quote:Op maandag 1 oktober 2007 20:11 schreef MrFl0ppY het volgende:
Als ie ook cappuccino maakt ben is ie van mij!
Ook Senseo's gaan na een tijdje kapot. En als je dan een nieuwe moet kopen, waarom dan niet zo'n ding, die meer kan maken?quote:Op maandag 1 oktober 2007 20:29 schreef SHOOOTO het volgende:
de senseo is al geïntegreerd in het Nederlandse huishouden, beetje kansloos lijkt mij.
Als dit goedkoper is dan weet je waar de Nederlander voor kiestquote:Op maandag 1 oktober 2007 20:29 schreef SHOOOTO het volgende:
de senseo is al geïntegreerd in het Nederlandse huishouden, beetje kansloos lijkt mij.
quote:Volgende week, om precies te zijn op 11 oktober, zullen AH en C1000 de introductie nader toelichten. Volgens een AH-woordvoerder gaat het om een 'multifunctioneel koffiezetapparaat'.
Wat er multifunctioneel aan is, wil de woordvoerder niet kwijt. 'Dan moet je komende week op de persconferentie komen.
Kwestie van minder koffie in het filtertje doen en minder water in het apparaat.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 18:21 schreef VoreG het volgende:
Kortom net zo duur als de Senseo en de Senseo ziet er beter uit, voor die extra's doe ik het toch niet.
De enige reden dat ik de Senseo heb is, omdat ik geen zin heb om een hele pot koffie te zetten voor mij alleen.
Helemaal eens met jou Urquhartquote:
Das wel na een heel lang tijdje... Heb er in de keuken nog eentje staan van de eerste generatiequote:Op maandag 1 oktober 2007 22:40 schreef Mdk het volgende:
Ook Senseo's gaan na een tijdje kapot. En als je dan een nieuwe moet kopen, waarom dan niet zo'n ding, die meer kan maken?![]()
Beter goed gejat, dan slecht verzonnen.quote:Op maandag 1 oktober 2007 21:59 schreef BasEnAad het volgende:
AH, voor het betere jatwerk...
Hij is ook nog niet te krijgen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 18:18 schreef LasTeR het volgende:
89 euro? Kun je net zo goed nog een Senseo halen.Ze lopen wel een beetje achter de feiten aan. Trouwens niet echt een goede reclamecampagne of wat dan ook gezien hiervoor.
Waarom zou je iets op de markt brengen en dan pas reclame gaan maken? Maak je niet echt een 'grand entré' mee.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 18:40 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Hij is ook nog niet te krijgen.
Vanaf volgende week pas.
www.puc.nl is geregisteerd door de Ahold Coffee Company, dus daar zal binnenkort wel info op verschijnen.
quote:Op maandag 1 oktober 2007 22:41 schreef patty het volgende:
[..]
Als dit goedkoper is dan weet je waar de Nederlander voor kiest
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 18:41 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Waarom zou je iets op de markt brengen en dan pas reclame gaan maken? Maak je niet echt een 'grand entré' mee.
quote:
quote:Volgende week komt Albert Heijn met een soort Senseoplus, waarin niet alleen koffie, maar ook melk en soep kunnen worden warm gemaakt.
quote:
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 17:55 schreef blrrrt het volgende:
De pucs zullen dus een beetje op de nespresso cups gaan lijken?
quote:Op zondag 7 oktober 2007 16:40 schreef JDude het volgende:
[..]
Omdat 'puc' de achterstevoren geschreven versie van 'cup' is zou het zomaar kunnen.
Nou........ je hebt mensen...quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 12:45 schreef daReaper het volgende:
[..]
OnzinAls ik al een senseo thuis heb staan, dan ga ik toch niet ook nog eens een Puc kopen, omdat ie toevallig goedkoper is
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 17:55 schreef blrrrt het volgende:
De pucs zullen dus een beetje op de nespresso cups gaan lijken?
Dan moet de puC met z'n cup met echte zuivel toch meer in de buurt kunnen komen dan de Senseo met alleen maar gedroogde bestandsdelen in de pad?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 13:37 schreef men_in_red het volgende:
Denken sommige mensen echt dat je uit een pad, cup of zakje een cappuccino kan maken? Een cappuccino is espresso met warme melk en melkschuim, dit kan een senseo oid. niet maken. Bestel eens in een koffiehuis/goed restaurant een cappuccino, dan krijg je ongeveer zoiets:
[ afbeelding ]
Natuurlijk is dat duidelijk, maar naar mijn mening is een goede cappuccino niet thuis te maken. Ik bedoel dan de schuimlaag, want ik krijg het met het stoompijpje nooit zo mooi schuimig...quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 13:37 schreef men_in_red het volgende:
Denken sommige mensen echt dat je uit een pad, cup of zakje een cappuccino kan maken? Een cappuccino is espresso met warme melk en melkschuim, dit kan een senseo oid. niet maken. Bestel eens in een koffiehuis/goed restaurant een cappuccino, dan krijg je ongeveer zoiets:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 1 oktober 2007 19:29 schreef blrrrt het volgende:
Albert Heijn en C1000 introduceren hun eigen machine voor koffiepads; de Puc.
[ afbeelding ]
Er is nog niet veel bekend over het apparaat. Door toepassing van Pucs ipv pads wordt het waarschijnlijk mogelijk er ook dranken als Wiener Melange mee te maken.
Vanaf 8 oktober zijn de Pucs te krijgen bij AH en C1000 en het apparaat ook bij Blokker.
Mensen die er al meer over weten?
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 10:24 schreef blrrrt het volgende:
Er wordt steeds meer bekend:Het apparaat gaat 99 euro kosten. Is vanaf volgende week te krijgen. Met alleen een pad werkt hij hetzelfde als de Senseo. Voor extra smaak is er een puC toe te voegen. Deze puC is een cup met vloeibare inhoud (meestal zuivel). In de smaken Wiener Melange, Café Choco, Mokka en Cappuccino. Daarnaast is de 'heet-water-functie' ook makkelijk te gebruiken voor bijvoorbeeld thee of bouillon.
hoop niet dat dat per stuk ik, dan ga ik liever de capuchino in het cafe halen dan heb je tenminste nog een leuk publiek erbij....quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:31 schreef arj1o1 het volgende:
[..]Apparaat kost 89 euro bij de C1000, in 3 kleuren zie startpost. Pucs onder C1000 merk volgensmij tevens in Caramel (1,89 euro, 1,69 in startperiode) Pucs onder Puc-merk zijn 1,99 Er zijn ook Puc-pads voor 1,69
Wat zouden de puC pads voor toegevoegde waarde bieden bij het apparaat. Volgensmij brengt dit alleen maar verwarring bij de consument, aangezien ze met de aanschaf van het nieuwe apparaat wel dezelfde pads kunnen blijven gebruiken.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:30 schreef blrrrt het volgende:
Lijstje van AH. Prijzen onder voorbehoud natuurlijk.
Cups van het merk puC (per 8 voor 1,99):
puC cappuccino cups
puC café kaneel cups
puC café caramel cups
Pads van het merk puC (per 18 voor 1,79):
puC dark roast pads
puC extra dark pads
Cups van AH zelf (per 10 voor 1,89):
AH café choco cups
AH cappuccino cups
AH wiener melange cups
Dat AH ook een hele eigen lijn pads heeft moge bekend zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |