alsof roomkaas ook maar iets met kaas te maken heeft.quote:
Ok, kaas en kruidenboter dan...quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 19:30 schreef eer-ik het volgende:
[..]
alsof roomkaas ook maar iets met kaas te maken heeft.
het is gewoon kruidenboter, is roomvorm
Nee.quote:
* OA zwaait Jort uitquote:
Dudequote:
Doe mij er dan ook maar 1. Die apparaten zijn bruut lomp. Zag er vanmorgen een in het lampengatquote:
quote:
hier in de buurt staan er ook vrij veel.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 19:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Dude
[..]
Doe mij er dan ook maar 1. Die apparaten zijn bruut lomp. Zag er vanmorgen een in het lampengat![]()
Groot, lomp, krachtig, mannelijkquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 19:45 schreef eer-ik het volgende:
[..]
hier in de buurt staan er ook vrij veel.
Echt vette wagens vind ik dat.
Gewoon lekker hoekig,
Ja, helaas is het meerendeel van de bestuurders die erin rijdt, vrouw.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 19:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Groot, lomp, krachtig, mannelijk
Goeie shit![]()
Wat?quote:
quote:[..]
Doe mij er dan ook maar 1. Die apparaten zijn bruut lomp. Zag er vanmorgen een in het lampengat![]()
Is niet voor niets... met zoeen wagen kan tenminste tegen een stootje.... lopen alleen de andere wagen parkeerdeuken op...quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 19:48 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, helaas is het meerendeel van de bestuurders die erin rijdt, vrouw.
Vaak ook vrouw van een rijke man schijnbaar.
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 19:49 schreef eer-ik het volgende:
had gister een onenigheid met broeders
Hij zei namelijk dat deze mooier was:
[afbeelding]
Ik zou uiteraard geen parkeerdeuken rijden.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 19:49 schreef OA het volgende:
[..]
Is niet voor niets... met zoeen wagen kan tenminste tegen een stootje.... lopen alleen de andere wagen parkeerdeuken op...![]()
geef eens.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 19:52 schreef Houniet het volgende:
ben aan het mixen en het is nog aan te horen ook![]()
!
Die auto kun je je vrouw ook gerust meegevenquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 19:48 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, helaas is het meerendeel van de bestuurders die erin rijdt, vrouw.
Vaak ook vrouw van een rijke man schijnbaar.
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 19:49 schreef OA het volgende:
[..]
Is niet voor niets... met zoeen wagen kan tenminste tegen een stootje.... lopen alleen de andere wagen parkeerdeuken op...![]()
Broeders heeft geen smaakquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 19:49 schreef eer-ik het volgende:
had gister een onenigheid met broeders
Hij zei namelijk dat deze mooier was:
[afbeelding]
WTF?quote:
Kaasch Heerscht!quote:
Whehe, ge verstaot het toch?quote:[..]
![]()
Carnavalproat...![]()
Zeg gewoon Eindhoven.![]()
Hee frust!quote:
Das wel jammer jaquote:
Forum Opties | |