Ik ookquote:
Eer.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 19:08 schreef eer-ik het volgende:
hmm, ik heb ook wel trek in een bakkie.
Geen zin om te koken
hoe dat zo?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 19:15 schreef OA het volgende:
Zo. Morgen lekker om pas om 9 uur beginnen, maar wel gewoon om 17 uur naar huis!!![]()
Kut is dat...quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 19:18 schreef eer-ik het volgende:
[..]
nee, ik word nog een dag langer aan het lijntje gehouden.
Moet ff een hoge pief eerst ophalen, maar die kerel weigert voor 9 uur te beginnen...quote:
Bah, hoe kan je überhaupt kopen....quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 19:18 schreef eer-ik het volgende:
bagels met roomkaas gehaald voor morgenochtend
nou, chill tochquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 19:22 schreef OA het volgende:
[..]
Kut is dat...![]()
[..]
Moet ff een hoge pief eerst ophalen, maar die kerel weigert voor 9 uur te beginnen...![]()
Lust jij uberhaupt iets?quote:
Ja, maar geen kaas...quote:
alsof roomkaas ook maar iets met kaas te maken heeft.quote:
Ok, kaas en kruidenboter dan...quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 19:30 schreef eer-ik het volgende:
[..]
alsof roomkaas ook maar iets met kaas te maken heeft.
het is gewoon kruidenboter, is roomvorm
Nee.quote:
* OA zwaait Jort uitquote:
Dudequote:
Doe mij er dan ook maar 1. Die apparaten zijn bruut lomp. Zag er vanmorgen een in het lampengatquote:
quote:
hier in de buurt staan er ook vrij veel.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 19:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Dude
[..]
Doe mij er dan ook maar 1. Die apparaten zijn bruut lomp. Zag er vanmorgen een in het lampengat![]()
Groot, lomp, krachtig, mannelijkquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 19:45 schreef eer-ik het volgende:
[..]
hier in de buurt staan er ook vrij veel.
Echt vette wagens vind ik dat.
Gewoon lekker hoekig,
Ja, helaas is het meerendeel van de bestuurders die erin rijdt, vrouw.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 19:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Groot, lomp, krachtig, mannelijk
Goeie shit![]()
Wat?quote:
quote:[..]
Doe mij er dan ook maar 1. Die apparaten zijn bruut lomp. Zag er vanmorgen een in het lampengat![]()
Is niet voor niets... met zoeen wagen kan tenminste tegen een stootje.... lopen alleen de andere wagen parkeerdeuken op...quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 19:48 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, helaas is het meerendeel van de bestuurders die erin rijdt, vrouw.
Vaak ook vrouw van een rijke man schijnbaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |