quote:Op zondag 7 oktober 2007 16:31 schreef EnGCatjuh het volgende:
Welke topclub gaat hem halen in de winter?
quote:Op zondag 7 oktober 2007 16:31 schreef EnGCatjuh het volgende:
Welke topclub gaat hem halen in de winter?
quote:Op zondag 7 oktober 2007 16:32 schreef Adelante het volgende:
[..]
waarom denk je dat Heerenveen hem dan wel laat gaan?
Ik denk dat topclubs nu wat dieper in de buidel zullen tasten.quote:Op zondag 7 oktober 2007 16:32 schreef Adelante het volgende:
[..]
waarom denk je dat Heerenveen hem dan wel laat gaan?
quote:Op zondag 7 oktober 2007 16:32 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik denk AZ. Hij heeft nu al meer gescoord dan Pelle en Ari samen in meer wedstrijden!!!˛
Heracles kan ook niet verdedigen natuurlijk.quote:Op zondag 7 oktober 2007 16:35 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik vraag me af of Piet de Visser hem nu wel ziet zitten.˛
quote:Op zondag 7 oktober 2007 16:35 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Heracles kan ook niet verdedigen natuurlijk.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 16:35 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Heracles kan ook niet verdedigen natuurlijk.
Had je honger?quote:Op zondag 7 oktober 2007 16:37 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, maar van Basten, van Nistelrooy, Romario en Ronaldo hadden ook met zulke teams (verdedigingen) te maken, en die hebben hem dit niet eerder gedaan.˛
quote:
quote:Maar welke club heeft Alves nodig? Roma? Milan? Chelsea?
quote:Op zondag 7 oktober 2007 16:40 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Had je honger?
Maar welke club heeft Alves nodig? Roma? Milan? Chelsea?
quote:Op zondag 7 oktober 2007 16:40 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Had je honger?
Maar welke club heeft Alves nodig? Roma? Milan? Chelsea?
quote:Op zondag 7 oktober 2007 16:41 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Lijkt me wel een Valencia spits.˛
quote:Op zondag 7 oktober 2007 16:42 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Hij past wel bij Milan vind ik ja.
Ik ben geen DAM, maar volgens mij niet.quote:
quote:Op zondag 7 oktober 2007 16:46 schreef RijstNatie het volgende:
is er ooit een speler geweest die meer goals in 1 wedstrijd heeft gemaakt???
quote:Op zondag 7 oktober 2007 16:51 schreef Radegast het volgende:
[..]
Most goals in a game: 10, Joe Payne (for Luton Town v. Bristol Rovers, 13 April 1936)
quote:Op zondag 7 oktober 2007 16:08 schreef jakovasaur het volgende:
Wat is het record?
quote:De zeven goals van de Braziliaan betekenen trouwens een eredivisierecord. Vier spelers scoorden in het verleden zes keer in één wedstrijd. Dat waren DOS-speler Dirk Lammers (in 1958 tegen SHS, uitslag 9-0), Pierre Kerkhofs voor sc Enschede (1959, tegen Argon, 6-3) en de Ajacieden Johan Cruijff (1970, tegen AZ'67, 8-1) en Marco van Basten (1985, tegen Sparta, 9-0). Henk Schouten scoorde in 1956 weliswaar negen keer voor Feyenoord in het duel met Volewijckers (11-4), maar destijds speelden de betaald-voetbalploegen nog in twee hoofdklassen.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 16:51 schreef Radegast het volgende:
[..]
Most goals in a game: 10, Joe Payne (for Luton Town v. Bristol Rovers, 13 April 1936)
quote:Op zondag 7 oktober 2007 16:43 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ik ben geen DAM, maar volgens mij niet.
Mogelijke kandidaten imo:
- Chelsea
- Milan
- Lyon
- Valencia (mits genoeg geld)
Ja, waarom niet? Die draaien niet, hebben geld en zijn tegenwoordig een gerespecteerde Europese ploeg. Het zal wel niet zo aantrekkelijk zijn als de andere opties, maar het lijkt mij best reëel.quote:
Overschat? Vorig jaar geen voetbal gekeken ofzo?quote:Op zondag 7 oktober 2007 17:17 schreef Gelderland het volgende:
Alveswat een held zeg, vond hem overschat, maar moet mijn mening wat bijstellen geloof ik
ookal was het tegen Heracles, dit is niet meer normaal
Niet dat het een knuppel was die niet kan voetballen, maar niet het gevoel dat hij die lijn zou gaan doorzetten.quote:Op zondag 7 oktober 2007 17:20 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Overschat? Vorig jaar geen voetbal gekeken ofzo?
quote:
quote:Op zondag 7 oktober 2007 17:29 schreef Zwansen het volgende:
Jammer dat ie niet of nauwelijks heeft gespeeld. Anders had ie zeker al een goal of 6 gehad. Dan hadden we weer kunnen speculeren over het record van Coen Dillen.
quote:Toch is Henk Schouten de onofficiële recordhouder van dit record. Op 2 april 1956 scoorde hij liefst negen keer in de wedstrijd Feyenoord - Volewijckers, een record wat waarschijnlijk nooit meer verbeterd zal worden. Helaas voor Schouten telt dit record niet mee voor in de recordboeken, aangezien de ploegen die toentertijd betaald-voetbal speelden nog verdeeld waren over twee klassen.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 18:04 schreef EMAR het volgende:
Ondanks de zeven doelpunten werd hij niet toegezongen!
quote:Op zondag 7 oktober 2007 18:08 schreef Steve_I. het volgende:en iedereen onthaalt hem ineens weer als held
!
quote:Op zondag 7 oktober 2007 18:04 schreef EMAR het volgende:
Ondanks de zeven doelpunten werd hij niet toegezongen!
Dit is dan ook een unieke prestatie. En die helden verering val volgens mij erg mee.... Mensen zijn meer verbaast volgens mij.quote:Op zondag 7 oktober 2007 18:08 schreef Steve_I. het volgende:en iedereen onthaalt hem ineens weer als held
!
Ja, het is een goede voetballer, maar ook een van de smerigste klootzakken in het voetbal die ik me kan bedenken. Wat een smerige hufter is het ookAls hij zich als een normale goede prof had opgesteld had Heerenveen nu gewoon 5e gestaan ofzo. Daarbij, ik denk er nog steeds het zelfde over als Piet de Visser. In nederland is ie echt n FENOMEEN, geen twijfel over mogelijk, maar ik twijfel toch echt of hij het aan de echte top ook zo kan (barca, real, inter, juve, manchester etc). Bij Brazilie heeft hij toch ook nog niet veel klaar gespeeld.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 19:00 schreef MaxPower het volgende:
ALVES OPROTTEN!!!!!!!!!!!!!!
Wat een klootzak, nu wel tegen kkheracles en niet tegen focking Helsingborg, wat een LUL
quote:Op zondag 7 oktober 2007 19:00 schreef MaxPower het volgende:
ALVES OPROTTEN!!!!!!!!!!!!!!
Wat een klootzak, nu wel tegen kkheracles en niet tegen focking Helsingborg, wat een LUL
quote:Op zondag 7 oktober 2007 18:30 schreef Trancelocator het volgende:
Natuurlijk is hij een klootzak, maar hier kan je natuurlijk niet anders dan bewondering voor hebben.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 19:10 schreef MaxPower het volgende:
Hij is overigens niet toegezongen en hij is NIET in genade aangenomend. Daarvoor moet hij eerst 7x tegen AZ scoren.
het is overigens wel knap.
Wel kut om 9-0 te winnen en 7x niet te juichen.![]()
quote:Op zondag 7 oktober 2007 19:10 schreef MaxPower het volgende:
Hij is overigens niet toegezongen en hij is NIET in genade aangenomend. Daarvoor moet hij eerst 7x tegen AZ scoren.
het is overigens wel knap.
Wel kut om 9-0 te winnen en 7x niet te juichen.![]()
quote:Op zondag 7 oktober 2007 20:09 schreef Opgezwollenlever het volgende:
Kuste hij nou het logo van Heerenveen?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |