Het tweede level is hell, dat stuk als je de barracks moet bestormen met die 20 brutes is echt om te huilen. Ik heb het wel 20 keer over nieuw gedaan...quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 23:08 schreef swasfy het volgende:
Na de game uitgespeeld te hebben op Heroic nu het eerste level op Legendary gedaan.
1 uur en 3 minuten, 13 deaths, dit gaat een eeuwigheid duren
Ja dat stuk zit ik nu ook op te k*tten... morgen weer verderquote:Op woensdag 3 oktober 2007 00:01 schreef Haijo het volgende:
[..]
Het tweede level is hell, dat stuk als je de barracks moet bestormen met die 20 brutes is echt om te huilen. Ik heb het wel 20 keer over nieuw gedaan...![]()
Nee dat was Famitsu en dat is logisch want dat is ook een raar Jappenblad.. Edge heeft wel eerder een 10 gegeven aan Super Mario 64.. en Halo1 bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 09:44 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Een eer die ook Nintendogs toekwam.
Halo 1 een 10 geven zegt imo al genoeg imoquote:Op woensdag 3 oktober 2007 09:55 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee dat was Famitsu en dat is logisch want dat is ook een raar Jappenblad.. Edge heeft wel eerder een 10 gegeven aan Super Mario 64.. en Halo1 bijvoorbeeld.
Vernieuwend, geweldige gfxquote:Op woensdag 3 oktober 2007 10:37 schreef BMH het volgende:
[..]
Halo 1 een 10 geven zegt imo al genoeg imo
In die tijd wel ja.. ondanks dat levels veel op elkaar leken... toch een 10quote:
Ok, jij vond het geen 10.. EDGE wel.. en wmb ookquote:Op woensdag 3 oktober 2007 10:59 schreef Retuobak het volgende:
Herhalende levels, geen online MP, flood is een baggervijand, hoop van de wapens waren zinloos. Halo was verre van een slechte game, maar een tien is wmb belachelijk. Hetzelfde geldt overigens ook voor een Half-Life 2, dat EDGE ook met een 10 beoordeelde, daar kan je ook zo een goed aantal minpunten aan opnoemen die het weerhouden van een dergelijk cijfer. Een 10 behoort wmb enkel toe aan games die geen steekje laten vallen, zoals Super Mario Bros. bijv.
ik merk hetquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:50 schreef MMaRsu het volgende:
Kepler de hele game wordt echt een stuk mooier en vetter zodra je verder komt
Oh ben benieuwd. Heb daar helemaal niet opgelet. Ben nu trouwens bezig met die skulls, is wel tricky zeg. Heb er nu drie en dat waren de makkelijkequote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee geen skulls die heb ik allemaal al. Ik bedoel die ogen, terminals noemen ze die.. dat zijn toch net ogen? Als je ze allemaal heb geactiveerd, dan krijg je de achievement Marathon man
Die Ark op de achtergrond vond ik lelijk eigenlijk.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 11:49 schreef Guerra het volgende:
Mja binnenlevels vind ik allemaal niet even mooi nee, maar die buitenlevels, vooral dat zandlevel, zijn echt heel mooi. Vooral met de Ark op de achtergrond.
Ik heb ook pindakaas in mn ogen denk ik... pas sinds het gezeik over kartels ben ik ze gaan ZOEKEN.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 12:23 schreef Chocobo het volgende:
Ik zal wel poep in mijn ogen hebbenVind het allemaal geweldig,.... snap echt niet dat je de tijd neemt om kartels of pixels te tellen,.... echt niet
Nou ik liep dat level door op jouw manier!quote:Op woensdag 3 oktober 2007 12:23 schreef Chocobo het volgende:
Ik zal wel poep in mijn ogen hebbenVind het allemaal geweldig,.... snap echt niet dat je de tijd neemt om kartels of pixels te tellen,.... echt niet
Ok,... ik zie ze namelijk nietquote:Op woensdag 3 oktober 2007 12:36 schreef ach het volgende:
Op 720p zijn sommige levels ook ontzettend lelijk. Als je zegt dat die kartels je niet opvallen dan heb je echt stront in je ogen zitten.
Nu zie ik ze welquote:
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 12:03 schreef Reintji het volgende:
[..]
Oh ben benieuwd. Heb daar helemaal niet opgelet. Ben nu trouwens bezig met die skulls, is wel tricky zeg. Heb er nu drie en dat waren de makkelijke![]()
7 Inderdaad. Activeren met RB en heel de tijd op A blijven drukken, tot het afgelopen isquote:Op woensdag 3 oktober 2007 13:40 schreef Bastard het volgende:
[..]
Daar zijn er een stuk of 6 of 7 van geloof ik gelezen te hebben..
2 gezien tot nu toe, 1 gemist alquote:Op woensdag 3 oktober 2007 13:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
7 Inderdaad. Activeren met RB en heel de tijd op A blijven drukken, tot het afgelopen is
Oh, zal eens opzoek! (staan ze ergens in de eerste twee missies?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 13:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
7 Inderdaad. Activeren met RB en heel de tijd op A blijven drukken, tot het afgelopen is
Moet ik even opzoeken.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 13:46 schreef Reintji het volgende:
[..]
Oh, zal eens opzoek! (staan ze ergens in de eerste twee missies?)
Je kan het toch gelijk meenemen als je aan het spelen ben?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 13:48 schreef Trigalti het volgende:
Ik doe al die extra shit wel als k Halo 3 een eker op mijn eigen tempo en manier uitgespeeld heb..
Ja kan inderdaad.. maar ben al bij level 5 ofzo en heb er nog niet op gelet.. dusja..quote:Op woensdag 3 oktober 2007 13:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Je kan het toch gelijk meenemen als je aan het spelen ben?
Ik heb hem ook eerst uitgespeeld hoor... en daarna ben ik opzoek gegaan naar de skulls en terminals. Ik moet nog 2 zilveren skulls
Vanaf level 6 komen ze ..quote:Op woensdag 3 oktober 2007 13:53 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Ja kan inderdaad.. maar ben al bij level 5 ofzo en heb er nog niet op gelet.. dusja..![]()
en daar heb ik lang overgedaan.. Ik kreeg die genade jump maar niet voor elkaar.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 13:56 schreef Bastard het volgende:
[..]
Vanaf level 6 komen ze ..
En die skulls.. ik heb daar een youtube filmpje voor gekeken, liggen op de meest vreemde plekken waar je anders echt nooit zou komen.
In de ark gisteren 1 gehaald, moet je echt midden in die zandbak van je fiets stappen, berg opklimmen, op een gebouw springen en dan met een granaat jezelf launchen naar een pilaar.. en daar aan het einde ligt ie dan
ok, bedankt. Mhoa, ben nu klaar op normal. Ga nu via campaign opzoek naar skulls en dan die terminals. Filmpje pakken kan altijd nog, maar bedankt iig!quote:Op woensdag 3 oktober 2007 13:49 schreef charmed_angel het volgende:
In the Covenant 3 in The Ark 3 en in Halo 1.
Het beste kan je een filmpje erbij pakken van YouTube want sommige zijn niet echt te vinden
Oppassen, je moet die terminals allemaal uitkijken tot ze niet meer op A reageren of totdat je /END FRAGMENT leest.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 14:02 schreef Reintji het volgende:
[..]
ok, bedankt. Mhoa, ben nu klaar op normal. Ga nu via campaign opzoek naar skulls en dan die terminals. Filmpje pakken kan altijd nog, maar bedankt iig!
ja maar sommige 2 geloof ik... kregen niet de tekst /END FRAGMENT... maar iets andersquote:Op woensdag 3 oktober 2007 15:33 schreef Haijo het volgende:
[..]
Oppassen, je moet die terminals allemaal uitkijken tot ze niet meer op A reageren of totdat je /END FRAGMENT leest.
wat is datquote:
Dat zijn die terminals die je moet activeren. Heb zelf even een screenshot gemaakt...quote:Op woensdag 3 oktober 2007 16:02 schreef kepler het volgende:
[..]
wat is dat![]()
En waar vind ik al die skulls? Ik kan ze echt niet vinden
Ik doe ze wel een keer als ik klaar ben met de campaign, beetje in co-op zoeken naar die dingen
hmm die heb ik nog nergens gezienquote:Op woensdag 3 oktober 2007 16:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat zijn die terminals die je moet activeren. Heb zelf even een screenshot gemaakt...
[afbeelding]
De skulls liggen overal en nergens en zijn erg moeilijk te vinden. Het beste is om youtube erbij te pakken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |