Er zit ook een foutje in de vorige topics links, fix je hem ff?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 11:09 schreef Yashaaaaa het volgende:
Mijn laatste post van het vorige topic:
[..]
Tnxquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 11:26 schreef Yashaaaaa het volgende:
Gefixt
Ik ga maar even online heroes unmasked kijken.. Dan zal die toch wel binnen zijn
SPOILER: Zie novel 053Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als de aflevering eenmaal is uitgezonden lijkt het me logischer dat je er hier gewoon over kunt praten en iemand die hem nog niet gezien heeft maar even uit het topic moet blijven.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 14:55 schreef Yashaaaaa het volgende:
Moet ik het anders ff in spoilers zetten? Wat zijn de regels wat dat betreft eigenlijk? Wanneer mag er open over de aflevering gepraat worden?
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 14:42 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik vond hem ook leuk.. ^^Daboedaboeda.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of zoiets.![]()
"Atb is lief, groetjes Peri."
Sluit ik me bij aan, het kabbelt maar een beetje voort.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 16:01 schreef Merkie het volgende:
Beetje saai, Claire die haar teen afknipt was het hoogtepunt van de aflevering.
Ook die 'twist' zag gelukkig niemand aankomen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 15:44 schreef SiGNe het volgende:
Goede aflevering weer, alleen lullig voor hiro, wordt ie toch een beetje verliefd op het meisje, gaat die engelsman er straks mee vandoor..
ghehe Alejandroooooooooooo is echt van het kaliber WALTTTT en JOSHHHH bij lost en 24quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 16:26 schreef TC03 het volgende:
Die teen die een meter de lucht invliegt...
Voor de rest weer een saaie clichématige aflevering. Al die sub-storylines maken het er niet bepaald boeiender op.Ik bedoel, nu moet Peter ineens iPods gaan zoeken ofzo... Echt, waar slaat het op. Om nog maar niet te beginnen over Hiro met z'n sprookjesverhaal in historisch Japan. En natuurlijk die Mexicanen. "ALEJANDROOOOOOOO!"
Waarom staat die irritante gozert trouwens bij Claire naar binnen te kijken? Kom op zeg, dit vind ik onrealistischer dan een teen die weer aangroeit.
't Is echt alles behalve interessant.
Peter had idd gewoon dat kistje kunnen pakkenquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 16:26 schreef TC03 het volgende:
Die teen die een meter de lucht invliegt...
Voor de rest weer een saaie clichématige aflevering. Al die sub-storylines maken het er niet bepaald boeiender op.Ik bedoel, nu moet Peter ineens iPods gaan zoeken ofzo... Echt, waar slaat het op. Om nog maar niet te beginnen over Hiro met z'n sprookjesverhaal in historisch Japan. En natuurlijk die Mexicanen. "ALEJANDROOOOOOOO!"
Waarom staat die irritante gozert trouwens bij Claire naar binnen te kijken? Kom op zeg, dit vind ik onrealistischer dan een teen die weer aangroeit.
't Is echt alles behalve interessant.
Want als je kan vliegen is het doodnormaal om bij Claire naar binnen te kijken?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 16:32 schreef koffiekoekje het volgende:
En die "gozert" kan vliegen dus dat is niet zo gek
Heb het idee dat ze naar de "draak" toe werkenquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 16:30 schreef alwaysthebest het volgende:
Er is nog geen overkoepelende verhaallijn en er wordt nog nergens naar toe gewerkt, dat mis ik nog een beetje. Maar ik neem aan dat dat komende afleveringen langzaamaan weer komt.
Zou jij dat niet doen danquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 16:35 schreef Addict89 het volgende:
[..]
Want als je kan vliegen is het doodnormaal om bij Claire naar binnen te kijken?![]()
Die elektrische storing, met knipperende lampen, gebeurde ook toen in seizoen 1 Sylar iemand probeerde te vermoorden en Parkman en die FBI agente daarna achter hem aanrenden. Toen was Sylar, nadat die door Parkman was neergeschoten, ineens verdwenen. Het zou dus best Sylar kunnen zijn. Of de vader van Sylar (want tot nu toe heeft ieder die een gave heeft een ouder gehad die ook een gave bezat volgens mij).quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 17:12 schreef Coiler het volgende:
Nee, dat was micah. Hij had de lampen gehacked.
Welke aflevering was dat? Dat kan ik me niet herinneren namelijk.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 17:25 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Die elektrische storing, met knipperende lampen, gebeurde ook toen in seizoen 1 Sylar iemand probeerde te vermoorden en Parkman en die FBI agente daarna achter hem aanrenden. Toen was Sylar, nadat die door Parkman was neergeschoten, ineens verdwenen. Het zou dus best Sylar kunnen zijn. Of de vader van Sylar (want tot nu toe heeft ieder die een gave heeft een ouder gehad die ook een gave bezat volgens mij).
Eensch! Bij TO BE CONTINUED had ze gewoon omhoog moeten kijken, dat zou het nog spannender maken.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 17:36 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
De eerste keer was wel freaky.. Nu stond hij naar binnen te kijken omdat hij eigenlijk dat boek kwam brengen..
Maar je ziet dat hondje omhoog kijken en springen kdenk dan van Claire biatch kijk ook es omhoog..
dat is ze toch ookquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 16:55 schreef Coiler het volgende:
Ik lachte me echt kapot, toen Hiro lachend met z'n vingertje zwaaide naar die samurai's.
Verder vrij creepy hoe Angela tegen Matt schreeuwde, "get out of my head!". Net een heks man.
Seven Minutes to Midnight (s1e8).quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 17:32 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Welke aflevering was dat? Dat kan ik me niet herinneren namelijk.
Kan ook nog zijn dat ze willen dat je dat denktquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 16:57 schreef RandomReader het volgende:
En trouwens ook jammer dat we nog steeds niet weten wie Kaito nou vermoordde, waarschijnlijk dezelfde die Angela mishandelde in het politiebureau.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: Ligt het aan mij of werkt die spoilertag niet helemaal goed?
Ik kan geen tekst selecteren en ik zie ook geen icoontje voor de tag (zoals ik eerst wel zag)
Heb er ook last van, in meerdere topics ook. Bugje denk ik.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 18:39 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Edit: Ligt het aan mij of werkt die spoilertag niet helemaal goed?
Ik kan geen tekst selecteren en ik zie ook geen icoontje voor de tag (zoals ik eerst wel zag)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 18:51 schreef Bullet-tooth het volgende:Peter heeft op het moment geen flauw idee, waar hij isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hij weet net zijn naam
![]()
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 18:51 schreef Bullet-tooth het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een Tic-tac zou verfrissend werken, maar een wekker is best nog taai.
Want iedereen krijgt een ketting van The Haitian als hij z'n geheugen wistquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 19:13 schreef Breuls het volgende:
Ik vond de hint van Joe & Aron (BTE, zie mijn post hierboven) wel interessant: Peter heeft amnesia EN the Haitians ketting om. Connect the dots...
Het toont aan dat ze contact hebben gehad. Althans, dat toont het niet aan, maar het wordt wel waarschijnlijker als je die twee feiten met elkaar verbindt.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 19:39 schreef Merkie het volgende:
[..]
Want iedereen krijgt een ketting van The Haitian als hij z'n geheugen wist.
vind ik ook ! weer een hele week wachtenquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:08 schreef planethugo het volgende:
aflevering vond ik iig al een stuk beter dan de eerste.
Dat is het dusquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:10 schreef Breuls het volgende:
Als je van een serie eerst een seizoen in 1 rap kijkt en 'm daarna braaf week voor week gaat volgen valt het automatisch tegen. Dat heb ik bij een aantal andere series ook gehad namelijk.
Heb ik ook, en ik heb seizoen 1 wel gewoon wekelijks gekeken.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:00 schreef Trafasi het volgende:
hmm, weet niet zo goed wat ik er van vind...
Het komt heel erg langzaam op gang.. beetje sloom.
Toen ie af was had ik zoiets van "nu al", omdat er zo weinig was gebeurt...
Kan ook zijn dat dit altijd al zo is geweest, maarjah, heb s1 in 4 dagen gekeken, dus dan valt dat niet op.. net 1 grote film![]()
Schaar - Teen - Wederopbouw: teen plus nagel zonder nagellak & 'GET OUT OF MY HEAD'...= brrrrrrrr-momentenquote:
Zal er nu ook een Clair uit die teen zijn gegroeidquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:33 schreef janimie het volgende:
[..]
Schaar - Teen - Wederopbouw: teen plus nagel zonder nagellak & 'GET OUT OF MY HEAD'...= brrrrrrrr-momenten![]()
Mr. Muggles was erg stout deze afleveringquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:02 schreef SiGNe het volgende:
Mr. Muggles die ook terugverlangde naar z'n vorige leven![]()
Iddquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:35 schreef Electro-Worm het volgende:
Dat get out of my head moment vond ik creepy![]()
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:04 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Zal er nu ook een Clair uit die teen zijn gegroeid![]()
Hij is gewoon niet te zien... gebeurt gewoon in die 4 maanden... dat Sylar Claude heeft gekilled enzo...quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 23:31 schreef Breuls het volgende:
Christopher Eccleston doet niet mee, dus dat lijkt me niet.
Ongedaan maken.. ik denk dat alleen mensen die in Maya's ogen kijken terwijl ze kwaad is dood gaanquote:Op woensdag 3 oktober 2007 00:35 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik vind dus Maya's verhaal ook heel mooi. Als ze huilt (of zelfs als ze een beetje droevig is) gaan de mensen om haar heen dood. En Alejandro's kracht is blijkbaar iemand's ziekte ofzo overnemen en het laten verdwijnen ofzo. Echt bizar!
Zoietsquote:Op woensdag 3 oktober 2007 00:50 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik denk zelf dat hij ziektes of iets dergelijks weghaalt van mensen en het in zichzelf laat verdwijnen.
net als die dude van the green milequote:Op woensdag 3 oktober 2007 00:50 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik denk zelf dat hij ziektes of iets dergelijks weghaalt van mensen en het in zichzelf laat verdwijnen.
Je hebt gelijk!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |