UIteraard.quote:
Ik was m even kwijtquote:
Ik neem aan in Utrech(t)quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 14:28 schreef MPG het volgende:
[..]
UIteraard.
Nu mijn vraag nog over waar ik Astridonomie kan studeren![]()
ask frutsquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 14:28 schreef MPG het volgende:
[..]
UIteraard.
Nu mijn vraag nog over waar ik Astridonomie kan studeren![]()
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 14:50 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ask frutsdie maakte deze memorabele opmerking
Post dan tegen die tijd ff een linkje!quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 13:32 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
In West Java; Bandung, Bogor e.d.. veel gezien, veel foto's, dus de komende tijd wordt het schrijven geblazen vermoed ik zo.
Whehehehehequote:Op dinsdag 2 oktober 2007 14:57 schreef OA het volgende:
Zo. Hehe. Meer dan een uur met een vertegenwoordiger zitten ouwehoeren.![]()
Hij bleef maar vragen stellen waar ik het antwoord niet op wist. Voornamelijk technische vragen...![]()
Ik heb dus maar wat er omheen gezwetst![]()
En die kerel bleef ijverig schrijven!![]()
Lekker het bos in gestuurd.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 14:57 schreef OA het volgende:
Zo. Hehe. Meer dan een uur met een vertegenwoordiger zitten ouwehoeren.![]()
Hij bleef maar vragen stellen waar ik het antwoord niet op wist. Voornamelijk technische vragen...![]()
Ik heb dus maar wat er omheen gezwetst![]()
En die kerel bleef ijverig schrijven!![]()
Bosquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 15:05 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Lekker het bos in gestuurd.![]()
quote:
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 15:05 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Lekker het bos in gestuurd.![]()
Hij woont in België....quote:
Whehe, dan kan het wel jaquote:
Ja, wij hebben hier slechts "groenstroken"....quote:
Dan is Limburg toch beter. Wij hebben een rivier, bossen, bergen, meren, beekjes, korenwolven, etc, etc....quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 15:08 schreef OA het volgende:
[..]
Ja, wij hebben hier slechts "groenstroken"....![]()
Het Amsterdamse Bos?quote:
quote:
Wij hebben meerdere rivieren, meren en bossen bossages groenstroken grasvelden...quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 15:09 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan is Limburg toch beter. Wij hebben een rivier, bossen, bergen, meren, beekjes, korenwolven, etc, etc....
quote:
Wij hebben BERGEN jaquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 15:29 schreef OA het volgende:
[..]
Wij hebben meerdere rivieren, meren en bossen bossages groenstroken grasvelden...![]()
Wij hebben ook bergen!quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 15:31 schreef MPG het volgende:
[..]
Wij hebben BERGEN ja
En als je het niet gelooft kom je maar kijken. De VaalserBERG, de CauBERG, de St. PietersBERG, etc, etc..
Whehe....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 15:59 schreef OA het volgende:
[..]
Wij hebben ook bergen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja hequote:Op dinsdag 2 oktober 2007 16:44 schreef Aarti het volgende:
wat een mooie haai
Wat een schatjequote:
Als jij gaat trouwen met Aarti mogen jullie hem adopteren voor in de vijverquote:
dat zou echt fantastisch zijnquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 16:56 schreef MPG het volgende:
[..]
Als jij gaat trouwen met Aarti mogen jullie hem adopteren voor in de vijver
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 16:56 schreef MPG het volgende:
[..]
Als jij gaat trouwen met Aarti mogen jullie hem adopteren voor in de vijver
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 16:59 schreef OA het volgende:
Naar huis!
DaaaaaaaaaaaaaagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Groetjes aan OAdin
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Ik ookquote:
Eer.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 19:08 schreef eer-ik het volgende:
hmm, ik heb ook wel trek in een bakkie.
Geen zin om te koken
hoe dat zo?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 19:15 schreef OA het volgende:
Zo. Morgen lekker om pas om 9 uur beginnen, maar wel gewoon om 17 uur naar huis!!![]()
Kut is dat...quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 19:18 schreef eer-ik het volgende:
[..]
nee, ik word nog een dag langer aan het lijntje gehouden.
Moet ff een hoge pief eerst ophalen, maar die kerel weigert voor 9 uur te beginnen...quote:
Bah, hoe kan je überhaupt kopen....quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 19:18 schreef eer-ik het volgende:
bagels met roomkaas gehaald voor morgenochtend
nou, chill tochquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 19:22 schreef OA het volgende:
[..]
Kut is dat...![]()
[..]
Moet ff een hoge pief eerst ophalen, maar die kerel weigert voor 9 uur te beginnen...![]()
Lust jij uberhaupt iets?quote:
Ja, maar geen kaas...quote:
alsof roomkaas ook maar iets met kaas te maken heeft.quote:
Ok, kaas en kruidenboter dan...quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 19:30 schreef eer-ik het volgende:
[..]
alsof roomkaas ook maar iets met kaas te maken heeft.
het is gewoon kruidenboter, is roomvorm
Nee.quote:
* OA zwaait Jort uitquote:
Dudequote:
Doe mij er dan ook maar 1. Die apparaten zijn bruut lomp. Zag er vanmorgen een in het lampengatquote:
quote:
hier in de buurt staan er ook vrij veel.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 19:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Dude
[..]
Doe mij er dan ook maar 1. Die apparaten zijn bruut lomp. Zag er vanmorgen een in het lampengat![]()
Groot, lomp, krachtig, mannelijkquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 19:45 schreef eer-ik het volgende:
[..]
hier in de buurt staan er ook vrij veel.
Echt vette wagens vind ik dat.
Gewoon lekker hoekig,
Ja, helaas is het meerendeel van de bestuurders die erin rijdt, vrouw.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 19:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Groot, lomp, krachtig, mannelijk
Goeie shit![]()
Wat?quote:
quote:[..]
Doe mij er dan ook maar 1. Die apparaten zijn bruut lomp. Zag er vanmorgen een in het lampengat![]()
Is niet voor niets... met zoeen wagen kan tenminste tegen een stootje.... lopen alleen de andere wagen parkeerdeuken op...quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 19:48 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, helaas is het meerendeel van de bestuurders die erin rijdt, vrouw.
Vaak ook vrouw van een rijke man schijnbaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |