Een 8, de SP suckt, is alleen co op leuk en grafisch is het niet echt geweldig.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 11:53 schreef Fliepke het volgende:
ik ben bezig met de review van Halo 3 voor FOK!games. Het punt weet ik al.
wat zouden jullie de game geven op een schaal van 1-10?
Ik vind die voertuigen maar irritant. Leuk voor CTF etc maar niet voor slayer.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 12:00 schreef zatoichi het volgende:
Sandtrap is echt een geniaal level!
Met de big team mode gespeeld. Ik pak eerst een laser en schiet lekker drie gastjes op de elephant dood, vervlolgens mij vijf man er zelf in klimmen; een driver, twee aan de guns, en twee met zware wapens in het voertuig. Dat was echt zo cool!
Halo 3 krijgt van mij een 8,732321
ben ik het wel mee eens, maar ik zou de SP dus een half puntje hoger geven. De gevechten zijn wel erg cool en het speelt gewoon erg lekker wegquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 12:32 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Een 8, de SP suckt, is alleen co op leuk en grafisch is het niet echt geweldig.
Ik zou het een 9 geven, graphics vind ik toch echt goed, ontzettend goed zelfs, SP is fantastisch en met al die features is de replay er van ook erg groot wat je niet vaak ziet bij SP.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 12:37 schreef kepler het volgende:
[..]
ben ik het wel mee eens, maar ik zou de SP dus een half puntje hoger geven. De gevechten zijn wel erg cool en het speelt gewoon erg lekker weg![]()
co-op heb ik nog niet eens gedaan
ik zit pas in level 2 of drie geloof ikquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 12:44 schreef Haijo het volgende:
[..]
Ik zou het een 9 geven, graphics vind ik toch echt goed, ontzettend goed zelfs, SP is fantastisch en met al die features is de replay er van ook erg groot wat je niet vaak ziet bij SP.
de toernooien die ik heb mee gedaan gingen altijd primaquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 12:52 schreef Viro het volgende:
uit eerdere ervaringen van fok x360 toernooien zeg ik : Nee, te chaotisch, mensen die niet komen opdagen, onderlinge ruzies etc etc
Haha, ik wil vanavond wel co-oppen hoor. Er is een zeker gevecht met scarabs en voertuigen dat je mee MOET maken wil je een goede review kunnen geven...quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 12:55 schreef kepler het volgende:
[..]
ik zit pas in level 2 of drie geloof ik
Ja forza was alleen goed geregeld, maar gow en Worms nietquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 12:55 schreef kepler het volgende:
[..]
de toernooien die ik heb mee gedaan gingen altijd prima
ik schrijf de review ook nietquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 12:56 schreef Haijo het volgende:
[..]
Haha, ik wil vanavond wel co-oppen hoor. Er is een zeker gevecht met scarabs en voertuigen dat je mee MOET maken wil je een goede review kunnen geven...
Gewoon RB ingedrukt houden als ze in de buurt zijn, noobquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 12:37 schreef Def1987 het volgende:
[..]
Ik vind die voertuigen maar irritant. Leuk voor CTF etc maar niet voor slayer.
Elke speler die helemaal geen skills heeft met wapens stapt in een banshee en wint zo elke ronde. Vooral op die grote maps zoals dat zand level. Erg frustrerend![]()
En dan heb ik het over de mensen die constant in voertuigen stappen en als er geen banshee in de buurt is dat ze doelloos rondlopen en slachtvoer zijn. Ze doen dan daan enkele moeite om te killen, en als ze een keer de trigger vinden dan staan ze stil of lopen ze in een rechte lijn naar je toe![]()
Gisteren een aantal rondes op die zand map meegemaakt dat heel het vijandelijke team bestond uit een volle warthog, 1 banshee en een chopper. Zodra je terugspawned in het level werd je alweer gelijk overreden. Dan heb ik er al gauw genoeg van. Probeer het ook zoveel mogelijk te ontwijken maar je weet niet van te voren welke map en mode je krijgt voorgeschoteld in matchmaking.
Shotty Sniper modes vind ik daarom helemaal geweldig. Vooral op non-vehicles maps. FFA slayer op close combat maps vind ik ook erg leuk mits ik niet in de laatste seconde uit de top3 verdwijn (veel meegemaakt vandaag en gisteren.)
Edit: De SP was goed maar als je het vergelijkt met Halo1 dan blijft Halo1 voor mij nog steeds de beste uit de reeks met op afstand deel 3 en dan deel 2. Maar de SP is niet slecht, het knalt lekker weg en het verhaal is goed.
De MP blijft gewoon geweldig. Een 9![]()
Ik had het over het feit dat er mensen zijn die constant in een voertuig zitten. Als je dan TS speelt en je wordt om de minuut overreden omdat er weer 3 voertuigen op je afkomen dan is de lol er snel vanaf.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 13:54 schreef ach het volgende:
[..]
Gewoon RB ingedrukt houden als ze in de buurt zijn, noob
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The line is a dot to you!
Ogen?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 16:40 schreef charmed_angel het volgende:
Die ogen in het spel. Weet nu eindelijk hoe je ze moet activeren... moet er nog 4 als het goed is.. en dan heb ik weer 40 punten erbij
De soundtrack is idd erg goed. Helaas zijn er weinig nieuwe liedjes en is de muziek vaker dan niet fout geplaatst. Soms hoor je helemaal geen muziek bij een actievol moment terwijl je een andere keer grootse epische klanken hoort terwijl er niets gebeurd.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 13:11 schreef Retuobak het volgende:
@ Fliepke nog
Ik zou de game een 7.5 geven. De single-player heeft me nog niet écht weten te boeien tot nu toe, maar de MP is wel leuk. Grafisch laat het me ook wat teveel steekjes vallen. Soundtrack is wel geweldig.
Vanmorgen zo om gelachenquote:
Het maken van de kill was al een moment van euforie voor mij. Die kerel in de Banshee killde echt iedereen constant en niemand kreeg hem neer. Was zo blij als een kind toen ik hem eindelijk zo pakte.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 19:38 schreef Chocobo het volgende:
Vanmorgen zo om gelachenEcht een geweldig shot!
Worms wel tochquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 12:58 schreef Viro het volgende:
[..]
Ja forza was alleen goed geregeld, maar gow en Worms niet![]()
nee geen skulls die heb ik allemaal al. Ik bedoel die ogen, terminals noemen ze die.. dat zijn toch net ogen? Als je ze allemaal heb geactiveerd, dan krijg je de achievement Marathon manquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 18:37 schreef Guerra het volgende:
Ik denk dat ze Skulls bedoelt.
Het tweede level is hell, dat stuk als je de barracks moet bestormen met die 20 brutes is echt om te huilen. Ik heb het wel 20 keer over nieuw gedaan...quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 23:08 schreef swasfy het volgende:
Na de game uitgespeeld te hebben op Heroic nu het eerste level op Legendary gedaan.
1 uur en 3 minuten, 13 deaths, dit gaat een eeuwigheid duren
Ja dat stuk zit ik nu ook op te k*tten... morgen weer verderquote:Op woensdag 3 oktober 2007 00:01 schreef Haijo het volgende:
[..]
Het tweede level is hell, dat stuk als je de barracks moet bestormen met die 20 brutes is echt om te huilen. Ik heb het wel 20 keer over nieuw gedaan...![]()
Nee dat was Famitsu en dat is logisch want dat is ook een raar Jappenblad.. Edge heeft wel eerder een 10 gegeven aan Super Mario 64.. en Halo1 bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 09:44 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Een eer die ook Nintendogs toekwam.
Halo 1 een 10 geven zegt imo al genoeg imoquote:Op woensdag 3 oktober 2007 09:55 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee dat was Famitsu en dat is logisch want dat is ook een raar Jappenblad.. Edge heeft wel eerder een 10 gegeven aan Super Mario 64.. en Halo1 bijvoorbeeld.
Vernieuwend, geweldige gfxquote:Op woensdag 3 oktober 2007 10:37 schreef BMH het volgende:
[..]
Halo 1 een 10 geven zegt imo al genoeg imo
In die tijd wel ja.. ondanks dat levels veel op elkaar leken... toch een 10quote:
Ok, jij vond het geen 10.. EDGE wel.. en wmb ookquote:Op woensdag 3 oktober 2007 10:59 schreef Retuobak het volgende:
Herhalende levels, geen online MP, flood is een baggervijand, hoop van de wapens waren zinloos. Halo was verre van een slechte game, maar een tien is wmb belachelijk. Hetzelfde geldt overigens ook voor een Half-Life 2, dat EDGE ook met een 10 beoordeelde, daar kan je ook zo een goed aantal minpunten aan opnoemen die het weerhouden van een dergelijk cijfer. Een 10 behoort wmb enkel toe aan games die geen steekje laten vallen, zoals Super Mario Bros. bijv.
ik merk hetquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:50 schreef MMaRsu het volgende:
Kepler de hele game wordt echt een stuk mooier en vetter zodra je verder komt
Oh ben benieuwd. Heb daar helemaal niet opgelet. Ben nu trouwens bezig met die skulls, is wel tricky zeg. Heb er nu drie en dat waren de makkelijkequote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee geen skulls die heb ik allemaal al. Ik bedoel die ogen, terminals noemen ze die.. dat zijn toch net ogen? Als je ze allemaal heb geactiveerd, dan krijg je de achievement Marathon man
Die Ark op de achtergrond vond ik lelijk eigenlijk.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 11:49 schreef Guerra het volgende:
Mja binnenlevels vind ik allemaal niet even mooi nee, maar die buitenlevels, vooral dat zandlevel, zijn echt heel mooi. Vooral met de Ark op de achtergrond.
Ik heb ook pindakaas in mn ogen denk ik... pas sinds het gezeik over kartels ben ik ze gaan ZOEKEN.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 12:23 schreef Chocobo het volgende:
Ik zal wel poep in mijn ogen hebbenVind het allemaal geweldig,.... snap echt niet dat je de tijd neemt om kartels of pixels te tellen,.... echt niet
Nou ik liep dat level door op jouw manier!quote:Op woensdag 3 oktober 2007 12:23 schreef Chocobo het volgende:
Ik zal wel poep in mijn ogen hebbenVind het allemaal geweldig,.... snap echt niet dat je de tijd neemt om kartels of pixels te tellen,.... echt niet
Ok,... ik zie ze namelijk nietquote:Op woensdag 3 oktober 2007 12:36 schreef ach het volgende:
Op 720p zijn sommige levels ook ontzettend lelijk. Als je zegt dat die kartels je niet opvallen dan heb je echt stront in je ogen zitten.
Nu zie ik ze welquote:
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 12:03 schreef Reintji het volgende:
[..]
Oh ben benieuwd. Heb daar helemaal niet opgelet. Ben nu trouwens bezig met die skulls, is wel tricky zeg. Heb er nu drie en dat waren de makkelijke![]()
7 Inderdaad. Activeren met RB en heel de tijd op A blijven drukken, tot het afgelopen isquote:Op woensdag 3 oktober 2007 13:40 schreef Bastard het volgende:
[..]
Daar zijn er een stuk of 6 of 7 van geloof ik gelezen te hebben..
2 gezien tot nu toe, 1 gemist alquote:Op woensdag 3 oktober 2007 13:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
7 Inderdaad. Activeren met RB en heel de tijd op A blijven drukken, tot het afgelopen is
Oh, zal eens opzoek! (staan ze ergens in de eerste twee missies?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 13:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
7 Inderdaad. Activeren met RB en heel de tijd op A blijven drukken, tot het afgelopen is
Moet ik even opzoeken.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 13:46 schreef Reintji het volgende:
[..]
Oh, zal eens opzoek! (staan ze ergens in de eerste twee missies?)
Je kan het toch gelijk meenemen als je aan het spelen ben?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 13:48 schreef Trigalti het volgende:
Ik doe al die extra shit wel als k Halo 3 een eker op mijn eigen tempo en manier uitgespeeld heb..
Ja kan inderdaad.. maar ben al bij level 5 ofzo en heb er nog niet op gelet.. dusja..quote:Op woensdag 3 oktober 2007 13:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Je kan het toch gelijk meenemen als je aan het spelen ben?
Ik heb hem ook eerst uitgespeeld hoor... en daarna ben ik opzoek gegaan naar de skulls en terminals. Ik moet nog 2 zilveren skulls
Vanaf level 6 komen ze ..quote:Op woensdag 3 oktober 2007 13:53 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Ja kan inderdaad.. maar ben al bij level 5 ofzo en heb er nog niet op gelet.. dusja..![]()
en daar heb ik lang overgedaan.. Ik kreeg die genade jump maar niet voor elkaar.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 13:56 schreef Bastard het volgende:
[..]
Vanaf level 6 komen ze ..
En die skulls.. ik heb daar een youtube filmpje voor gekeken, liggen op de meest vreemde plekken waar je anders echt nooit zou komen.
In de ark gisteren 1 gehaald, moet je echt midden in die zandbak van je fiets stappen, berg opklimmen, op een gebouw springen en dan met een granaat jezelf launchen naar een pilaar.. en daar aan het einde ligt ie dan
ok, bedankt. Mhoa, ben nu klaar op normal. Ga nu via campaign opzoek naar skulls en dan die terminals. Filmpje pakken kan altijd nog, maar bedankt iig!quote:Op woensdag 3 oktober 2007 13:49 schreef charmed_angel het volgende:
In the Covenant 3 in The Ark 3 en in Halo 1.
Het beste kan je een filmpje erbij pakken van YouTube want sommige zijn niet echt te vinden
Oppassen, je moet die terminals allemaal uitkijken tot ze niet meer op A reageren of totdat je /END FRAGMENT leest.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 14:02 schreef Reintji het volgende:
[..]
ok, bedankt. Mhoa, ben nu klaar op normal. Ga nu via campaign opzoek naar skulls en dan die terminals. Filmpje pakken kan altijd nog, maar bedankt iig!
ja maar sommige 2 geloof ik... kregen niet de tekst /END FRAGMENT... maar iets andersquote:Op woensdag 3 oktober 2007 15:33 schreef Haijo het volgende:
[..]
Oppassen, je moet die terminals allemaal uitkijken tot ze niet meer op A reageren of totdat je /END FRAGMENT leest.
wat is datquote:
Dat zijn die terminals die je moet activeren. Heb zelf even een screenshot gemaakt...quote:Op woensdag 3 oktober 2007 16:02 schreef kepler het volgende:
[..]
wat is dat![]()
En waar vind ik al die skulls? Ik kan ze echt niet vinden
Ik doe ze wel een keer als ik klaar ben met de campaign, beetje in co-op zoeken naar die dingen
hmm die heb ik nog nergens gezienquote:Op woensdag 3 oktober 2007 16:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat zijn die terminals die je moet activeren. Heb zelf even een screenshot gemaakt...
[afbeelding]
De skulls liggen overal en nergens en zijn erg moeilijk te vinden. Het beste is om youtube erbij te pakken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |