Dit is dan ook een unieke prestatie. En die helden verering val volgens mij erg mee.... Mensen zijn meer verbaast volgens mij.quote:Op zondag 7 oktober 2007 18:08 schreef Steve_I. het volgende:en iedereen onthaalt hem ineens weer als held
!
Ja, het is een goede voetballer, maar ook een van de smerigste klootzakken in het voetbal die ik me kan bedenken. Wat een smerige hufter is het ookAls hij zich als een normale goede prof had opgesteld had Heerenveen nu gewoon 5e gestaan ofzo. Daarbij, ik denk er nog steeds het zelfde over als Piet de Visser. In nederland is ie echt n FENOMEEN, geen twijfel over mogelijk, maar ik twijfel toch echt of hij het aan de echte top ook zo kan (barca, real, inter, juve, manchester etc). Bij Brazilie heeft hij toch ook nog niet veel klaar gespeeld.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 19:00 schreef MaxPower het volgende:
ALVES OPROTTEN!!!!!!!!!!!!!!
Wat een klootzak, nu wel tegen kkheracles en niet tegen focking Helsingborg, wat een LUL
quote:Op zondag 7 oktober 2007 19:00 schreef MaxPower het volgende:
ALVES OPROTTEN!!!!!!!!!!!!!!
Wat een klootzak, nu wel tegen kkheracles en niet tegen focking Helsingborg, wat een LUL
quote:Op zondag 7 oktober 2007 18:30 schreef Trancelocator het volgende:
Natuurlijk is hij een klootzak, maar hier kan je natuurlijk niet anders dan bewondering voor hebben.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 19:10 schreef MaxPower het volgende:
Hij is overigens niet toegezongen en hij is NIET in genade aangenomend. Daarvoor moet hij eerst 7x tegen AZ scoren.
het is overigens wel knap.
Wel kut om 9-0 te winnen en 7x niet te juichen.![]()
quote:Op zondag 7 oktober 2007 19:10 schreef MaxPower het volgende:
Hij is overigens niet toegezongen en hij is NIET in genade aangenomend. Daarvoor moet hij eerst 7x tegen AZ scoren.
het is overigens wel knap.
Wel kut om 9-0 te winnen en 7x niet te juichen.![]()
quote:Op zondag 7 oktober 2007 20:09 schreef Opgezwollenlever het volgende:
Kuste hij nou het logo van Heerenveen?![]()
quote:
Heracles zag er inderdaad wel bijzonder droevig uit.quote:Op zondag 7 oktober 2007 20:08 schreef Noshiba het volgende:
Tering, het word hem wel moeilijk gemaakt zeg! wat een blunders! stuk voor stuk!
quote:Op zondag 7 oktober 2007 20:08 schreef Noshiba het volgende:
Tering, het word hem wel moeilijk gemaakt zeg! wat een blunders! stuk voor stuk!
quote:Op zondag 7 oktober 2007 20:27 schreef Yeahinho het volgende:
Mooi om te zien dat de fanatieke SCH-fans hem nog steeds niet mogen.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 20:25 schreef Steve_I. het volgende:
moet zeggen, het klonk fenomenaal, 7x scoren, maar als je die wedstrijd zie omg wtf enzo...
1e doelpunt, ongelooflijk slecht hoe twijfelachtig hij hem inschiet, heeft het geluk dat pieckenhagen nog twijfelachtiger was.
2e doelpunt, hij schiet hem opzich wel zuiver, maar de keeper stond al in die hoek (had dus in andere moeten schieten) en veel te zacht om een normale keeper te verrassen. Pieckenhagen leek wel door z'n enkel te gaan ofzo, je zou bijna aan omkoping gaan denken.
3e doelpunt weet ik al niet meer, ook ongelooflijke blunders
4e doelpunt 3 verdedigers komen zo hard instormen dat ze hem ineens voorbij rennen, te triest voor woorden.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 20:35 schreef Hertog_Martin het volgende:
Ik vind het iig wel humor dit
Scoren voor gezondheid Alves!
quote:Op zondag 7 oktober 2007 20:29 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Laten ze in beeld alleen gebreien friese truien zien inderdaad![]()
quote:Op zondag 7 oktober 2007 20:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
3 was een cadeautje van de verdediger.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |