Echt niet! Het is toch echt de hoek van de Swammerdammerstraat en mijn eigen Ruyschstraat. De foto is vanaf de stoep van de kapper aan de overkant genomen. Je ziet ook de bovenleiding van de tram, die rijdt niet in de Blasiusstraat.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 16:34 schreef MadMaster het volgende:
Ik ben vanaf nu langere tijd niet online, dus laat ik maar zeggen dat het de hoek Swammerdamstraat/Blasiusstraat is...
Zuid?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 19:56 schreef Thorical het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Meer paardenkracht minder stront. Maar of het er leuker op geworden is?
Het ontbreken van de l was een typo, maar op een of andere manier voeg ik altijd een z in die naamquote:
Neequote:is dat van breestraat?
Jaquote:Zuid?
Verkeerd gegoktquote:Voor de gok: Valeriusstraat
Dan liegt de verkoper van het pand.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 21:23 schreef Scrutinizer het volgende:
Echt niet! Het is toch echt de hoek van de Swammerdammerstraat en mijn eigen Ruyschstraat. De foto is vanaf de stoep van de kapper aan de overkant genomen. Je ziet ook de bovenleiding van de tram, die rijdt niet in de Blasiusstraat.
De tweede foto op die site is volgens mij in de Blasiusstraat.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 15:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan liegt de verkoper van het pand.
Op zijn website wordt deze hoek getoond als Swammerdamstraat 67, 71 en 73 en Blasiusstraat 31-35.
De eerste foto is een hoekpand, de hoek Ruyschstraat/Swammerdammerstraat, dat zal nummer 67 zijn. De derde foto zijn de panden Swammerdammerstraat 71 en 73 (nummer 69 nog ertussen). De tweede foto is het hoekpand Blasiusstraat/Swammerdammerstraat, (Blasiusstraat 31-35). De ruimte aan de linkerkant op die foto is voornoemde Swammerdammerstraat.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 16:05 schreef MadMaster het volgende:
Dan toch vreemd dat de door mij opgevoerde foto er bij staat, want de genoemde panden vormen een hoek...
Ik ben er gister nog langs gelopen richting de binnenstad. Met opzet, omdat ik aan mezelf twijfelde.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 16:27 schreef MadMaster het volgende:
OK, verklaard dan.
Ik ben zelf al jaren niet meer in die buurt geweest, mijn vrouw heeft als kind in de Blasiusstraat gewoond en ik aan de andere kant van de Wibautstraat in de 's Gravensandestraat.
Vandaar dat ik een foto uit die buurt uitgezocht had en dus precies de verkeerde uitkoos...
Lijn 3 vliegt al jaren niet meer uit de bocht, helaas. Desondanks is het een hele fijne buurt om te wonen.quote:Vliegt tram 3 nog wel eens uit de bocht bij de brug?
Was vroeger vaak feest aan het eind van de Ruyschstraat daardoor...
quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 16:37 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ben er gister nog langs gelopen richting de binnenstad. Met opzet, omdat ik aan mezelf twijfelde.
Nee, het is aan de andere kant van het parkquote:Op zondag 21 oktober 2007 01:03 schreef vronie het volgende:
Jan Luijkenstraat?
Nee, helaas.quote:Op zondag 21 oktober 2007 16:57 schreef Doc het volgende:
Roemer Visscherstraat?
Je moet ook niet rond gaan fietsen.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 16:30 schreef kleinzusje het volgende:
Ik weet hem niet![]()
Hele stad rond gefietst![]()
Klopt - maar dat weet niet iedereenquote:Op zondag 21 oktober 2007 17:57 schreef Thorical het volgende:
[..]
Nee, helaas.
De Roemer Visserstraat is toch niet in zuid? Dus hup naar de andere kant van het park.![]()
Maar je moet het meer naar het zuid-westen zoeken
Paarden en lopers maar met je paardenquote:Op zondag 21 oktober 2007 21:11 schreef Doc het volgende:
[..]
Klopt - maar dat weet niet iedereen
(volgens mij postcode gebied 1054 en dus Oud-West; wel typische " Oud-Zuid" huizen) .
Laatste gok - Van Eeghenstraat (maar wat dat met paarden te maken heeft- ik ga er dus an uit dat deze laatste gok fout is
)
Wanneer is die straat richting Vondelpark verplaatst?quote:Op zondag 21 oktober 2007 22:36 schreef qonmann het volgende:
Als het iets met schaken is is het de Reestraat wellicht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |