Toen was het maybe al te laat...quote:Op donderdag 4 oktober 2007 16:41 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Jep... dat lijkt mij ook. Iedere keer als ze te ver van elkaar gescheiden worden vallen er doden. Toen bij die truck en nu bij de buis. Wat ik alleen vreemd vind is dat bij de laatste keer die vrouw weer tot leven kwam. Bij de truck bleven ze dood.
Toen Alejandro Maya bij de truck vond had ze zichzelf al 'gehealed', want haar ogen hadden geen zwarte tranen meer.
Alejandro was er vroeg bij.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 16:41 schreef Foreverblue het volgende:
Wat ik alleen vreemd vind is dat bij de laatste keer die vrouw weer tot leven kwam. Bij de truck bleven ze dood.
The have a "yin yang" thingy going onquote:Op donderdag 4 oktober 2007 16:14 schreef Neoktheone het volgende:
Ik denk dat Alejandro een soort twee-eenheid vormt met zijn tweelingzus. Hij kan dus niet healen, maar kan alleen alles van zijn zus ongedaan maken. Zijn zus kan haar krachten niet onder controle houden als hij er niet is. Ze moeten dus altijd bij elkaar blijven voor de veiligheid van anderen.
Ja precies, daar dacht ik ook aan. Zij is zwart, ziekte. Hij is wit, genezing. En samen zijn ze in balans. En misschien kunnen ze samen wel god weet wat! (beetje zoals Northstar en Aurora in X-Men, die tweeling was ook veel sterker)quote:Op donderdag 4 oktober 2007 17:09 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
The have a "yin yang" thingy going on
Claire schreef je naamquote:Op donderdag 4 oktober 2007 21:42 schreef Charles.Darwin het volgende:
mja wel logisch, tweelingen in het Heroes universum, daar doe je zoiets mee.
Maar echt nuttige krachten zijn het niet, ben benieuwd wat ze er verder mee gaan doen.
Ik leef met je meequote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:22 schreef Ruzbeh het volgende:
Nog 5 dagen.
O ja!quote:Op donderdag 4 oktober 2007 21:48 schreef LasTeR het volgende:
Ik denk dat wanneer Maya niet bij Alejandro kan zijn en een ieder die haar ervan probeert te weerhouden lekker dood gaat.![]()
Hadden jullie dat nog niet door dan?quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 00:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O ja!Want die mensen van de vrachtwagen hielden haar weg van haar broer en BAM. EN die vrouw die hen hielp die vond ook dat ze door moest rennen en niet moest wachten op haar brower en BAM. Daar zit wat in!
Neuh, ik zat bij Yin & Yangquote:
Ik dus wel hé.quote:
Ze hadden natuurlijk niet verwacht dat de dokter hem zou laten gaan. Wat ie wel gedaan heeft, met opzet.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 09:40 schreef Gremen het volgende:
- De company zocht die haitiaan, omdat ze denken dat hij hen heeft verraden en toen ook noah heeft neergeschoten en er met claire vandoor is gegaan. Nu vinden ze hem en hij is zelfs ziek en zonder krachten... en wat doen ze, ze sturen de dokter zodat hij nu weer gewoon rond loopt. Is dat niet een beetje vreemd van de company?
Hiro heeft ando op het laatste moment weer naar zijn cubicle geteleporteerd en is toen alleen terug naar New York gegaan om Sylar af te maken.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 09:40 schreef Gremen het volgende:
Gister ook de tweede aflevering gezien
twee dingetjes:
- Kenden parkman en ando elkaar niet uit de laaste aflevering van seizoen één?
Iddquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 10:52 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Het was de bedoeling volgens mij dat hij hem eerst mee zou nemen en dan pas beter maken..
En hij heeft niet zijn geheugen gewist aangezien hij hem naar Noah gestuurd heeft.. En hij daarover met Noah aan de telefoon gezeten heeft.. Van dat het plan was gelukt blabla
Hmz, ik DENK dat Mohinder het naspeelde...quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 12:54 schreef Ruzbeh het volgende:
Volgens mij heeft de Haitian wel gewoon de geheugen van Suresh gewist. Want je ziet duidelijk hoe het beeld veranderd en dat Bob opeens voor z'n neus staat en dan kijkt Suresh zo van "Huh?".
Ik denk dat het is om ons een verkeerde beeld te geven over wat er is gebeurdquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 13:16 schreef Ruzbeh het volgende:
Als Mohinder het naspeelde dan zou je ook niet dat beeld krijgen dat Bob plotseling voor z'n neus staat.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 13:36 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik kijk net aflevering 2 opnieuw en je hebt gelijk.
Zoiets kan het ook, iig iets in die richtingquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 14:11 schreef Charles.Darwin het volgende:
Lijkt me dat Mohinder zijn geheugen gewoon heeft laten legen, om lekker overtuigend over te komen. Eerst stuurt hij Hatian naar Benett, vervolgens laat hij zijn geheugen wissen, speelt de vermoorde onschuld tov Bob het Goudmannetje, en belt daarna Benett om te vragen wat er nu precies aan de hand is, waardoor hij weer helemaal op de hoogste is.
Voordelen: Haitian back in play. Handig om in je team te hebben.
Nadelen: een flinke hoofdpijn
Die andere is een spoiler voor NL kijkersquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 00:14 schreef Yashaaaaa het volgende:
Als ik eerlijk mag zijn Treveo.. vond ik die ander veel stoerderLekker herkenbaar ook.. Als ik hier roze en blauw zag dan was jij het
Deze is ook tof maar die ander was toffer
De Haitian heeft Suresh's geheugen dus niet gewist omdat hij zelf zegt in de telefoongesprek met Bennet dat hij binnenkort de Haitian weer ontmoet (dat zegt hij dus niet letterlijk).quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 14:11 schreef Charles.Darwin het volgende:
Lijkt me dat Mohinder zijn geheugen gewoon heeft laten legen, om lekker overtuigend over te komen. Eerst stuurt hij Hatian naar Benett, vervolgens laat hij zijn geheugen wissen, speelt de vermoorde onschuld tov Bob het Goudmannetje, en belt daarna Benett om te vragen wat er nu precies aan de hand is, waardoor hij weer helemaal op de hoogste is.
Voordelen: Haitian back in play. Handig om in je team te hebben.
Nadelen: een flinke hoofdpijn
Ahjaquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 15:00 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
De Haitian heeft Suresh's geheugen dus niet gewist omdat hij zelf zegt in de telefoongesprek met Bennet dat hij binnenkort de Haitian weer ontmoet (dat zegt hij dus niet letterlijk).
Dat zou kunnen, Mohinder "woont" nu met Parkman en Molly samen. Ik denk niet dat Parkman weet waar Mohinder mee bezig is... of wel?quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 15:43 schreef LasTeR het volgende:
Ik denk dat zijn geheugen is gewist voor het geval dat The Company ook mannetjes hebben die gedachten kunnen lezen? Of praat ik nu maar wat?
Denk het wel. Parkman wil toch ook de company pakken, ze hebben nog steeds iets in hem geinjecteerd. Hij beschermt ook molly tegen hen. En Mohinder belt regelmatig met noah, dus zal er ook wel eens over nadenken en dat hoort Parkman danquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 16:33 schreef Treveo het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, Mohinder "woont" nu met Parkman en Molly samen. Ik denk niet dat Parkman weet waar Mohinder mee bezig is... of wel?
De negert heeft iig gezorgd voor een zwart gat bij Mohinder. Het laatste stukje van hun samenzijn is hij kwijt.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 15:43 schreef LasTeR het volgende:
Ik denk dat zijn geheugen is gewist voor het geval dat The Company ook mannetjes hebben die gedachten kunnen lezen? Of praat ik nu maar wat?
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 12:45 schreef SweetyPie het volgende:
Ando en Matt zullen aanwezig zijn op Collectormania 26-28 okt en the Haitian en Eden op de LondonExpo.
Why the crap worden dit soort dingen altijd georganiseerd in Engeland... Grrrr
Wtf, twee tientjes maar?quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 12:59 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Engeland ben je ook zo als je wil.. ik ken mensen die weleens een last minute naar Engeland nemen en dan zijn ze twee tientjes kwijt ofzo XD.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 12:59 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
EvilMarc: je avatarawhie. Leuk gedaan ^^.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omnia dicta fortiora, si dicta Latina
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 12:45 schreef SweetyPie het volgende:
Ando en Matt zullen aanwezig zijn op Collectormania 26-28 okt en the Haitian en Eden op de LondonExpo.
Why the crap worden dit soort dingen altijd georganiseerd in Engeland... Grrrr
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 20:23 schreef Treveo het volgende:
[..]
Wat gaan ze zeggen in NL Heroes #6?
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 21:33 schreef Ruzbeh het volgende:
Jivis' icoon is inmiddels geblokkeerd.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 11:48 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
De negert heeft iig gezorgd voor een zwart gat bij Mohinder. Het laatste stukje van hun samenzijn is hij kwijt.
Daar heb je wel een puntquote:Op zondag 7 oktober 2007 11:33 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Sowieso als die vanuit dit plaatje kunnen zien dat het de teen van Claire is zijn het wel echte freaks..
En echte freaks wachten niet op rtl 5 maar downloaden het hele seizoen en zijn bij
Dat is niet relevant, want de ins en outs van het betere downloaden is iets wat we niet op FOK! bespreken.quote:Op zondag 7 oktober 2007 17:49 schreef Electro-Worm het volgende:
Hoelaat zal hij online staan op eztv?
quote:Op zondag 7 oktober 2007 17:51 schreef Breuls het volgende:
http://entertainment.time(...)o/article2576583.ece
Verwijderde scene uit wat ik denk dat wel de Pilot zal zijn geweest. Geen idee of deze ergens in de afgelopen 26 topics al eens is gepost, maar bij deze.
Verwijderde scene uit wat ik denk dat wel de Pilot zal zijn geweest. Geen idee of deze ergens in de afgelopen 26 topics al eens is gepost, maar bij deze.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 18:25 schreef LasTeR het volgende:
What the hell? Dat is toch de scéne van dat meisje en die ouders die aan de trappenkast geplakt zijn? Wilden ze eerst dan een andere klote arabische shit dinges character ofzo?
quote:Op zondag 7 oktober 2007 18:25 schreef LasTeR het volgende:
[..]
What the hell? Dat is toch de scéne van dat meisje en die ouders die aan de trappenkast geplakt zijn? Wilden ze eerst dan een andere character ofzo?
Nee. Dit is een scene daarvoor, als ik me niet vergis. Of het hetzelfde huis is, is mij niet helemaal duidelijk (er zijn wel dezelfde mensen, qua collega's, maar de scene toont niets van Molly's ouders). In His Own Image (de pilot) duurt oorspronkelijk 72 (of 73) minuten, en is flink ingekort voor de tv-uitzending. Matt Parkman is daardoor pas geintroduceerd in Don't Look Back (ep2). Het is ook niet moeilijk te bedenken dat deze scene niet in de TV-versie zat: de introductie in de scene met Molly is bijna hetzelfde en voldoet prima.quote:Op zondag 7 oktober 2007 18:25 schreef LasTeR het volgende:
[..]
What the hell? Dat is toch de scéne van dat meisje en die ouders die aan de trappenkast geplakt zijn? Wilden ze eerst dan een andere character ofzo?
De brunette zit ook in de scene met Molly, als ik het me goed herinner.quote:Op zondag 7 oktober 2007 19:06 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Niet alleen Molly is daarin niet te zien maar die blonde vrouw waar Matt mee samenwerkte in s01 is hier een brunette? Vind Molly toch leuker.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 20:05 schreef Breuls het volgende:
De brunette zit ook in de scene met Molly, als ik het me goed herinner.
Jep. Da's Stacy Haiduk.quote:Op zondag 7 oktober 2007 20:29 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Klopt. Die werkt samen met de blonde collega van Matt.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 21:33 schreef Ruzbeh het volgende:
Jivis' icoon is inmiddels geblokkeerd.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 22:03 schreef ikJur het volgende:
ik ben ff vergeten hoe het einde nou was van seizoen 1. Hoe ging sylar dood enzo?
quote:Op zondag 7 oktober 2007 22:06 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Hij ging niet doodHiro stak heel flauw dat zwaard in hem.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
quote:Op zondag 7 oktober 2007 22:12 schreef Ruzbeh het volgende:
Hij ging wel dood, je zag dat z'n ogen wit werden ofzo.We zitten in USASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ehm... dat die groep van mama Petrelli en papa Nakimura wordt uitgemoord lijkt mij best een belangrijke overkoepelende verhaallijn hoor. Om nog maar te zwijgen van het virus en van Sauron.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 16:30 schreef alwaysthebest het volgende:
Er is nog geen overkoepelende verhaallijn en er wordt nog nergens naar toe gewerkt, dat mis ik nog een beetje. Maar ik neem aan dat dat komende afleveringen langzaamaan weer komt.
Klinkt goed... en je 300 ava is back!quote:Op zondag 7 oktober 2007 22:37 schreef Zhenar het volgende:
Ik denk trouwens dat West best wel de moordenaar kan zijn. Ik vertrouw hem sowieso niet en die agent zei nog iets over "Unless it's someone that can fly". We moeten geloven dat het iemand is die al ouder is (zoals de rest van die groep), maar wie weet heeft West wel meerdere powers (net als Sylar en Peter), waaronder eeuwige jeugd oid.
Ik dacht dat Sylar nog leefde? Hij is toch nog in die put gekropen ofzoquote:Op zondag 7 oktober 2007 22:31 schreef Maisnon het volgende:
en besidesMensen die zien dat hij dood gaat hebben dus die aflevering gekeken, en het einde dus ook gezien
dus dan is alles over Sylars lot een dikke spoiler.
[USA] Heroes #27quote:Op maandag 8 oktober 2007 00:01 schreef EvilMarc het volgende:
Oja.. wie gaat het volgende topic openen ?Ik niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |