Ja weer een jaar vergooit, geheel in de traditie!quote:Op woensdag 3 oktober 2007 13:19 schreef Silenus het volgende:
Tsja, ik zie Henk wel vertrekken in de winterstop hoor. Zal tot de zomer dan een interim moeten komen.
Leuk voor die jochies, komen ze daar tenminste wel in het 1equote:Op woensdag 3 oktober 2007 20:15 schreef jna het volgende:
Chelsea kennende kopen ze meteen de halve toekomst leeg als ze toch in Amsterdam zijn
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 20:15 schreef TornadoDK het volgende:
Maar dan moeten ze hem er ook bijnemen
[afbeelding]
Gezellig jaquote:Op woensdag 3 oktober 2007 21:01 schreef Nashje het volgende:
Ben toch bang dat als Henk vertrekt Ajax echt totaal instort voor dit seizoen.
Maarja. Weg Henk is exit Colin![]()
.
Zal wel gezellig worden morgen in Amsterdam. Collega van me (zit in de HK van Oss) ging ook al effe met een groepje kijken.
Ja, 1 invalbeurt tegen Bournemouth tijdens de league cupquote:Op woensdag 3 oktober 2007 20:39 schreef Longmen het volgende:
[..]
Leuk voor die jochies, komen ze daar tenminste wel in het 1e![]()
Schoen opeten #4 Wie durft? BonJovi overspeelde zijn gelukquote:Op woensdag 3 oktober 2007 22:38 schreef Nashje het volgende:
[..]
Als dat gebeurt koop ik een Chelsea shirt met Colin
Ruilen? Mourinho zit niet bij Chelsea hoor.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 22:44 schreef Noshiba het volgende:
HTC naar chelsea? ruilen voor mourinho, alleen al voor de persconferentie tegen az =D
quote:
Moet wel, anders kunnen we die volgende ronde wel vergeten.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 22:54 schreef De_Brandweer het volgende:
hopenlijk staat urzaiz in de basis
Psst, Mourinho is al 2 weken wegquote:Op woensdag 3 oktober 2007 22:44 schreef Noshiba het volgende:
HTC naar chelsea? ruilen voor mourinho, alleen al voor de persconferentie tegen az =D
Komen die jongens ook een keer in een echte stad. Ze zullen hun ogen wel uit kijken.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 21:01 schreef Nashje het volgende:
Zal wel gezellig worden morgen in Amsterdam. Collega van me (zit in de HK van Oss) ging ook al effe met een groepje kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |