Ik vind death match achtige mode's niet echt tof. Speel liever CTF of bepaalde punten veroveren en vasthouden of bom naar de tegenstander brengen en eventeel is VIP ook nog wel tof.quote:Op maandag 8 oktober 2007 16:31 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Ja dat dus; daar doelde ik ook op met communiceren; je hoeft inderdaad niet constant te roepen, maar een beetje samenwerking is wel fijn.
Ik loop altijd achter iemand aan, als is het gewoon om met mijn standaard machine geweer net even dat ene kogeltje meer in de tegenstander te schieten die nodig is om hem eerder dood te krijgen. Verder is het gewoon handig om met elkaar te communiceren over de locatie van de tegenstander, zodat je niet elke keer verrast wordt als je weer de kolf van een geweer in je nek krijgt...
De lekkerste potjes zijn degene waarbij je de een een tegenstander dood maakt, vervolgens zijn shields even oplaat terwijl tegelijkertijd je teamgenoot de andere tegenstander die hoopt jou even snel af te maken neer haalt.
Vooral shotty sniper op valhalla, of hoe dat level ook heet, werkt dit prima.
Ik meld me aanquote:Op maandag 8 oktober 2007 17:16 schreef koen_pijl het volgende:
ZIn om iemand een Fok team op te zetten?![]()
En dan wel goed te communiceren?
Ok is 1.quote:
Als je ranked matches speelt blijft je party toch wel bij elkaar? Waarom doen jullie dat dan niet?quote:Op maandag 8 oktober 2007 22:01 schreef AQuila360 het volgende:
Oke was tof vanavond![]()
Samen met koen_pijl, blinker, Guerra en Haijo aantal potjes MP gespeeld. 1e potje zaten we allemaal samen en dat was best tof al moet je er dan nog ff inkomen uiteraard. Alleen daarna werden we steeds gemixt met andere en dat was toch een stuk minder.
Het moet toch mogelijk zijn om met een vast team steeds te spelen?
Daarna nog even de SP op Legendary gedaan met
Blinker, Guerra en morpheus was ook erg tof!
Morpheus kon ik meteen uitleggen dat ik niet alleen maar bagger spellen speel![]()
quote:Op maandag 8 oktober 2007 22:42 schreef peristilius het volgende:
[..]
Als je ranked matches speelt blijft je party toch wel bij elkaar? Waarom doen jullie dat dan niet?
quote:Op maandag 8 oktober 2007 23:25 schreef Guerra het volgende:
Co-op was erg tof, maar ik ben nooit zo van die Objective games. Team Slayer vind ik leuker.
Luilakquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 00:18 schreef Haijo het volgende:
[..]![]()
Ik hou niet zo van dat heen-en-weer geren, volgende keer Ranked Team Slayer? Dat is altijd 4 vs. 4, erg leuk om te doen...
Oh ja dat heb ik ook gezienquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 09:46 schreef Sala-adin het volgende:
Ik ging gisteren SP spelen 1ste level en toen kwam ik op zo een plekje waar een paar mensapen zaten met een teddybeer
Zelf kiezen kan niet. Leuk he!quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 16:42 schreef WooZ het volgende:
Heb het net ook eens geprobeerd
Uurtje single player op legendary gedaan
En daarna multiplayer
Hoe kan je gewoon een room joinen en dan bv alleen maar solo slayer ofzo
Ik heb nu alleen nog maar matchmaking gedaan maar ik host ik dan de match of hoe zit dat? Als je dan solo kiest pakt ie automatisch één van de varianten (slayer, king of the hill, oddball etc.) maar ik wil dat zelf kunnen kiezen
Welke NAT poorten moet je op je router eigenlijk opengooie, wat dat is nergens te vinden
Ik vind het opzich wel lachen dat je gewoon van alles om en om krijgt. En nog eventueel nog iets weg kan voten!quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 16:50 schreef BMH het volgende:
[..]
Zelf kiezen kan niet. Leuk he!
Het kan wel, maar alleen in custom games. Hierbij kan je alleen maar friends inviten om je game vol te krijgen. Nutteloos dus voor 95% van de tijd.
Ja, dat zou mooi zijn als je ook kunt matchmaken op custom games. Gewoon hup, join een willekeurige customgame.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 16:50 schreef BMH het volgende:
[..]
Het kan wel, maar alleen in custom games. Hierbij kan je alleen maar friends inviten om je game vol te krijgen. Nutteloos dus voor 95% van de tijd.
Ik vind het leuk dat ik zelf mag kiezen wat ik ga spelen. En ik wil niet 50% van de tijd shotty snipers.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 16:56 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik vind het opzich wel lachen dat je gewoon van alles om en om krijgt. En nog eventueel nog iets weg kan voten!
Liever een browser waarin je kunt filteren op gamemode & level.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 16:58 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Ja, dat zou mooi zijn als je ook kunt matchmaken op custom games. Gewoon hup, join een willekeurige customgame.
Dat vind ik echt jammer, Infection is gewoon de geniaalste spelmodus maar ik heb hem nog niet kunnen spelenquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 16:50 schreef BMH het volgende:
[..]
Vind ik ook wel, er zit ook echt te weinig variatie in die matchmaking. Begin haast te denken dat ik Halo 2 online toch leuker vond.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 17:01 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik vind het leuk dat ik zelf mag kiezen wat ik ga spelen. En ik wil niet 50% van de tijd shotty snipers.
[..]
Liever een browser waarin je kunt filteren op gamemode & level.
Nog 3 XP en dan ben ik Luitenant met de bijbehorende Achievement.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 17:49 schreef Reintji het volgende:
Traag maar gestaag -> Private promotion!![]()
Bungie heeft toegegeven dfat de freq van Shotty Snipers te hoog is en ze gaan het aanpassen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 18:08 schreef peristilius het volgende:
[..]
Vind ik ook wel, er zit ook echt te weinig variatie in die matchmaking. Begin haast te denken dat ik Halo 2 online toch leuker vond.
Speaking of the devil:quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 20:45 schreef Haijo het volgende:
[..]
Bungie heeft toegegeven dfat de freq van Shotty Snipers te hoog is en ze gaan het aanpassen.
SP is kutquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:11 schreef viezerdt het volgende:
vanmiddag ook maar halo3 gehaald, meteen mp gaan doen. was wel sweet's avonds nog een uurtje single player, was ook wel grappig
. als ik tijd heb van de week 's avonds of in het weekend co op doen, iemand interesse
?
Nu nog ff nachtdienst, maar wat wordt er gespeeld? Co-op missie of Team MM? Mocht ik op tijd wakker wordenquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:26 schreef AQuila360 het volgende:
Mensen die morgen middag halo MP kunnen/willen spelen?
Was gister erg tof!
waarom vind je de SP kut ?quote:
Mwah gisteren was het wel ok; een van mijn teamleden werd neergeschoten door een groep van drie, vertelde waar ze zaten, ik gooide een granaat en begon te schieten die kant op zodat ze snel even achteruit zouden lopen om dekking te zoeken... Boem doublekill.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 17:18 schreef Def1987 het volgende:
Ik heb standaard voice communication op mute staan behalve mensen die in mn party zitten. Ik vind het vreselijk irritant dat iedereen in je oor zit te schreeuwen waar elke enemy zit.En vooral als ze verliezen dan is iedereen de noob
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |