Er zit ook een foutje in de vorige topics links, fix je hem ff?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 11:09 schreef Yashaaaaa het volgende:
Mijn laatste post van het vorige topic:
[..]
Tnxquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 11:26 schreef Yashaaaaa het volgende:
Gefixt
Ik ga maar even online heroes unmasked kijken.. Dan zal die toch wel binnen zijn
SPOILER: Zie novel 053Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als de aflevering eenmaal is uitgezonden lijkt het me logischer dat je er hier gewoon over kunt praten en iemand die hem nog niet gezien heeft maar even uit het topic moet blijven.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 14:55 schreef Yashaaaaa het volgende:
Moet ik het anders ff in spoilers zetten? Wat zijn de regels wat dat betreft eigenlijk? Wanneer mag er open over de aflevering gepraat worden?
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 14:42 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik vond hem ook leuk.. ^^Daboedaboeda.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of zoiets.![]()
"Atb is lief, groetjes Peri."
Sluit ik me bij aan, het kabbelt maar een beetje voort.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 16:01 schreef Merkie het volgende:
Beetje saai, Claire die haar teen afknipt was het hoogtepunt van de aflevering.
Ook die 'twist' zag gelukkig niemand aankomen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 15:44 schreef SiGNe het volgende:
Goede aflevering weer, alleen lullig voor hiro, wordt ie toch een beetje verliefd op het meisje, gaat die engelsman er straks mee vandoor..
ghehe Alejandroooooooooooo is echt van het kaliber WALTTTT en JOSHHHH bij lost en 24quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 16:26 schreef TC03 het volgende:
Die teen die een meter de lucht invliegt...
Voor de rest weer een saaie clichématige aflevering. Al die sub-storylines maken het er niet bepaald boeiender op.Ik bedoel, nu moet Peter ineens iPods gaan zoeken ofzo... Echt, waar slaat het op. Om nog maar niet te beginnen over Hiro met z'n sprookjesverhaal in historisch Japan. En natuurlijk die Mexicanen. "ALEJANDROOOOOOOO!"
Waarom staat die irritante gozert trouwens bij Claire naar binnen te kijken? Kom op zeg, dit vind ik onrealistischer dan een teen die weer aangroeit.
't Is echt alles behalve interessant.
Peter had idd gewoon dat kistje kunnen pakkenquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 16:26 schreef TC03 het volgende:
Die teen die een meter de lucht invliegt...
Voor de rest weer een saaie clichématige aflevering. Al die sub-storylines maken het er niet bepaald boeiender op.Ik bedoel, nu moet Peter ineens iPods gaan zoeken ofzo... Echt, waar slaat het op. Om nog maar niet te beginnen over Hiro met z'n sprookjesverhaal in historisch Japan. En natuurlijk die Mexicanen. "ALEJANDROOOOOOOO!"
Waarom staat die irritante gozert trouwens bij Claire naar binnen te kijken? Kom op zeg, dit vind ik onrealistischer dan een teen die weer aangroeit.
't Is echt alles behalve interessant.
Want als je kan vliegen is het doodnormaal om bij Claire naar binnen te kijken?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 16:32 schreef koffiekoekje het volgende:
En die "gozert" kan vliegen dus dat is niet zo gek
Heb het idee dat ze naar de "draak" toe werkenquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 16:30 schreef alwaysthebest het volgende:
Er is nog geen overkoepelende verhaallijn en er wordt nog nergens naar toe gewerkt, dat mis ik nog een beetje. Maar ik neem aan dat dat komende afleveringen langzaamaan weer komt.
Zou jij dat niet doen danquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 16:35 schreef Addict89 het volgende:
[..]
Want als je kan vliegen is het doodnormaal om bij Claire naar binnen te kijken?![]()
Die elektrische storing, met knipperende lampen, gebeurde ook toen in seizoen 1 Sylar iemand probeerde te vermoorden en Parkman en die FBI agente daarna achter hem aanrenden. Toen was Sylar, nadat die door Parkman was neergeschoten, ineens verdwenen. Het zou dus best Sylar kunnen zijn. Of de vader van Sylar (want tot nu toe heeft ieder die een gave heeft een ouder gehad die ook een gave bezat volgens mij).quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 17:12 schreef Coiler het volgende:
Nee, dat was micah. Hij had de lampen gehacked.
Welke aflevering was dat? Dat kan ik me niet herinneren namelijk.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 17:25 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Die elektrische storing, met knipperende lampen, gebeurde ook toen in seizoen 1 Sylar iemand probeerde te vermoorden en Parkman en die FBI agente daarna achter hem aanrenden. Toen was Sylar, nadat die door Parkman was neergeschoten, ineens verdwenen. Het zou dus best Sylar kunnen zijn. Of de vader van Sylar (want tot nu toe heeft ieder die een gave heeft een ouder gehad die ook een gave bezat volgens mij).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |