quote:Op maandag 15 oktober 2007 23:25 schreef APK het volgende:
Zoek gewoon effe een foto van een straat die aan de Nieuwe Passeerdersstraat grenst.
waar ik het grootste deel van m'n jeugd gewooond heb , dus de Leidsekade was niet al te moeilijkquote:
Heel warmquote:
Ik heb in de Marnixstraat gewoond en parkeerde daar altijd.quote:Op maandag 15 oktober 2007 23:31 schreef Doc het volgende:
waar ik het grootste deel van m'n jeugd gewooond heb , dus de Leidsekade was niet al te moeilijk
Ik kom nooit verder dan het CS.quote:Op maandag 15 oktober 2007 23:35 schreef kleinzusje het volgende:
Mijn nieuwe super foto wordt gewoon totaal genegeerd![]()
Oh wat grappig, daar ben ik ontmaagdquote:
Jeeeeeeeehhhhhhhhhhhhhhhhhhhquote:
Zoiets?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 11:02 schreef Grumpey het volgende:
inderdaad goed APK, ben benieuwd naar jouw foto van centraal station, aangezien je toch nooit verder komt
Bijna goed.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 13:57 schreef MadMaster het volgende:
De Voetboogsteeg volgens mij, gezien vanaf het Spui...
Ver weg van de wallen ?quote:
Wil je ver weg van de Wallen of wil je weten of het ver weg is vanaf de Wallen?quote:
Dus het is de rosse buurtquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 18:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wil je ver weg van de Wallen of wil je weten of het ver weg is vanaf de Wallen?
Het eerste kan ik niet voor je beantwoorden, het tweede kan ik ontkennen...
Voetboogstraatquote:
Geinig.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 18:47 schreef APK het volgende:
Voetboogstraat
Ik dacht ook dat het steeg was....
quote:Op woensdag 17 oktober 2007 15:44 schreef Thorical het volgende:
Zo komen we te weten dat de huur van een raam tussen de ¤ 80,- en ¤ 120,- per dagdeel is. Het hoogtepunt is de smalste steeg van Amsterdam, de Trompetterssteeg. Gracia zegt dat er over dit straatje al veel grapjes zijn gemaakt: “Lekker nauw, dan kom je gauw!”, lacht ze.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |