Ik weet niet wat jouw smaak is, ik zie dagelijks genoeg leuke, goedgeklede dames lopen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 15:30 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Het allerergste vind ik trouwens de kleding. Bijvoorbeeld allochtone vrouwen zijn doorgaans veel beter gekleed![]()
Dat komt omdat ze minder simpel zijn.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 15:29 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Tom, je weet toch dat de linksen doodongelukkig zijn?
Je kunt ook aftellen. Bij sommige users weet je wanneer ongeveer de eerste reacties van dat niveau zullen komen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 15:29 schreef gronk het volgende:
[..]
Ik vind dat soort reacties vooral erg vermoeiend, omdat het al heel snel in een standaard-totaal-oninteressant bekvecht-dingetje wordt. Je zou ze bijna kunnen gaan nummeren.
Dat bleek niet uit dat onderzoek. Dat is slechts de subjectieve stelling van de TS, omdat die een bepaald beeld heeft van rechtse mensen dat hij zelf als 'simpel' beschouwt.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 15:41 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Dat komt omdat ze minder simpel zijn.
onderzoek: 'rechtse mensen zijn gelukkiger, want simpeler.'
Ik vind 't wel jammer dat 'n mod niet de mogelijkheid heeft om bepaalde users uit 'n topic te kicken. Zeg, 'n topicban. Aan de andere kant, fok! zou dan hoogstwaarschijnlijk ontzettend traag gaan wordenquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 15:42 schreef Elseetje het volgende:
Je kunt ook aftellen. Bij sommige users weet je wanneer ongeveer de eerste reacties van dat niveau zullen komen.
Die dingen zijn gewoon onzinnig.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 15:46 schreef Elseetje het volgende:
Wat heeft iedereen hier toch moeite met PI's, ook als ze ze zelf gebruiken!
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 15:46 schreef Elseetje het volgende:
Ach, meer dan een beetje zuigen en napraten kan hij niet, joh. Zou een broertje van doek kunnen zijn.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 15:34 schreef TomTancr3do het volgende:
Waarom geef je dan zo'n reactie? Of vind je het stiekem toch wel leuk?
Je zou zelf ook in weinig topics kunnen reageren. Met je kijk-mij-eens-hard-zijn-houdingquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 15:51 schreef gronk het volgende:
[..]
Ik vind 't wel jammer dat 'n mod niet de mogelijkheid heeft om bepaalde users uit 'n topic te kicken. Zeg, 'n topicban. Aan de andere kant, fok! zou dan hoogstwaarschijnlijk ontzettend traag gaan worden
Wie heeft er hier moeite met PI'squote:Op dinsdag 2 oktober 2007 15:46 schreef Elseetje het volgende:
Je begrijpt 't niet helemaal, he? Ik heb hier de nodige interessante topics de afgrond in zien gaan omdat iemand zo nodig weer eens de 'belasting is diefstal'-kaart moest spelen. In dat doort situaties is het nog net geen topickaping, maar het scheelt niet veel.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 15:56 schreef Fastmatti het volgende:
Je zou zelf ook in weinig topics kunnen reageren. Met je kijk-mij-eens-hard-zijn-houding![]()
Nee, omdat ze de maatschappelijke werkelijkheid niet kunnen aanvaarden.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 15:41 schreef Elseetje het volgende:
Dat komt omdat ze minder simpel zijn.
onderzoek: 'rechtse mensen zijn gelukkiger, want simpeler.'
Dat mag.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 15:57 schreef TomTancr3do het volgende:
[..]
Wie heeft er hier moeite met PI's
Misschien interpreteren anderen sommige PI's wel een tikkeltje anders dan jijzelf.
Helaas zien ook mods dat met lede ogen aan.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 15:58 schreef gronk het volgende:
[..]
Je begrijpt 't niet helemaal, he? Ik heb hier de nodige interessante topics de afgrond in zien gaan omdat iemand zo nodig weer eens de 'belasting is diefstal'-kaart moest spelen. In dat doort situaties is het nog net geen topickaping, maar het scheelt niet veel.
Dat belasting diefstal is, is een meer dan legitiem standpunt. Vooral als dat gaat naar CPN Ella van Waiken Gefels.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 15:58 schreef gronk het volgende:
Je begrijpt 't niet helemaal, he? Ik heb hier de nodige interessante topics de afgrond in zien gaan omdat iemand zo nodig weer eens de 'belasting is diefstal'-kaart moest spelen. In dat doort situaties is het nog net geen topickaping, maar het scheelt niet veel.
De linkse users komen ook niet verder dan "iedereen die het niet met mij eens is, is dom/simpel/onontwikkeld/gevoelloos/etc" dat wordt wel (algemeen) geaccepteerd.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 15:58 schreef gronk het volgende:
[..]
Lang leve de discussie. Als iedereen gaat schuiven dan kan FOKpol opgeheven worden.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 16:06 schreef Fastmatti het volgende:
Het is gewoon een feit dat de politieke discussies op FOK compleet zinloos zijn, omdat niemand zal wijken van zijn standpunt.
Afgaande op de PI doe je dat nu zelf ook. (En ik ook weerquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 15:59 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Dat mag.Het is alleen zo zonde van je tijd om serieus te reageren op een post die niet serieus bedoeld was.
Nee, juist niet.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 16:08 schreef TomTancr3do het volgende:
[..]
Afgaande op de PI doe je dat nu zelf ook. (En ik ook weer![]()
![]()
)
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 16:13 schreef Hagelkaas het volgende:
[..]
Ik heb een keer het natuurkunde in de hens gezet.. En het was geen ongelukjeMaargoed, dat komt ervan als je door je leraar voor 'gestoord kind' wordt uitgemaakt omdat ik niet op zat te letten.
Floripas for president!quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 15:59 schreef Elseetje het volgende:
Helaas zien ook mods dat met lede ogen aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |