Waarom was de eerste helft goed? Omdat Van Basten het goed vond? Die heeft in het verleden wel vaker "goede wedstrijden" gezien. Volgens mij ziet hij alleen maar redelijke en goede wedstrijden van zijn team. Eerste helft was redelijk, nog niet goed. Ik beweer ook niet dat er met de huidige tacktiek niet goed gevoetbalt KAN worden, maar met andere tacktieken kan er beter gevoetbalt worden.quote:Op maandag 15 oktober 2007 12:39 schreef Tennessee het volgende:
[..]
Maar dat wordt al maanden/jaren geroepen waar deze wedstrijd en specifiek de uitslag dan het bewijs, of een bewijs van zou moeten zijn, toch? Want de eerste helft was goed, toch?
Eerste helft noemde zelfs Johan Derksen, zowel vóór als ná de reclame, goed. Niet redelijk tot goed maar goed. Johan Derksen! Goed! Als die goal aan de andere kant was gevallen, wat net zo makkelijk had gekund want het was een mazzelgoal en wij hadden er minstens een op de paal, dan had alleen een echte zeikerd het nog over de mindere tweede helft gehad. We hebben voor het eerst in een jaar weer een wedstrijd verloren. Pech. Waarom is een kwalificatiewedstrijd nu ineens wél belangrijk? Heb jij niet maandenlang lopen roepen dat kwalificatiewedstrijden er niet toe doen zolang we ons maar kwalificeren? Ik geef Seedorf nergens de schuld van maar het is wel een feit dat zodra Seedorf in de basis staat we ineens verliezen... Wanneer stond hij ook alweer voor het laatst in de basis?quote:Op maandag 15 oktober 2007 12:47 schreef M0NTANA het volgende:
Eerste helft was redelijk tot goed, tweede helft (toen het er écht om ging) was het dramatisch. Hoeveel kansen heeft Oranje gecreëerd? Onze wereldspits was weer onzichtbaar, zal dat dan niet een beetje aan het systeem liggen? Middenveld vond ik persoonlijk ook erg zwak, maar om Clarence Seedorf hiervan de schuld te geven? In feite werd alle kritiek nog maar eens bevestigd, enige verschil met de voorgaande wedstrijden was het feit dat we nu de verschrikkelijke hoeveelheid geluk misten. Misschien is het geluk op?
Opmerkelijk dat het nu als een mazzelgoal getypeert wordt. Hoeveel mazzel hebben wij gehad in Luxemburg, Slovenie en Albanie? Maar toen moesten we naar de punten en het resultaat kijken. En als Roemenie de mazzelgoal scoort, dan is het pech?quote:Op maandag 15 oktober 2007 12:54 schreef Tennessee het volgende:
[..]
Eerste helft noemde zelfs Johan Derksen, zowel vóór als ná de reclame, goed. Niet redelijk tot goed maar goed. Johan Derksen! Goed! Als die goal aan de andere kant was gevallen, wat net zo makkelijk had gekund want het was een mazzelgoal en wij hadden er minstens een op de paal, dan had alleen een echte zeikerd het nog over de mindere tweede helft gehad. We hebben voor het eerst in een jaar weer een wedstrijd verloren. Pech. Waarom is een kwalificatiewedstrijd nu ineens wél belangrijk? Heb jij niet maandenlang lopen roepen dat kwalificatiewedstrijden er niet toe doen zolang we ons maar kwalificeren? Ik geef Seedorf nergens de schuld van maar het is wel een feit dat zodra Seedorf in de basis staat we ineens verliezen... Wanneer stond hij ook alweer voor het laatst in de basis?
Johan Derksen! Tot drie keer toe!quote:Op maandag 15 oktober 2007 12:50 schreef DRD het volgende:
[..]
Waarom was de eerste helft goed? Omdat Van Basten het goed vond? ...
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 20:16 schreef Tennessee het volgende:
Heeft Johan Derksen klappen gehad of zo? Hij zei gewoon dat ie t goed vond!?!?!?
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 20:18 schreef De_Postbode het volgende:
[..]
Dan was het of extreem goed, of Derksen is gewoon een eerlijk man. Maar inderdaad, ik zat ook even te wtf'en.
Blijft een mening, Johan Derksen hoeft het toch niet altijd met mij eens te zijn?quote:Op maandag 15 oktober 2007 12:54 schreef Tennessee het volgende:
[..]
Eerste helft noemde zelfs Johan Derksen, zowel vóór als ná de reclame, goed. Niet redelijk tot goed maar goed. Johan Derksen! Goed!
Als? Dat woord mochten wij na de vorige wedstrijden toch ook niet gebruiken?quote:Als die goal aan de andere kant was gevallen, wat net zo makkelijk had gekund want het was een mazzelgoal en wij hadden er minstens een op de paal, dan had alleen een echte zeikerd het nog over de mindere tweede helft gehad.
Als dit pech is, waren die wedstrijden uit bij Slovenië en Albanië dan geluk?quote:We hebben voor het eerst in een jaar weer een wedstrijd verloren. Pech.
Roep ik nu dan dat het belangrijk is? Nederland kwalificeert zich toch wel, daar ben ik niet bang voor.quote:Waarom is een kwalificatiewedstrijd nu ineens wél belangrijk? Heb jij niet maandenlang lopen roepen dat kwalificatiewedstrijden er niet toe doen zolang we ons maar kwalificeren?
Hetzelfde geldt voor Maarten Stekelenburg.quote:Ik geef Seedorf nergens de schuld van maar het is wel een feit dat zodra Seedorf in de basis staat we ineens verliezen... Wanneer stond hij ook alweer voor het laatst in de basis?
Moeten we dan nu als makke schaapjes de mening van Derksen als waarheid gaan beschouwen? Of mogen we onze eigen mening vormen?quote:Op maandag 15 oktober 2007 13:00 schreef Tennessee het volgende:
[..]
Johan Derksen! Tot drie keer toe!
quote:Op maandag 15 oktober 2007 13:00 schreef DRD het volgende:
[..]
Opmerkelijk dat het nu als een mazzelgoal getypeert wordt. Hoeveel mazzel hebben wij gehad in Luxemburg, Slovenie en Albanie? Maar toen moesten we naar de punten en het resultaat kijken. En als Roemenie de mazzelgoal scoort, dan is het pech?
Om meer jouw straatje te spreken:
Kwalificatiewedstrijden tegen de nummer 1 en 3 uit de poule. 4 gespeeld, 1 gewonnen, 2 gelijk, 1 verloren. 5 van de 12 punten behaald. 41.6% rendement.
Goed punt!quote:Op maandag 15 oktober 2007 13:02 schreef M0NTANA het volgende:
...
Hetzelfde geldt voor Maarten Stekelenburg.![]()
dat heb ik nog niet gezien... was dat bij studio voetbal? dan ga ik dat nu even bekijken op uitzendinggemist.nlquote:Op maandag 15 oktober 2007 13:02 schreef DRD het volgende:
... Maar ik denk dat Jan van Halst zondagavond goed heeft aangetoond dat de eerste helft ook nog niet "goed" was.
Of een bewijs dat hij nu eens een keer géén geluk had?quote:Op maandag 15 oktober 2007 13:09 schreef Tennessee het volgende:
[..]
Goed punt!
Bewijs dat die opstellingen van MvB tot nu toe helemaal niet zo slecht waren misschien?
Blijf dat lang genoeg tegen jezelf zeggen en je zult erin gaan geloven!quote:Op maandag 15 oktober 2007 13:09 schreef Tennessee het volgende:
[..]
Goed punt!
Bewijs dat die opstellingen van MvB tot nu toe helemaal niet zo slecht waren misschien?
Wat een idioot argument...quote:Op maandag 15 oktober 2007 12:54 schreef Tennessee het volgende:
Ik geef Seedorf nergens de schuld van maar het is wel een feit dat zodra Seedorf in de basis staat we ineens verliezen... Wanneer stond hij ook alweer voor het laatst in de basis?
Juist, dat is één van de makkes van Marco. Hij krijgt ze gewoon niet aan het voetballen....quote:Op maandag 15 oktober 2007 13:33 schreef kriele het volgende:
Ik mis ook een stuk leepheid, een stuk voetbalgogme bij de spelers en staf. Oranje speelt zo doorzichtig en dat is zo makkelijk te verdedigen. Ik mis het vermogen om om te schakelen als dit nodig is. Als aanvallen in een hoog tempo niet lukt dan moet je iets anders doen om het spel te laten kantelen. Improvisatie, dat mis ik. Laat je, bijvoorbeeld, eens terugzakken om de tegenstander eruit te lokken. Waarop je vervolgens met een snelle aanval toe kan slaan. Ik vind dit de grootste handicap van dit oranje.
RTL, zondagavonduitzending van 19.00......geen idee of die op internet te vinden is. Programma met alle kwalificatieduels uit alle groepen.quote:Op maandag 15 oktober 2007 13:10 schreef Tennessee het volgende:
[..]
dat heb ik nog niet gezien... was dat bij studio voetbal? dan ga ik dat nu even bekijken op uitzendinggemist.nl
Seedorf hoort op links, voetballeek!quote:Op maandag 15 oktober 2007 12:54 schreef Tennessee het volgende:
[..]
Eerste helft noemde zelfs Johan Derksen, zowel vóór als ná de reclame, goed. Niet redelijk tot goed maar goed. Johan Derksen! Goed! Als die goal aan de andere kant was gevallen, wat net zo makkelijk had gekund want het was een mazzelgoal en wij hadden er minstens een op de paal, dan had alleen een echte zeikerd het nog over de mindere tweede helft gehad. We hebben voor het eerst in een jaar weer een wedstrijd verloren. Pech. Waarom is een kwalificatiewedstrijd nu ineens wél belangrijk? Heb jij niet maandenlang lopen roepen dat kwalificatiewedstrijden er niet toe doen zolang we ons maar kwalificeren? Ik geef Seedorf nergens de schuld van maar het is wel een feit dat zodra Seedorf in de basis staat we ineens verliezen... Wanneer stond hij ook alweer voor het laatst in de basis?
dat is volgens mij niet op internet te vinden... wat zei die Van Halst dan?quote:Op maandag 15 oktober 2007 14:15 schreef DRD het volgende:
[..]
RTL, zondagavonduitzending van 19.00......geen idee of die op internet te vinden is. Programma met alle kwalificatieduels uit alle groepen.
Er loopt in het Europese clubvoetbal momenteel géén enkele speler rond die méér gewonnen heeft dan Seedorf. Dan liggen de problemen allicht niet bij die speler maar bij de rest. Misschien moet men niet gewoon zo'n speler ergens lukraak in een ploeg droppen , maar net een ploeg rond hem bouwen ??quote:Op maandag 15 oktober 2007 12:54 schreef Tennessee het volgende:
Ik geef Seedorf nergens de schuld van maar het is wel een feit dat zodra Seedorf in de basis staat we ineens verliezen... Wanneer stond hij ook alweer voor het laatst in de basis?
Van Halst werkt altijd met die computerschermen waarop je kan tekenen. Sommige mensen vinden dat overdreven, maar hij maakt soms hele goede punten.quote:Op maandag 15 oktober 2007 15:23 schreef Tennessee het volgende:
[..]
dat is volgens mij niet op internet te vinden... wat zei die Van Halst dan?
quote:Op maandag 15 oktober 2007 16:02 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Er loopt in het Europese clubvoetbal momenteel géén enkele speler rond die méér gewonnen heeft dan Seedorf. Dan liggen de problemen allicht niet bij die speler maar bij de rest. Misschien moet men niet gewoon zo'n speler ergens lukraak in een ploeg droppen , maar net een ploeg rond hem bouwen ??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |