quote:Op maandag 1 oktober 2007 20:11 schreef MrFl0ppY het volgende:
Als ie ook cappuccino maakt ben is ie van mij!
Ook Senseo's gaan na een tijdje kapot. En als je dan een nieuwe moet kopen, waarom dan niet zo'n ding, die meer kan maken?quote:Op maandag 1 oktober 2007 20:29 schreef SHOOOTO het volgende:
de senseo is al geïntegreerd in het Nederlandse huishouden, beetje kansloos lijkt mij.
Als dit goedkoper is dan weet je waar de Nederlander voor kiestquote:Op maandag 1 oktober 2007 20:29 schreef SHOOOTO het volgende:
de senseo is al geïntegreerd in het Nederlandse huishouden, beetje kansloos lijkt mij.
quote:Volgende week, om precies te zijn op 11 oktober, zullen AH en C1000 de introductie nader toelichten. Volgens een AH-woordvoerder gaat het om een 'multifunctioneel koffiezetapparaat'.
Wat er multifunctioneel aan is, wil de woordvoerder niet kwijt. 'Dan moet je komende week op de persconferentie komen.
Kwestie van minder koffie in het filtertje doen en minder water in het apparaat.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 18:21 schreef VoreG het volgende:
Kortom net zo duur als de Senseo en de Senseo ziet er beter uit, voor die extra's doe ik het toch niet.
De enige reden dat ik de Senseo heb is, omdat ik geen zin heb om een hele pot koffie te zetten voor mij alleen.
Helemaal eens met jou Urquhartquote:
Das wel na een heel lang tijdje... Heb er in de keuken nog eentje staan van de eerste generatiequote:Op maandag 1 oktober 2007 22:40 schreef Mdk het volgende:
Ook Senseo's gaan na een tijdje kapot. En als je dan een nieuwe moet kopen, waarom dan niet zo'n ding, die meer kan maken?![]()
Beter goed gejat, dan slecht verzonnen.quote:Op maandag 1 oktober 2007 21:59 schreef BasEnAad het volgende:
AH, voor het betere jatwerk...
Hij is ook nog niet te krijgen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 18:18 schreef LasTeR het volgende:
89 euro? Kun je net zo goed nog een Senseo halen.Ze lopen wel een beetje achter de feiten aan. Trouwens niet echt een goede reclamecampagne of wat dan ook gezien hiervoor.
Waarom zou je iets op de markt brengen en dan pas reclame gaan maken? Maak je niet echt een 'grand entré' mee.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 18:40 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Hij is ook nog niet te krijgen.
Vanaf volgende week pas.
www.puc.nl is geregisteerd door de Ahold Coffee Company, dus daar zal binnenkort wel info op verschijnen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |