Dat snap ik ook niet. Alhoewel D.L. wel aanwezig was bij de Kirby Plaza (gewond).quote:Op woensdag 3 oktober 2007 01:38 schreef Ogala het volgende:
Bedacht me net dat Peter helemaal niet de kracht heeft om door dingen heen te phasen hij heeft D.L. nooit ontmoet. Wel de kracht van Niki Sanders.
We zijn ook 4 maanden verder na de explosie... in die 4 maanden kan van alles gebeurd zijnquote:Op woensdag 3 oktober 2007 01:38 schreef Ogala het volgende:
Bedacht me net dat Peter helemaal niet de kracht heeft om door dingen heen te phasen hij heeft D.L. nooit ontmoet. Wel de kracht van Niki Sanders.
Aflevering acht heet 'Four months ago', dus die bevat een terugblik die wellicht een hoop uit zal leggen.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 01:33 schreef Ruzbeh het volgende:
- Wat is er gebeurtd in de afgelopen vier maanden?
Hij heeft DL wel ontmoet, alleen niet face to face. Ik weet niet in hoeverre er echt contact moet zijn om de krachten over te nemen, maar DL lag op de grond bij Molly en Micah in de laatste aflevering. Nikki, DL, Molly, Micah en Mohinder komen met Parkman het gebouw uitzetten. Nikki helpt Peter en hij 'kopieert' hier haar gave, maar het zou best kunnen dat hij ook de krachten van DL heeft overgenomen. Alleen volgens die theorie zou Peter ook de gaves van Micah en Molly over hebben genomen..quote:Op woensdag 3 oktober 2007 02:39 schreef Treveo het volgende:
[..]
We zijn ook 4 maanden verder na de explosie... in die 4 maanden kan van alles gebeurd zijn
Ja misschien dat Peter gewoon binnenkort de biertap in Ierland gaat hacken en gratis bier gaat drinken ROFLEINZ!!!11quote:Op woensdag 3 oktober 2007 08:48 schreef Miksel het volgende:
[..]
Hij heeft DL wel ontmoet, alleen niet face to face. Ik weet niet in hoeverre er echt contact moet zijn om de krachten over te nemen, maar DL lag op de grond bij Molly en Micah in de laatste aflevering. Nikki, DL, Molly, Micah en Mohinder komen met Parkman het gebouw uitzetten. Nikki helpt Peter en hij 'kopieert' hier haar gave, maar het zou best kunnen dat hij ook de krachten van DL heeft overgenomen. Alleen volgens die theorie zou Peter ook de gaves van Micah en Molly over hebben genomen..
Antwoord staat in de novelsquote:Op woensdag 3 oktober 2007 00:50 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik denk zelf dat hij ziektes of iets dergelijks weghaalt van mensen en het in zichzelf laat verdwijnen.
Denk dat Molly achtervolgd wordt door de "LOA" = een draak, waar het heroes sybool van is afgeleidquote:Op woensdag 3 oktober 2007 01:33 schreef Ruzbeh het volgende:
Maar ik wil dus antwoorden i.p.v. alleen maar meer vragen!
- Wie heeft Kaito Nakamura vermoord (en wil Angela Petrelli vermoorden) ?
- WTF is er met Peter gebeurt, en belangerijker, waarom?
- Wat is er gebeurt in de afgelopen vier maanden?
- Wie is degene die Molly achtervolgd in haar dromen?
- Is Claire nou een robot of alien!?!?
Ik heb zo mijn vermoeden!quote:Op woensdag 3 oktober 2007 01:33 schreef Ruzbeh het volgende:
nu je het zegt jaquote:Op woensdag 3 oktober 2007 12:02 schreef RayMania het volgende:
Ik dacht dat Sylar weer te zien was?.
Ik moest lachen om die laatstequote:Op woensdag 3 oktober 2007 01:33 schreef Ruzbeh het volgende:
- WTF is er met Peter gebeurt, en belangerijker, waarom?
- Wat is er gebeurt in de afgelopen vier maanden?
- Wie is degene die Molly achtervolgd in haar dromen?
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 01:05 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Je hebt gelijk!
GREEN MILE DUDE RIPOFF!!!!11!11eins
Kijk eens, we zijn nu 4 maanden verder gegaan en niemand weet precies wat er in die 4 maanden is gebeurd... wie weet zat Peter toen met DL een biertje te drinken en nam zo zijn gave over?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 08:48 schreef Miksel het volgende:
[..]
Hij heeft DL wel ontmoet, alleen niet face to face. Ik weet niet in hoeverre er echt contact moet zijn om de krachten over te nemen, maar DL lag op de grond bij Molly en Micah in de laatste aflevering. Nikki, DL, Molly, Micah en Mohinder komen met Parkman het gebouw uitzetten. Nikki helpt Peter en hij 'kopieert' hier haar gave, maar het zou best kunnen dat hij ook de krachten van DL heeft overgenomen. Alleen volgens die theorie zou Peter ook de gaves van Micah en Molly over hebben genomen..
Nice !quote:Op woensdag 3 oktober 2007 14:37 schreef Treveo het volgende:
Hoe vinden jullie van mijn nieuwe avatar?
Precies wat ik dachtquote:Op woensdag 3 oktober 2007 15:16 schreef Verloren_onschuld het volgende:
Ik ben benieuwd of we nog leuke beelden van Caitlin te zien krijgen
De verhaallijn met Mohinder is het meest interessant tot nu toe. Ik vind op zich de situatie met Alejandro en Maya wel grappig, de 1 maakt alles dood en de ander kan helen. Voorlopig vind ik Peter's 'nix meer weten' een beetje clichématig. Nu moet hij een flauw kutklusje doen terwijl hij zelf met gemak dat Ierse menneke die doos afhandig kan maken.
Ghe, het wordt wel steeds erger. Ach het was gewoon een reactie op het feit dat ze elkaar wel hebben 'ontmoet' maar dan niet face to face. Neemt niet weg dat ik mij nog steeds afvraag hoe Peter nou precies de gaves overneemt. Contact (lichamelijk), ze moeten het trucje voordoen en hij neemt het over, het oppikken van aura van een hero (I know, gaat wel weer heel ver)..?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 13:55 schreef Treveo het volgende:
[..]
Kijk eens, we zijn nu 4 maanden verder gegaan en niemand weet precies wat er in die 4 maanden is gebeurd... wie weet zat Peter toen met DL een biertje te drinken en nam zo zijn gave over?
Misschien herinneer je je nog hoe hij de gave van Ted overnam? Er was geen sprake van lichamelijke contact en Ted gebruikte zijn gave toen ook niet... het ging gewoon automatischquote:Op woensdag 3 oktober 2007 15:27 schreef Miksel het volgende:
[..]
Ghe, het wordt wel steeds erger. Ach het was gewoon een reactie op het feit dat ze elkaar wel hebben 'ontmoet' maar dan niet face to face. Neemt niet weg dat ik mij nog steeds afvraag hoe Peter nou precies de gaves overneemt. Contact (lichamelijk), ze moeten het trucje voordoen en hij neemt het over, het oppikken van aura van een hero (I know, gaat wel weer heel ver)..?
Ah ja, das waar ook. Dus dan was mijn 1e post nog niet eens zo heel gekquote:Op woensdag 3 oktober 2007 15:29 schreef Treveo het volgende:
[..]
Misschien herinneer je je nog hoe hij de gave van Ted overnam? Er was geen sprake van lichamelijke contact en Ted gebruikte zijn gave toen ook niet... het ging gewoon automatisch
Peter gebruikt gewoon WiFiquote:Op woensdag 3 oktober 2007 15:29 schreef Treveo het volgende:
[..]
Misschien herinneer je je nog hoe hij de gave van Ted overnam? Er was geen sprake van lichamelijke contact en Ted gebruikte zijn gave toen ook niet... het ging gewoon automatisch
Ik ben eerder benieuwd naar wanneer Peter en Sylar elkaar weer ontmoetenquote:Op woensdag 3 oktober 2007 15:52 schreef Verloren_onschuld het volgende:
Toch kan Peter dan ook wat zijn vader en moeder kunnen. Die gaves heb je alleen nog niet gezien. Ik benieuwd wanneer Peter Maya en Alejandro tegenkomt.
Alien uiteraard 8)quote:Op woensdag 3 oktober 2007 13:38 schreef boem-dikkie het volgende:
Zijn jullie robots of aliens?
Lizard...quote:Op woensdag 3 oktober 2007 01:33 schreef Ruzbeh het volgende:
Gaan we nog zienquote:Op woensdag 3 oktober 2007 17:55 schreef Jivis het volgende:
Het was wel aardig, maar ik krijg het idee dat dit seizoen toch een stuk minder goed hebben uitgewerkt dan het voorgaande. Snap echt niet waar ze heen willen met al die vage verhaallijnen.
Maar goed, THE HAITIAN is back.
Ik kreeg maar 2quote:Op woensdag 3 oktober 2007 18:33 schreef Ruzbeh het volgende:
Waarom kreeg ik niet zoveel complimenten als Treveo
Die van hem is super coolquote:Op woensdag 3 oktober 2007 18:33 schreef Ruzbeh het volgende:
Waarom kreeg ik niet zoveel complimenten als Treveo
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 20:56 schreef Lonewolf2003 het volgende:
De aflevering begon een beetje matigtjes. Maar werd later wel wat beter.
Mijn hypothese voor wat gaat gebeuren de komende afleveringen:
Er loopt dus iemand rond die alle oud leden van Linderman, Kaito, Angela, vader Petrelli en Charles Devaux groep wi vermoorden. Waarschijnlijk iemand van "the Company." Kaito zei vorige aflevering dat er nog negen te gaan waren. Matt gaat via zijn politiewerk opzoek naar de dader, (misschien mhv Nathan en misschien zelf Angela Petrelli, die nu inziet hoeveel gevaar ze loopt) Bennet en the Haitan gaan op zoek naar de schilderijn, waarin Isaak de moorden op de overige acht heeft geschilderd. (Er zijn negen mensen en acht schilderijen) Terwijl Mohinder van binnenuit ze probeert te bemachtigen.
Hopelijk keer Hiro snel terug uit 12e eeuws Japan. Want dat verhaal vind ik maar niks. Het is erg voorspelbaar, Hiro gaat alle heldendaden van Kenzei uitvoeren (of iig hem helpen) met hun gaven, terwijl die rare Engelsman alle eer opstrijkt. (Sowieso dat hele gebeuren van een Engelsman als samurai vind ik maar een absurde plottwist, dat (voorlopig) nergens opslaat. Konden ze geen goede Japanse acteurs krijgen) Ondertussen wordt Hiro verliefd op de prinses. Ze komt achter hun geheim op een moment. En de prinses wordt dan ook verliefd op hem. Dat worden tranen met tuiten bij het afscheid als Hiro eindelijk weer terugkeert naar het heden.
Ondertussen hebben we nog wat subplotjes over die nieuwe Maya's en hun krachten, over Claire en die nieuwe vriend van haar en loopt Peter met geheugenverlies rond in Ierland.
Wie zegt dat het aan de inspiratie ligt? Heroes is geen serie over superhelden en hun krachten, maar over mensen met gaven. Daarbij zoeken/bedenken ze, aldus Tim Kring, gaven/eigenschappen die bij een persoon of bij de achtergrond van een persoon passen, of die een mooi verhaal kunnen ondersteunen.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 20:40 schreef Jovatov het volgende:
Vind het wel jammer dat ze dus niet telkens nieuwe gaves bedenken maar ook weer hergebruiken (vliegen/cellular generation). maargoed, op een gegeven moment raakt de inspiratie natuurlijk ook een beetje op.
Ik ben met je eensquote:Op woensdag 3 oktober 2007 21:14 schreef Breuls het volgende:
[..]
Wie zegt dat het aan de inspiratie ligt? Heroes is geen serie over superhelden en hun krachten, maar over mensen met gaven. Daarbij zoeken/bedenken ze, aldus Tim Kring, gaven/eigenschappen die bij een persoon of bij de achtergrond van een persoon passen, of die een mooi verhaal kunnen ondersteunen.
Als dat betekent dat je gaven hergebruikt: fine by me. Maakt het alleen maar 'realistischer'.
Hij zal teruggaan als die Kensei werkelijk een hero is geworden... en dan gaat ie weer iets doen om zijn vader te redden denk ikquote:Op woensdag 3 oktober 2007 21:25 schreef Rianne84 het volgende:
Leuke aflevering
Vraag me af of Hiro nu voor altijd in die tijd moet blijven
Waarom niet? Ik vind hem uitstekend...quote:Op woensdag 3 oktober 2007 21:52 schreef carpediem23 het volgende:
Vond de opbouw van de 2e aflevering niet zo goed, vandaar dat het misschien een beetje tegen viel denk ik.
Die redenatie snap ik niet. Het feit of iemand ene gave heeft of niet is toch niet de reden dat ze vermoord worden? (was bij Sylar wel). Aangezien papa Hiro toch ook geen gaven had.... (of wel?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 22:51 schreef Mar0988 het volgende:
BTW, wie weet welk gave Ma Petrelli heeft?.... Want zij is ook genomineerd om vermoord te worden....
Vond het gewoon een vrouwlijke avaquote:
Sjah, waarschijnelijk hebben ze wel powers...quote:Op woensdag 3 oktober 2007 23:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die redenatie snap ik niet. Het feit of iemand ene gave heeft of niet is toch niet de reden dat ze vermoord worden? (was bij Sylar wel). Aangezien papa Hiro toch ook geen gaven had.... (of wel?)
Dat kwam nogal duidelijk naar voren, ja.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 23:58 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Lijkt mij dat ook dat die vorige generatie helden ook gaves hadden.
Ahja, goed puntquote:Op woensdag 3 oktober 2007 23:45 schreef Trafasi het volgende:
[..]
Vond het gewoon een vrouwlijke ava![]()
Mensen denken steeds dat ik een man ben...![]()
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 00:45 schreef athlonkmf het volgende:
die "criminelen" irriteerden me echt erg. Moeten die rollen nou altijd zo idioot geschreven worden?
Duh... we gaan ipods pikken.
Hee. een geketende, halfnaakte dude ipv ipods!
DUDE!! Waar zijn mijn ipods! Waarom heb je ze weggehaald en zit je halfnaakt, vastgeketend op ons te wachten?
Jij weet vast en zeker waar ze zijn!
die "criminelen" irriteerden me echt erg. Moeten die rollen nou altijd zo idioot geschreven worden?
DUDE!! Waar zijn mijn ipods! Waarom heb je ze weggehaald en zit je halfnaakt, vastgeketend op ons te wachten?
Extreem slecht iddquote:Op donderdag 4 oktober 2007 00:45 schreef athlonkmf het volgende:
Ik ook, het is gelukkig niet zo erg als Lostquote:Op woensdag 3 oktober 2007 23:54 schreef Happel het volgende:
Dat gespeculeer allemaal.
Het is een serie. Een serie heeft een verhaal. Dat verhaal zal met het verstrijken van de afleveringen verder uitgewerkt worden. We komen dus vanzelf wel te weten wie de '9' zijn, wat ze kunnen en wat hun deel binnen dit verhaal is.
Ik geniet er i.i.g. van.
Ik vind het wel meevallen...quote:Op donderdag 4 oktober 2007 00:53 schreef Merkie het volgende:
[..]
Extreem slecht idd. En dan ook nog eens met slecht acteerwerk waar Heroes zich (helaas) mee kenmerkt.
Ik vind dat de mensen in HEROES goed acteren maar dat Ierse mobster shit is inderdaad niet zo best.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 00:53 schreef Merkie het volgende:
[..]
Extreem slecht idd. En dan ook nog eens met slecht acteerwerk waar Heroes zich (helaas) mee kenmerkt.
Het zijn Ierenquote:Op donderdag 4 oktober 2007 07:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]He he! Zo dacht ik er inderdaad ook over. Who the fuck denkt nog aan ipods als er een (geile) halfnaakte vent in je containertje vastgeketend zit
Die dan ook nog eens, naar het schijnt, een blast uit z'n handen produceert (al hadden die criminelen blijkbaar niet door dat hij dat deed).
Ze konden niks tegen Peter... dus ik denk het niet, héquote:Op donderdag 4 oktober 2007 08:53 schreef Verloren_onschuld het volgende:
Ik hoop nog dat die Ierse 'criminelen' ook gaven hebben ofzo. Dat maakt het nog enigzins interessant.
Ze kunnen sowieso niets tegen Peter omdat hij alles van ze kan overnemen.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 08:57 schreef Treveo het volgende:
[..]
Ze konden niks tegen Peter... dus ik denk het niet, hé
Peter > all <3quote:Op donderdag 4 oktober 2007 09:35 schreef Verloren_onschuld het volgende:
[..]
Ze kunnen sowieso niets tegen Peter omdat hij alles van ze kan overnemen.![]()
Ik dacht dat je niets moest hebben van al dat gespeculeer? Straks wordt het hier net zo erg als bij Lostquote:Op donderdag 4 oktober 2007 10:29 schreef Treveo het volgende:
Ik heb een zelf gevormde theorie over Heroes (alweer):
"They" hebben een Hero die de gave heeft om klonen te maken. Dus hij heeft een kloon gemaakt van Haïtiaan en Peter. Dus die 2 zijn in hun macht... Haïtiaan haalt de hoofd van echte Peter compleet leeg en wordt geinfecteerd met virus. Peter wordt in de container vastgehouden. De kloon van Peter heeft de vader van Hiro gekilled (regeneration) en wilde Angela vermoorden (invisibility + EMP)
Wat vind je dat hij hier moeten bespreken dan?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 10:46 schreef Symer het volgende:
[..]
Straks wordt het hier net zo erg als bij LostIk zie het al voor me: allemaal posts met inhoud
Louter posts over hoe leuk Claire danwel Peter er deze aflevering uitzag en natuurlijk posts van iedereen over wanneer ze de download aanzetten, wanneer ze van plan zijn te gaan kijken en wanneer ze daadwerkelijk gaan kijken en ten slotte een "het was leuk"-post.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 12:03 schreef Treveo het volgende:
[..]
Wat vind je dat hij hier moeten bespreken dan?
Hij = wij*quote:Op donderdag 4 oktober 2007 12:14 schreef Symer het volgende:
[..]
Louter posts over hoe leuk Claire danwel Peter er deze aflevering uitzag en natuurlijk posts van iedereen over wanneer ze de download aanzetten, wanneer ze van plan zijn te gaan kijken en wanneer ze daadwerkelijk gaan kijken en ten slotte een "het was leuk"-post.
Haha, maar Nathan was een wilde jongen vroeger! Ik gok op kind van Nathan, zeker als Claire verliefd op hem wordt, aangezien ze wel vaker valt op haar familiequote:Op donderdag 4 oktober 2007 11:32 schreef dRobje het volgende:
die ene dude die kan vliegen, zou dat dan niet ook een 'verdwaald' kind van nathan kunnen zijn? omdat ie ook kan vliegen......
hmn nee dan krijg je meer van die gtst-verhalen (iedereen familie van iedereen) en heroes heeft toch wel heel wat meer inhoud
!!quote:Op donderdag 4 oktober 2007 10:29 schreef Treveo het volgende:
"They" hebben een Hero die de gave heeft om klonen te maken. Dus hij heeft een kloon gemaakt van Haïtiaan en Peter. Dus die 2 zijn in hun macht... Haïtiaan haalt de hoofd van echte Peter compleet leeg en wordt geinfecteerd met virus. Peter wordt in de container vastgehouden. De kloon van Peter heeft de vader van Hiro gekilled (regeneration) en wilde Angela vermoorden (invisibility + EMP)
9/11 hebben de hero's ook gedaan hoorde ik!! SAMEN MET BUSH!quote:Op donderdag 4 oktober 2007 10:29 schreef Treveo het volgende:
De gave die iemand heeft hoeft niet perse dezelfde gave te zijn als die van de ouder. Nathan kan vliegen, Claire is self-healing en haar echte moeder kan vuur uit haar vingers halen.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 11:32 schreef dRobje het volgende:
die ene dude die kan vliegen, zou dat dan niet ook een 'verdwaald' kind van nathan kunnen zijn? omdat ie ook kan vliegen......
hmn nee dan krijg je meer van die gtst-verhalen (iedereen familie van iedereen) en heroes heeft toch wel heel wat meer inhoud
misschien dat zijn zus de "gave" heeft om een soort zwarte dood te verspreiden die ze alleen in controle kan houden als ze niet zwak of niet onder controle is en dat haar broer de mogelijkheid heeft om ziektes van anderen te absorberen (zoals in de green mile).quote:Op donderdag 4 oktober 2007 15:44 schreef EvilMarc het volgende:
Even een vraagje, wat denken jullie dat die gave van die Alegandro(?) precies is? (of misschien gewoon weten)
![]()
Jep... dat lijkt mij ook. Iedere keer als ze te ver van elkaar gescheiden worden vallen er doden. Toen bij die truck en nu bij de buis. Wat ik alleen vreemd vind is dat bij de laatste keer die vrouw weer tot leven kwam. Bij de truck bleven ze dood.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 16:14 schreef Neoktheone het volgende:
Ik denk dat Alejandro een soort twee-eenheid vormt met zijn tweelingzus. Hij kan dus niet healen, maar kan alleen alles van zijn zus ongedaan maken. Zijn zus kan haar krachten niet onder controle houden als hij er niet is. Ze moeten dus altijd bij elkaar blijven voor de veiligheid van anderen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |