quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 19:26 schreef Grumpey het volgende:
de langste aaneengesloten huizenrij van nederland dacht ik, maar dat kan ook nonsense zijn, want ik weet mijn bron niet meer...
Bronquote:Van de door het Rijk voorgestelde sloop was maar heel even sprake. Amsterdam wilde de kazerne met zijn 276 meter lange, aan een stuk doorgemetselde voorgevel (als zodanig de langste van Europa) en de bijgebouwen behouden. Het hoofdgebouw zelf gaf weinig problemen: het in renovatie van oude panden bedreven architectenbureau Van Stigt bouwde er 170 woningen en enkele bedrijfsruimten in.
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 19:32 schreef MadMaster het volgende:
Van Hallstraat met uitzicht op de Van Der Hoopstraat?
Daar heb ik mij na twee maanden afgemeld.quote:
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 19:33 schreef Grumpey het volgende:
een hele oude kruizing van vanwoustraat en albert cuypstraat? ohnee, straat veel te smal voorEn er rijdt een tram doorheen
Dat uitzendbureauquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 19:36 schreef MadMaster het volgende:
De tramrails deed het hem...
Nog een makkie, denk ik:
[afbeelding]
Overtoom, met Kattenlaantje naar Vondelpark ???quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 19:36 schreef MadMaster het volgende:
De tramrails deed het hem...
Nog een makkie, denk ik:
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:14 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Overtoom, met Kattenlaantje naar Vondelpark ???
Nu nog dequote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:19 schreef MadMaster het volgende:
Het post(zegel)kantoor aan het IJ?
Ik ookquote:
Ik gaf dat antwoord omdat de afbeelding zo klein was.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:22 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Nu nog de
Straatnaam ?![]()
En wat zit er nu![]()
edit: Hup Madmaster, actie .................... ik ben nog 5 minuten online![]()
Oei, dan moeten we op je wachtenquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik gaf dat antwoord omdat de afbeelding zo klein was.
Het is kennelijk nog goed ook: Oosterdokskade dan dus...
En nu zit er volgens mij niks meer, of zit het Stedelijker nog in?
Ik ga zo achter mijn PC vandaan, dus ik doe even geen nieuwe...
Het komt ook door de vermelding van de naam op je capquote:Op woensdag 3 oktober 2007 09:22 schreef MadMaster het volgende:
Ongeveer op de plek waar Mohammed B. neergeschoten werd na zijn aanslag op Theo van Gogh.
Die zal hier vaker langsgekomen zijn dan? Dit zijstraatje zit redelijk vestopt in ieder geval.
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 09:31 schreef kleinzusje het volgende:
Het komt ook door de vermelding van de naam op je cap![]()
![]()
Op jouw foto staat de naam van een websitequote:
Nou en?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 09:36 schreef kleinzusje het volgende:
Op jouw foto staat de naam van een website![]()
Nee, Stadhouderskade richting oost affietsen dan kom je in de buurt................quote:Op woensdag 3 oktober 2007 09:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nou en?
De 2e foto lijkt mij de Nassaukade of de Stadhouderskade...
Closequote:Op woensdag 3 oktober 2007 10:04 schreef MadMaster het volgende:
's Gravesandeplein?
Kastanjeplein?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 10:19 schreef kleinzusje het volgende:
... rond de eeuw-oude kastanjes, Turkse vaders zitten er tot laat in de avond te bomen, een jonge vrouw nestelt zich ontspannen in de avondzon in een bronzen kastanjebolster om met haar mobieltje modern te doen...
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 10:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kastanjeplein?
Heb zelf aan de 's Gravesandestraat gewoond van 1968 t/m 1976...
Ik ben in een zijstraat van dit hier geboren, een paar jaar eerder voordat ik naar de 's Gravesandestraat verhuisde...quote:
Schuitje varen, theetje drinken...quote:
Snackbar Dolf staat er, maar dat zegt me niets...quote:Op donderdag 4 oktober 2007 09:01 schreef kleinzusje het volgende:
APK, is dat een snackbar op die hoek ?
Ja dat dacht ik dus ook en ben net gaan zoeken op snackbars in Amsterdamquote:Op donderdag 4 oktober 2007 09:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Snackbar Dolf staat er, maar dat zegt me niets...
Mag je hier opzoeken dan?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 09:20 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik dus ook en ben net gaan zoeken op snackbars in Amsterdam![]()
![]()
Mag dat niet ????quote:Op donderdag 4 oktober 2007 09:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mag je hier opzoeken dan?
Volgens mij liet je gisteren, bij mijn foto van de Mauritskade, ook al doorschemeren dat je dat gedaan had...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |