quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 14:57 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ik vind dat kaartje met online mensen ook briljant.
Hawai rockt die shit.
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 16:21 schreef Rossoneri het volgende:
Heeft Halo3 een Cooperitave mode?
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 16:19 schreef existenz het volgende:
[..]
Ik ga een console maken die zich uitsluitend op afrika richt. Dat is een gat in de markt![]()
quote:
quote:Op zondag 7 oktober 2007 12:33 schreef Dark_Prince het volgende:
zo, wie heeft er zin op co-op te doen op legendary vanaf lvl 1 en onderweg alle skulls en de Terminals mee te nemen?
gamertag is xDarkPrince
quote:Op zondag 7 oktober 2007 12:38 schreef Dark_Prince het volgende:
daar heb ik toch niets aan
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 17:14 schreef peristilius het volgende:
[..]
Dat deed nintendo toch al met donkey konga?
quote:Op zondag 7 oktober 2007 19:13 schreef AQuila360 het volgende:
Net even social skirmish gespeeld, dus geen deathmatch dingen erbij![]()
Maar het was echt geweldigWe speelde goed samen en konden daardoor ook winnen van betere lui! Echt te gek
![]()
quote:
quote:Op zondag 7 oktober 2007 19:17 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Zeker![]()
Maar vaak doet iedereen maar wat en dat is jammer als je samenspeelt ben je 10 keer beter.
Als je met een paar man steeds wilt spelen. Kun je dan dat instellen o.i.d. dat je steeds als groep speelt?
of mixed die het altijd?
Kan dat niet gewoon door in de lobby 'party up' te doen met de 'x' knop?quote:Op zondag 7 oktober 2007 19:42 schreef existenz het volgende:
[..]
Is in te stellen, weet alleen niet precies hoe.
Volgens mij wel XP, alleen geen skill.quote:Op zondag 7 oktober 2007 23:09 schreef Blinker het volgende:
Als je social match doet krijg je dan ook EXP?
Heel stoer gedaanquote:Op maandag 8 oktober 2007 00:31 schreef MMaRsu het volgende:
Mooi verhaaltje :
Also, I present you the reason why Halo 3 is awesome. All this is on legendary, solo.
-The Scarab always busted my tank, so without major firepower I had to find another way to get on the scarab. Found a chopper and tried to get on the scarab with that. I took out the scarab on The Storm (legendary) with a sniper rifle so why not use an unorthodox method for this one too.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
-The jump...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
-The landing...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
-From chopper to scarab.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
-Chopper tumbles off scarab...
[ afbeelding ]
-Scarab is pissed and blasts chopper to pieces...
[ afbeelding ]
-I fight one of the most intense, thrilling fights on legendary on a moving scarab, non-stop danger of getting killed by brutes or falling off, full of adrenaline. It's doubled by the fact that I just did something incredibly awesome and actually finishing off the scarab without dyinng would make that so much sweeter.
[ afbeelding ]
-I take out the blue brute and try to go for the gold one. I don't see the jackal, luckily he just pissed himself after seeing the chief do such badass stuff and doesn't do much because he's scared shitless.
[ afbeelding ]
-He sees me and throws a spike.
[ afbeelding ]
-I run back to my safe spot on top of the scarab, see the jackal and take him out. He falls off too.
[ afbeelding ]
-I melee the gold brute.
[ afbeelding ]
-Scarab's weakspot
[ afbeelding ]
-Jump off and the scarab explodes.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als iemand aan het begin al in mijn oor begint te schreeuwen dat er gepraat moet worden zou ik ook afhaken en mijn mond houdenquote:Ik begin gewoon vaak al voor de zekerheid te roepen dat er gepraat moet worden,
Heeft hij er ook een replay van? Het ziet eruit alsof het in 2 of 3x gedaan isquote:Op maandag 8 oktober 2007 00:31 schreef MMaRsu het volgende:
Mooi verhaaltje :
Also, I present you the reason why Halo 3 is awesome. All this is on legendary, solo.
-The Scarab always busted my tank, so without major firepower I had to find another way to get on the scarab. Found a chopper and tried to get on the scarab with that. I took out the scarab on The Storm (legendary) with a sniper rifle so why not use an unorthodox method for this one too.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
-The jump...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
-The landing...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
-From chopper to scarab.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
-Chopper tumbles off scarab...
[ afbeelding ]
-Scarab is pissed and blasts chopper to pieces...
[ afbeelding ]
-I fight one of the most intense, thrilling fights on legendary on a moving scarab, non-stop danger of getting killed by brutes or falling off, full of adrenaline. It's doubled by the fact that I just did something incredibly awesome and actually finishing off the scarab without dyinng would make that so much sweeter.
[ afbeelding ]
-I take out the blue brute and try to go for the gold one. I don't see the jackal, luckily he just pissed himself after seeing the chief do such badass stuff and doesn't do much because he's scared shitless.
[ afbeelding ]
-He sees me and throws a spike.
[ afbeelding ]
-I run back to my safe spot on top of the scarab, see the jackal and take him out. He falls off too.
[ afbeelding ]
-I melee the gold brute.
[ afbeelding ]
-Scarab's weakspot
[ afbeelding ]
-Jump off and the scarab explodes.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
als ik niet praat win ik ook vaak genoegquote:Op maandag 8 oktober 2007 09:13 schreef zatoichi het volgende:
Gistermiddag inderdaad ontzettend lopen ergeren aan mensen die op ranked team slayer helemaal nikst zeggen! Ik begin gewoon vaak al voor de zekerheid te roepen dat er gepraat moet worden, anders win je nooit, constant loop ik te schreeuwen waar de tegenstander zit, welke kant ze op komen, en vooral als ik dood ben, wie dat was, hoe en waar. Krijg je nul reactie terug, geen enkele feedback van je teamgenoten, om gek van te worden. Tja dan verlies je ook met 50-14.
Als je toch te bang bent om iets te zeggen op live, ga dan ook geen team spelen....
Gisteravond was trouwens echt een drama; probeer een vriend van me te overtuigen om ook online te gaan spelen, zijn we een uur bezig geweest om in een game te komen, en dat is gewoon niet gelukt... te druk, geen verbinding met server, haperende connectie. Als er 1 miljoen spelers online zijn, moeten ze ook genoeg geld hebben om ervoor te zorgen dat we het ook nog kunnen spelen...
Inderdaad, het helpt misschien wel om te weten waar de vijand is, maar als je probeert om steeds bij elkaar te blijven maak je gewoon de meeste kills met zn allen. Daar hoef je niet om te communiceren.. hooguit "Let them come to us" ofzo.quote:Op maandag 8 oktober 2007 10:57 schreef kepler het volgende:
[..]
als ik niet praat win ik ook vaak genoeg
Kheb het ook.. en toen het was bijgewerkt miste ik minimaal 1 medaille.. ik had namelijk met mn ghost 5 mensen overhoop gevlogen en kreeg zo'n medaille ervoor, staat niet in mn lijstje.quote:Op maandag 8 oktober 2007 11:21 schreef kepler het volgende:
waarom worden mijn stats op bungie.net niet bijgehouden?? De matches van afgelopen vrijdag staan er nog niet bij, en mijn laatste SP-levels ook niet
misschien duurt het inderdaad gewoon een tijdje nu ivm drukte... Ik wacht wel gewoon afquote:Op maandag 8 oktober 2007 11:46 schreef Bastard het volgende:
[..]
Kheb het ook.. en toen het was bijgewerkt miste ik minimaal 1 medaille.. ik had namelijk met mn ghost 5 mensen overhoop gevlogen en kreeg zo'n medaille ervoor, staat niet in mn lijstje.![]()
Wil mn lijstje volkrijgen.
Nee, hij staat er niet bij.. en hij was geupdate. Vanmorgen was er weer vertraging, want ik ben nu sergeant ofzo (1 zilver blokje) staat er ook niet.quote:Op maandag 8 oktober 2007 11:49 schreef kepler het volgende:
[..]
misschien duurt het inderdaad gewoon een tijdje nu ivm drukte... Ik wacht wel gewoon af
nou de potjes die we vrijdag gespeeld hebben staan er ook nog niet bij bij mijquote:Op maandag 8 oktober 2007 11:51 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee, hij staat er niet bij.. en hij was geupdate. Vanmorgen was er weer vertraging, want ik ben nu sergeant ofzo (1 zilver blokje) staat er ook niet.
Ik vind die site leuker dan skulls zoeken voor een achievementquote:Op maandag 8 oktober 2007 12:26 schreef Gamedemon het volgende:
Ach zolang ingame mijn rank en skill maar bijgehouden worden vind ik het best, ik kijk die zooi toch niet na online.
Ach die skulls zoek je maar 1 keer en dan kan je de singleplayer weer interessant maken om nog een keer door te spelen.quote:Op maandag 8 oktober 2007 12:29 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik vind die site leuker dan skulls zoeken voor een achievement
ach ik vind het wel leuk, vooral de SPquote:Op maandag 8 oktober 2007 12:35 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ach die skulls zoek je maar 1 keer en dan kan je de singleplayer weer interessant maken om nog een keer door te spelen.
En daarnaast speel ik liever een extra potje online dan dat ik ga geilen op mijn stats van de pot ervoor.
Maarja dat ben ik, tuurlijk is het leuk om een spannend potje nog eens na te kijken.
Vandeweek een killingspree van 22 gehad bijvoorbeeld.. dat is leuk om nog eens te zien.
Maar ik ga echt niet alle potjes nakijken.
Ja dat dus; daar doelde ik ook op met communiceren; je hoeft inderdaad niet constant te roepen, maar een beetje samenwerking is wel fijn.quote:Op maandag 8 oktober 2007 15:52 schreef AQuila360 het volgende:
Het weer even Halo 3 gespeeld.![]()
Elk potje wat ik deed werd niet samengewerkt dat is zo tering irritant. Zo win je helemaal nix en zo is er geen kloot aan![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |