16:9 beeld
ondertiteling half uit beeld
om de minuut stilstaand beeld

En ik had nog wel een positief beeld over Het Gesprek (Non-Links/Rechts zender).
pi_57900426
Ben benieuwd of ie later op de site wel werkend komt te staan... Blijkbaar hebben ze ook online rechten.
pi_57900503
quote:
Op maandag 7 april 2008 23:20 schreef funrider het volgende:
Ben benieuwd of ie later op de site wel werkend komt te staan... Blijkbaar hebben ze ook online rechten.
Wat gek.. Op hun eigen website laten ze altijd alleen maar clips zien. En Het Gesprek mag dan hele uitzendingen online gooien?
pi_58029270
Zaterdag naar Ischa gekeken, viel mij tegen.
Komt denk ik omdat je de spanning mist die je bij een normaal live interview wel hebt. Bovendien zijn veel dingen natuurlijk niet meer actueel.
Ik denk niet dat een Ischa vandaag de dag nog zou kunnen interviewen, zulk gedrag wordt veel minder gepikt. Het viel me op hoe beperkt hij eigenlijk was, alles is gebaseerd op psychologie bij hem of ben ik te negatief?
Ik had hem wel hoog zittten, maar het viel mij tegen en het leek dat ik een ander interview had gezien toen ze het nabespraken.
Ik zag een Jos Brink die makkelijk overeind bleef, zijn voormalig partner en Gijs Groenteman (geen man voor televisie!) zagen een man die volledig leegliep. Maar wat heeft hij dan voor schokkends gezegd was een beetje bij mij de vraag.
Volgende week Piet Vroon die ik ken van het legendarische interview met Simek, ik ben benieuwd of Ischa dan beter is. Zijn radio interviews lijken beter te zijn, hij wilde bij Brink opzichtig scoren.
  woensdag 16 april 2008 @ 13:42:48 #136
174209 waslap
Allememagisch Adriaantjuh!
pi_58087445
komt het gesprek nog terug op preview TV?
of zit ie nu achter de decoder?
En wat er toen gebeurde zal ik jullie vertellen in het volgende liedje!
pi_58088193
De zender Euronews deelt nu 's avonds de zender met 'Het Gesprek' op het analoge kanaal
  woensdag 16 april 2008 @ 14:37:44 #138
174209 waslap
pi_58088583
dus het gesprek is een aparte zender geworden die ik gewoon kan opzoeken?
  donderdag 17 april 2008 @ 14:41:48 #140
174209 waslap
pi_58112239
thanks..ik heb ´m al gevonden: eerst had ik twee zenders met het gesprek..nu de ene weg is is de andere Euronews/Het Gesprek..
ik ben tevreden
pi_58112755
voor mij mogen ze the late show om 1 uur ofzo wel herhalen, ik vergeet het tot nu toe namelijk steeds om half 11
  zondag 20 april 2008 @ 00:24:15 #142
37795 A.l.e.x
Smartass!
pi_58170050
quote:
Op vrijdag 28 maart 2008 12:13 schreef planethugo het volgende:

[..]

Het is midden/eind jaren 90 ook nog op RTL5 geweest en zij ondertitelde het niet wegens tijdgebrek
  † In Memoriam † zondag 20 april 2008 @ 15:39:19 #143
128220 Peter6000
pi_58179702
quote:
Op zondag 13 april 2008 21:28 schreef GeorgKacher het volgende:
Volgende week Piet Vroon die ik ken van het legendarische interview met Simek, ik ben benieuwd of Ischa dan beter is. Zijn radio interviews lijken beter te zijn, hij wilde bij Brink opzichtig scoren.
Tnx voor de tip, Piet Vroon was één van mijn helden in de jaren negentig, ik ga zeker kijken.
Gasten die de uitzending van Ischa bespreken zijn Andre Klukhuhn en Vittoria Busato, Klukhuhn was een vriend van Piet Vroon, en ook regelmatig te horen in 'God zij met ons', dat fantastische radioprogramma op vrijdagavond begin jaren 90. Busato heeft een biografie over Piet Vroon geschreven (Weg met Piet Vroon).

Ik ga zeker kijken, vanavond om half 9 de herhaling van gisteren, of anders online.

Het gesprek heeft zeker goede dingen, maar het is nu eenmaal geen zender waar ik tijdens het zappen vaak op blijf hangen.
  † In Memoriam † zondag 20 april 2008 @ 22:55:06 #144
128220 Peter6000
pi_58191240
Die uitzending van Ischa met Piet Vroon duurde anderhalf uur en was erg de moeite waard. Er werd ook nog uitgebreid nagepraat.
Ischa was 11 dagen later dood, en Piet Vroon stierf 3 jaar later.

Het riep bij mij nostalgie op, en ik ga zeker vaker oude Ischa`s bekjiken via Het Gesprek.
pi_65546501
Ischa Meijer heeft ooit een keertje een televisie-interview gedaan met een schrijver die hij echt op een gruwelijke en onbeschofte manier compleet afbrandde. Volgens mij is het interview een keertje uitgezonden bij Zomergasten (in de uizending van Palmen?). Kent iemand dat interview toevallig?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')