Hier moet nog wat bijquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:23 schreef qonmann het volgende:
california ?
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:25 schreef qonmann het volgende:
LowER Caifornia
No Doubt about thatquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:33 schreef StallionJack het volgende:
Fries ?
Jij wist het volgens mij al voor de clip te hebben bekeken...quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:37 schreef MadMaster het volgende:
Dat zal Anton Corbijn wel zijn...
Ik zag Nirvana staan en dan ben ik klaar...quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:40 schreef StallionJack het volgende:
Jij wist het volgens mij al voor de clip te hebben bekeken...
AKQ helpt je er weer boven op ..13 is wel veulllllquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:47 schreef MadMaster het volgende:
(ik stort zowat in na ruim 13 uur werk)
Nog zo'n lekkere jongen:quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 23:03 schreef ScottTracy het volgende:
Baobab ofzo
quote:Baobab (Adansonia) is een geslacht van acht soorten dikstammige bomen uit droge, warme gebieden. Zes soorten stammen uit Madagaskar, één soort uit het vaste land van Afrika en één soort uit Australië. De wetenschappelijke naam van het geslacht is ontleend aan de Franse natuuronderzoeker Michel Adanson. De bomen worden 5 tot 25 m hoog en hebben een uitzonderlijk grote stamomtrek (diameter van de Afrikaanse Baobab tot 11 m met een omtrek tot 34 m.). De boom slaat water op in de dikke stammen tijdens het natte seizoen, om zo het droge seizoen te kunnen overleven.
StallionJack +1quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 23:11 schreef StallionJack het volgende:
Meindert Tjoelker
Het komt elke weer terug hier, net zoals ik nu weer...quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 23:09 schreef qonmann het volgende:
Madagaskar ..een land met aprte flora & fauna
je hebt een boel klinkers gemeen met het landquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 23:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het komt elke weer terug hier, net zoals ik nu weer...
Dat zal het zijn...quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 23:15 schreef qonmann het volgende:
[..]
je hebt een boel klinkers gemeen met het land
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |