Kan je aan/uit zetten , klik op X als je in de lobby zitquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 10:54 schreef Trigalti het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met je Halo 3 score?
Als je single player doet....
Ik krijg namelijk geen score maar hoor dat dit wel zo hoort te zijn?
Lobby? heb k bij singleplayer een lobby?quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:02 schreef Bastard het volgende:
[..]
Kan je aan/uit zetten , klik op X als je in de lobby zit
Daar vroeg je toch om?quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:05 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Lobby? heb k bij singleplayer een lobby?
En waarom zou ik het aan moeten zetten?
Start matchmaking, change lobby naar Campaign.. start level dat je wilt, klik X om punten aan/uit te zetten, kan ook solo.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:05 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Lobby? heb k bij singleplayer een lobby?
En waarom zou ik het aan moeten zetten?
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 02:36 schreef koen_pijl het volgende:
Snap het einde niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Skull oppakken en er mee slaan (B)... Daarna kan je gewoon doodgaan of het level stoppen.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 09:44 schreef Onnib het volgende:
Nog ff over die skulls...
Als je ze oppakt, is dat genoeg om deze in de campaign opties later terug te vinden?
Of moet je het level uitspelen of het hoofdstuk?
Als je dood gaat moet je de skull dan opnieuw oppakken?
![]()
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:52 schreef Guerra het volgende:
[..]Komt vast nog wel een deel. In iedergeval Halo Wars (die me kut lijkt). Kan niet wachten op Halo 4SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Xbox Live: koenpijl
Psst, dit is het Halo topicquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 14:11 schreef Koentje3 het volgende:
NOOOH ik had 2 gamertags met de naam Kaanes.. Op 1tje 5 uur conan gespeeld, en per ongeljik op de ander 10 min. saints row.. Toen ik erachter kwam dat de profiles niet klopte had ik er 1tje van verwijderd (de kleinste) .. Ik dacht dat de saves die ik had gemaakt bij Conan wel groter moesten zijn omdat ik dat al veel langer had gespeeld..
Maar niet dus.. Nu kan ik weer helemaal opnieuw beginnen /cry !!
Ik ook nogquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 15:46 schreef taart het volgende:
ik ben echt slecht online
Dat doet het wel.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 15:56 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik ook nog![]()
Vind het jammer dat het spel er geen rekening mee houd. en je soms bij veel betere spelers er bij plaats i.p.v. van je eigen level.
Ik ookquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 15:46 schreef taart het volgende:
ik ben echt slecht online
bij mij verschilt het nogalquote:
Jij moet Halo op Herioc spelen,.... is de ervaring en de A.I. veel beter.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 16:30 schreef kepler het volgende:
[..]
bij mij verschilt het nogalHet ene moment gaat het echt supergoed, en het andere moment maak ik 0 kills
Okay, ik zal even mijn visie erop geven.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 15:56 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik ook nog![]()
Vind het jammer dat het spel er geen rekening mee houd. en je soms bij veel betere spelers er bij plaats i.p.v. van je eigen level.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 18:48 schreef DarkManta het volgende:
OMG, wat een spel!!!![]()
Je wordt gewoon in het spel meegezogen...
Heb `m vandaag gehaald, moet nu een soort van Krabtank neerhalen.
Het spel ziet er super goed uit, muziek erg goed verzorgd.
hulde!!!
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 17:32 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Jij moet Halo op Herioc spelen,.... is de ervaring en de A.I. veel beter.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 16:30 schreef kepler het volgende:
[..]
bij mij verschilt het nogalHet ene moment gaat het echt supergoed, en het andere moment maak ik 0 kills
ik vind normal op sommige stukken al moeilijkquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 17:32 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Jij moet Halo op Herioc spelen,.... is de ervaring en de A.I. veel beter.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 20:33 schreef kepler het volgende:
[..]
ik vind normal op sommige stukken al moeilijkIk denk dat ze mij de moeilijkere versie hebben verkocht
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 20:55 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
Voor de mensen die het einde van Halo 3 op legendary niet snappen:
speel de Marathon reeks op de Mac en dan weet je al welke games er zullen volgen van Bungie
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 21:10 schreef MMaRsu het volgende:
Het schijnt dat Halo zich binnen het Marathon universum afspeelt
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 22:16 schreef Reintji het volgende:
Wiki over Marathon, tjek dat logo op die marathon cover. Staat ook nog een stukje over nummer 7 in de marathon games. In Halo dien je die 7 terminals te vinden voor de "Marathon-man" achievement (waar ook dat logo weer terug komt). Heb Marathon wel eens gespeeld op een mac, leg nu de link pas.![]()
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 20:52 schreef jepperdeprep het volgende:
Ik heb een vraagje:
Hoe kan ik co-op campaign spelen met mensen van Xbox live enzo als je ze niet in je friends list hebt staan?
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 20:33 schreef kepler het volgende:
[..]
ik vind normal op sommige stukken al moeilijkIk denk dat ze mij de moeilijkere versie hebben verkocht
ik vind de gameplay ook nu erg lekkerquote:Op zaterdag 6 oktober 2007 09:12 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor,... ga ook erg veel dood op Herioc,... maar de gameplay is zo heerlijk,... blijf het proberen,... elke keer weer anders.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 12:12 schreef Guerra het volgende:
Er zijn veel kleine overeenkomsten tussen Halo en Marathon (logo's, AI, naam van ships, Mark IV armor) maar Bungie heeft al een keer gezegt dat de spellen in een ander universum afspelen. Bungie houd van die kleine eastereggs. En in Marathon lopen ze in een Mark IV armor en in Halo 3 in een Mark VI armor. Het zou dus niet logisch zijn als dit chronologisch zou zijn.
Overigens als je de IWHBYD Skull aanzet hoor je dit:
Marines shout “For Spartaaaa!” as a battlecry.
Brutes say, “We don’t take mastercard”.
Grunts exclaim, “I’m alive? This game rules!“
We got a Futurama fan at Bungie apparently, “Your pending for a bending.“
In the opening cut scenes, Sgt. Johnson says, “Maybe they love the smell of *his cigar name* yeah, I do a little product placement. I gotta get payed too.”
'Hey, I almost got an achievement.' -Marine
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 14:43 schreef MMaRsu het volgende:
gestoorde shit...gister 1.2 miljoen mensen die Halo 3 aan het spelen waren volgens de game..
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 14:43 schreef MMaRsu het volgende:
gestoorde shit...gister 1.2 miljoen mensen die Halo 3 aan het spelen waren volgens de game..
Dat is cool idd, zelfs in Japan zitten ze aan de Halo en er zit er zelfs eentje in Montevideo.quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 14:57 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ik vind dat kaartje met online mensen ook briljant.
Hawai rockt die shit.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 14:57 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ik vind dat kaartje met online mensen ook briljant.
Hawai rockt die shit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |